ha nem olyan sürgõs, este megnézem Neked.
elsõ körben videókártya nyûg, amit okozhat a WINE konfig is, és akár a stencil puffer hiányosságért is felelhet.
viszont az tudnod kell, hogy a cucc Win32 alatt is GLUT-tal erõsített OpenGL API – n fut, így kissé nyûgös cucc.
Nekem hang parám lenne a gaméval, egyébként fut szépen, csak bagyon tördelt a hang, meg recseg, stb…
wine0.9.4-el és a dx9 patchelt cvs-el próbálkoztam eddig…
Nekem hang parám lenne a gaméval, egyébként fut szépen, csak bagyon tördelt a hang, meg recseg, stb…
wine0.9.4-el és a dx9 patchelt cvs-el próbálkoztam eddig…
A hang „parád” a wine konfigja szerint alsa vagy oss jellegû, illetve MMAP használatos-e?
A winecfg szerint alsa driverrel megy, de kipróbálatam oss al is, úgymég rosszabb a helyzet. Alsaval a menüben a zene és a menüpontok „kattintása” jól szól, csak a játékban szaggat rettenetesen a hang.
nekem vmiért nem megy…
a játék elindul bejön a két kép aztán kidob.
sztem video kártya és/vagy wine config gubanc lesz. milyen video kártyád van? nekem geforce 2 MX 400- as, nvidia driverrel, opengl támogatással megy. wine config össze-vissza szerkesztve 😀 ha érdekel akkor majd kiteszem a configomat. ja igen, szintén uhu 1.2 🙂 Wine 20041201
A problémám továbbra is fennáll. Mármint a Hang probléma.
UHU 1.2, cvs dx9wine.
A winecfg-ban az audio driver bármire is van állítva a hang szaggat és rettenetesen recseg.
Kipróbáltam az összes variációs lehetõséget, de mindenhogyan rossz. A KDE vezérlõpultban is próbáltam a hangbeállításokat módosítgatni, de sehogysem lett jobb.
nno tegnap jutottam el a gépem elé.
cedega 4.4.x alatt nem települ, segfaultol egyet a terminálon.
majd még nézegetem, mert minden más megy wrapperrel rendesen.
legutóbbi hsz