- This topic has 38 hozzászólás, 19 résztvevő, and was last updated 18 years telt el by
MajorosAndras.
-
SzerzőBejegyzés
-
2005-11-03-10:53 #2036585
bepe, nem törölnéd ezt a topikot? 😀
Szerk.: Ja, közben rájöttem, hogy nem férsz hozzá.
Akkor majd én.Lakat.
Szerk.:
Mivel a szükséges korrekciót bepe elvégezte, visszanyitva.2005-11-03-12:15 #2036586Thx! 🙂 :blush:
2005-11-03-22:45 #2036587Hát én most láttam futni egy — 1,6 GHz Intel – 512 RAM – GF FX5200 — gépen, fingom nincs milyen beállítással, de abszolút játszható sebességet produkált.
2005-11-04-08:06 #2036588Zozee wrote:Hát én most láttam futni egy — 1,6 GHz Intel – 512 RAM – GF FX5200 — gépen, fingom nincs milyen beállítással, de abszolút játszható sebességet produkált.Az options menüben alapban DirectX7 van beállítva. Az illetõ nem rakta át DX9-re. dx9 alatt olyan 1-2-3 FPS-t jósolnék azon a gépen.
2005-11-07-13:05 #2036589sajnos cedega-val,és wine-al sem menik.A dx7-es opció be van állítva.
Töltéskor az alábbi üzenet jön:
videocard not support dynamic textures.
aztán click, és exit :-((
na majd talán a cedega 5-ös.2005-11-08-11:20 #2036590nem. ennyi lesz a changelog az ötösben:
Support for Battlefield 2, Dungeon Siege II, Madden NFL 2005 and Madden NFL 2006.
An internal scheduler which allows Cedega better control over processes and threads under the Linux 2.6 kernels. This should help with issues related to these kernels such as movie stutter, long load times, and general performance problems.
Pixel Shader 1.4 support, with related graphics fixes and improvements.
Major rewrite of the way geometry data is handled, allowing us to provide improved support for the OpenGL VBO extension. This work has given us the opportunity to provide improved handling when using the OpenGL VAR extension as well.
Preliminary support for FBO (Frame Buffer Objects), a new OpenGL extension that allows us to provide improved correctness and speed in offscreen rendering. This is required for Battlefield 2 and is enabled by default for this title.
Enhanced Direct3D9 functionality, including query support, improved blendfactor support and a software mouse cursor.
A fix for a stencil buffer issue brought to light by recent changes to the NVIDIA drivers.
Various copy protection improvements.
Improved installer support with the integration of advpack and setupapi dlls from WineHQ, better handling of eReg, and added support for DOS batch files.
Support for the subfs CD-ROM automounter for SuSE 9.3 and 10 via D-Bus.
2005-11-08-12:57 #2036591egy hete voltam lan partyn, és láttam futni. 6600gt szintû volt szinte mindenkinek, és páran dühösek voltak, mert szagatott 1024×480-on. Nem tudtam kiállni, kölcsönkértem, és az én 32megás gefroce mmx400-emmel minden low-on remekül ment. 1.6-os proci, 256 mega ram. De laptopon persze nem ment:(. Amint lehet kipróbálom linux alatt, mert a cedega nem indul, és az libopengl.so-t is elszabtam:(
2005-11-08-13:26 #2036592goraki wrote:egy hete voltam lan partyn, és láttam futni. 6600gt szintû volt szinte mindenkinek, és páran dühösek voltak, mert szagatott 1024×480-on. Nem tudtam kiállni, kölcsönkértem, és az én 32megás gefroce mmx400-emmel minden low-on remekül ment. 1.6-os proci, 256 mega ram. De laptopon persze nem ment:(. Amint lehet kipróbálom linux alatt, mert a cedega nem indul, és az libopengl.so-t is elszabtam:(Kizárt dolog, hogy ez DirectX9 alatt történt volna. Valószínûleg az options / graph menüjében DX7-re volt állítva..
2005-11-13-19:37 #2036593Ahoy,
Tettem egy próbát cedega 5 alatt (ha már fizettem érte), a Call of Duty 2-vel.
Sajnos a játék, rögtön az elsõ pálya (Moscow 1941) töltése közben hibaüzit küld.
Itt a $screenshot:
http://ig0rd.tar.hu/galleries/cedega/cod2_err_resiz.png2005-11-13-22:40 #20365941g0R wrote:Ahoy,Tettem egy próbát cedega 5 alatt (ha már fizettem érte), a Call of Duty 2-vel.
Sajnos a játék, rögtön az elsõ pálya (Moscow 1941) töltése közben hibaüzit küld.
Itt a $screenshot:
http://ig0rd.tar.hu/galleries/cedega/cod2_err_resiz.png -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz