Kezdőlap › Fórumok › MANDRIVA (ex-MANDRAKE, ex-CONECTIVA) › Mandriva kezdõ › Szaggat a Q3, pedig nincs miért…
- This topic has 13 hozzászólás, 6 résztvevő, and was last updated 21 years, 4 months telt el by
CYBERGUY.
-
SzerzőBejegyzés
-
2004-02-22-11:46 #1930389
Ja, a videó driverrel lessz a gond! Ha ez az alap driver, amit a rendszer felrakott, akkor lehet, hogy nincs benne 3D támogatás! Próbálj meg keresni a neten (ha van) a kártyádhoz normális drivert!
Addig is futtasd le a glxgears , és a glxinfo-t, az eredményt pedig másold be ide (de szerintem elég siralmas lesz 🙁 )!2004-02-22-12:15 #1930390Az egyik. Nem tudom hogy mi számit siralmasnak még nem láttam ezt a parancsot 😳
De talán 40-48 fps nem rossz egy ilyen gépen… gondolom 🙂[xan@localhost xan]$ glxgears
Loading required GL library /usr/X11R6/lib/libGL.so.1.2
Xlib: extension „XFree86-DRI” missing on display „:0.0”.
347 frames in 6.0 seconds = 57.833 FPS
240 frames in 5.0 seconds = 48.000 FPS
240 frames in 6.0 seconds = 40.000 FPS
240 frames in 5.0 seconds = 48.000 FPS
240 frames in 5.0 seconds = 48.000 FPS
240 frames in 5.0 seconds = 48.000 FPS
240 frames in 5.0 seconds = 48.000 FPS
240 frames in 5.0 seconds = 48.000 FPS
240 frames in 5.0 seconds = 48.000 FPS
240 frames in 6.0 seconds = 40.000 FPS
XIO: fatal IO error 104 (Connection reset by peer) on X server „:0.0”
after 5368 requests (31 known processed) with 0 events remaining.(én állitottam le)
2004-02-22-12:17 #1930391A másik… abbõl nem sokat értettem.
[xan@localhost xan]$ glxinfo
name of display: :0.0
Loading required GL library /usr/X11R6/lib/libGL.so.1.2
Xlib: extension „XFree86-DRI” missing on display „:0.0”.
display: :0 screen: 0
direct rendering: No
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
client glx vendor string: SGI
client glx version string: 1.2
client glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context
OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
OpenGL version string: 1.3 Mesa 4.0.4
OpenGL extensions:
GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_texture_border_clamp,
GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_EXT_abgr, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_texture_env_add,
GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
GL_EXT_texture_lod_bias
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tessvisual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
0x23 24 tc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x24 24 tc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 None
0x25 24 tc 1 24 0 r y . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 1 24 0 r . . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 dc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x28 24 dc 1 24 0 r y . 8 8 8 0 0 16 8 16 16 16 0 0 0 None
0x29 24 dc 1 24 0 r y . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2a 24 dc 1 24 0 r . . 8 8 8 8 0 16 8 16 16 16 16 0 0 None2004-02-22-12:18 #1930392Találtam egz drivert… addig nem merem berakni amig nem válaszoltok 🙂
2004-02-22-16:22 #1930393Nos? 🙂
Ha nem lesz semmi akkor holnap felrakom…
2004-02-22-16:42 #19303942004-02-22-17:48 #1930395Az a 48 FPS még ezen a configon is kevés! De ahogy a glx is mutatja, egy egy szabványos meghajtó, amit használ, ebbe nincs 3D támogatás! Tedd fel azt, amit letöltöttél, ennél csak jobb lehet!
Somez: Lehet, hogy öreg a config, de a Quake 3 se mai gyerek, egyébként, ilyen kártyával csak win alatt próbálkoztam (mert a haver-nek nem volt csak „ablakja”), de ott a quake 3 simán ment vele!
2004-02-22-18:45 #1930396Jaja mennie kell vele. Bár nem biztos, hogy mindennel maxon…
2004-02-22-22:35 #1930397„direct rendering: No
OpenGL vendor string: Mesa project: http://www.mesa3d.org”magyarul: nincs 3d gyorsitas, hanem a mesa szoftveresen emulal
ergo keress 3d tamogatast nyujto meghajtot a videokartyadhoz2004-02-22-22:50 #1930398Vitatkozhattok velem, de elég sokáig quakeztem és ahhoz, hogy a kurzor pontos legyen 125 fps kell stabilan, az alá nem mehet! ezt az értéket egy Duron 900-assal 256mb SD memóriával, és egy TNT2proval 32MB sem lehetett tartani 800x600ban!
Lehet vitatkozni aki akar, de 500-as gépen q3 maximum egy geforce 1-es videokarival, nem egy Savage4-el… ráadásula 128mb memória is kevés, talán elégséges…
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz