UT2004 Demo!

Kezdőlap Fórumok Játékok UT2004 Demo!

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 22
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1929823
    PcZolee
    Felhasználó

      Király, már töltöm is!

      #1929824
      devast
      Felhasználó
        #1929825
        _lwe_
        Felhasználó

          glxgears
          11401 frames in 5.0 seconds = 2280.200 FPS
          13053 frames in 5.0 seconds = 2610.600 FPS
          13370 frames in 5.0 seconds = 2674.000 FPS
          12543 frames in 5.0 seconds = 2508.600 FPS
          12783 frames in 5.0 seconds = 2556.600 FPS

          GF4 TI 4200 P4 2,66GHz (3,1GHz-en hajtva)
          RedHat 9 2.4.20-ck3 kernellel.

          Ezen a config-on ut2003 1280×1024-es felbontásban kiválóan fut, néhány pályát kivéve.
          Nálad a radeon linuxos drivere nagyon lassú, nem a géped. Inkább vegyél Nvidiát, mert jó driver nem biztos hogy valaha is készül linuxra a radeonhoz. Egyébként a glxgears alkalmatlan bármiféle sebesség tesztelésére, mert a játékokban sokkal összetettebb mûveletet kell végrehajtania a kártya processzorának, mint három egyszerû fogaskerék forgatását.

          #1929826
          fellow
          Felhasználó

            //offtopic
            vegre van egy jatek linux ala, ami olyan szinten hasznalja a hardwarem, hogy elojonnek a „rejtett kepessegei” 😉

            lspci:
            00:00.0 Host bridge: VIA Technologies, Inc. VT82C693A/694x [Apollo PRO133x] (rev c4)
            00:01.0 PCI bridge: VIA Technologies, Inc. VT82C598/694x [Apollo MVP3/Pro133x AGP]
            00:07.0 ISA bridge: VIA Technologies, Inc. VT82C686 [Apollo Super South] (rev 40)
            00:07.1 IDE interface: VIA Technologies, Inc. VT82C586A/B/VT82C686/A/B/VT8233/A/C/VT8235 PIPC Bus Master IDE (rev 06)
            00:07.2 USB Controller: VIA Technologies, Inc. USB (rev 1a)
            00:07.3 USB Controller: VIA Technologies, Inc. USB (rev 1a)
            00:07.4 Host bridge: VIA Technologies, Inc. VT82C686 [Apollo Super ACPI] (rev 40)
            00:0a.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Live! EMU10k1 (rev 08)
            00:0a.1 Input device controller: Creative Labs SB Live! MIDI/Game Port (rev 08)
            00:0d.0 Ethernet controller: Macronix, Inc. [MXIC] MX987x5 (rev 25)
            01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV31 [GeForce FX 5600] (rev a1)

            szegeny via apollo pro chipsetet nem egy ilyen komolyabb videokartyahoz terveztek, ezert nehany jateknel (serious sam, chrome, 3dmark2001-2003) elojon egy erdekes agp hiba: hibasan tovabbitja a texturakat es _minden_ pixel a ter veletlenszeru helyen (bar kozel az erdeti objektumhoz) jelenik meg;
            erdekes effektus 😉

            szinte teljesen ki lehet kuszobolni a bios megfelelo beallisaval (agp tuningok le (foleg via4x es agpfw), apparature size maxra) es a driver utolagos tuningjanak mellozesevel;

            de meg igy is neha elojon, pld most ut2004 alatt 40-60 perc jatek utan;

            #1929827
            admin
            Adminisztrátor
              #1929828
              Joco8192
              Felhasználó

                Memóriát neki de sokat.

                AMD Duron 800MHz 512 MB SD ram Geforce4 440 MX 64MB DDR
                UT2K4 Demó pár pályán tudok játszani. UT2K3 Demó egész jól játszható. 800 x 600
                2.4-24 kernel egyelõre, 5336 driver
                Most akarok szerezni bele még 512 MB ramot kíváncsi vagyok a különbségre.

                Joco

                #1929829
                PcZolee
                Felhasználó

                  Memóriát neki de sokat.

                  AMD Duron 800MHz 512 MB SD ram Geforce4 440 MX 64MB DDR  
                  UT2K4 Demó pár pályán tudok játszani. UT2K3 Demó egész jól játszható. 800 x 600
                  2.4-24 kernel egyelõre, 5336 driver  
                  Most akarok szerezni bele még 512 MB ramot kíváncsi vagyok a különbségre.

                  Joco

                  A config nálam is hasonló, csak annyi a különbség, hogy Asus A7N8X alaplap, 2*256 MB Memória (400 MHz Dual DDR), 2100+ CPU, 2.4.24-4-es kernel, 1024*768 32 Bit-en, normálisan megy az UT2004 (minden normálon), csak ha neten nyomom akkor lassul be kicsit, ha sokan vagyunk!

                  #1929830
                  Joco8192
                  Felhasználó

                    Sáv szélesség.
                    Ha sokan vagytok sokk adat kell menjen.

                    #1929831
                    PcZolee
                    Felhasználó

                      Aha, tudom, sajna ez már csak így van, én meg ha már játszok, akkor úgy szeretek, ha sokan vagyunk!

                      #1929832
                      kovi
                      Felhasználó

                        Józsi!
                        1500 Mhz kurtítatlan cpu(nem cerka, nem duron)
                        min 256 ram, de 512 már észrevehetõ különbséget jelent. Efelett már felesleges pakolni.
                        gf3 szintû kártya, tehát programozható pixel shader.(megy gf1 – el is, de a cpu-t felzabálja, ue az eset gf2,ill gf4mx-el is). Ekkor már 1024-ben, akár jó részletes helyeken, sok bottal is játszható.
                        Egyébként nem akkora durranás, mivel korszakalkotó újdonságot szerintem ebben a kategóriában már nem lehet felmutatni. Ha valaki még nem unja ezeket a sportshootereket, és bivaly gépe van, az biztos elélvez tõle, mindenki más csak 1-2 hétig fogja nyomni, annak ellenére, hogy jelen pillanatban minden más programot letúr az elsõ helyekrõl.
                        tettem ki róla anyagot a lapomra.
                        üdv

                      10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 22
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.