MySql telepítés

Kezdőlap Fórumok Ubuntu Linux MySql telepítés

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 44
  • Szerző
    Bejegyzés
    ToPe
    Felhasználó

Sziasztok!MySql-t szeretnék telepíteni egy Ubuntu gépre, ami a cégnél fájlszerverként van használva, ehhez szeretnék segítséget kérni. Előre bocsátom, abszolut kezdő vagyok, lécci nem nevetni rajtam 😉 Találtam leírásokat a neten, de elakadtam már az első utasításnál: http://ubuntu.hu/node/10862Teleírja a képernyőt hibaüzenettel, amiben az áll, hogy Sikertelen letöltés: http://hu.archive.ubuntu.com/ubuntu/pool/main/linbd/libdbd-mysql-perl/libdbdb-mysql-perl_3.0006-1_i386.debArra rájöttem magam is, hogy ez a fájl nincs meg ott a szerveren, ahol keresi, de nem tudom, hogy hol kell átírni, és melyikre, mert van több verzió, illetve gyanús még, hogy a böngészőjével nem tudok megnyitni semmilyen oldalt. DVD-ről lett telepítve, de szerintem már volt kapcsolata a nettel a gépnek...Szóval szeretnék kérni egy kis segítséget, hogy jobban megismerjem az Ubuntut és fel tudjam telepíteni a MySql-t.KösziToPe

kisbetu
    Felhasználó

Jó, nem nevetek. Inkább szörnyülködök, és tanácsot kérek…

a cégnél fájlszerverként van használvaabszolut kezdő vagyok

Szóval az a kérdésem, hogyan lehet bekerülni egy cég szerveréhez hozzáértés nélkül?

ToPe
    Felhasználó

Szóval az a kérdésem, hogyan lehet bekerülni egy cég szerveréhez hozzáértés nélkül?

Sejtettem, hogy lesz olyan paraszt, aki szembe fikázik - mert kezdő vagyok -, de hogy pont a fórum adminja legyen az,

sk-skuba
    Felhasználó
    kisbetu
    Felhasználó

Sejtettem, hogy lesz olyan paraszt, aki szembe fikázik - mert kezdő vagyok -, de hogy pont a fórum adminja legyen az,

gendelider
    Felhasználó

Ha begépelem, hogy http://www.linuxforum.hu. a firefox címsorában az jelenik meg: “www.linuxforum.hu | Kérdezni szabad!” Szólhatnál Csabának, hogy egészítse ki: csak olyat, amit kisbetu megenged…