Kezdőlap › Fórumok › Videokártyák › ATi driver › ATI végsõ kérdés
- This topic has 94 hozzászólás, 21 résztvevő, and was last updated 19 years, 1 months telt el by
nastjakam.
-
SzerzőBejegyzés
-
2006-01-08-10:19 #2044027oldfirehand wrote:A kondíciók: ASUS K8N alaplap C3D RADEON 9550 videokártya SuSE9.3 oprendszer 8.20.8-1 ATI-driver
A metódus: Ati installerrel SuSE rpm készítése.Rpm telepítése. Konfigurálás. A ….sax2-profile végzõdésû mûvelet végrehajtása.(mindez init 3-ban)
Minden szép és jó, de 3D nincs. Eddigi kisérleteim újratelepítésbe torkolltak.
Lehetséges a fenti kondíciókkal 3D gyorsítást elérni, vagy az egész csak illúzió?Szia! Még ezt: http://www.hup.hu/wiki/index.php/ATI_videok%C3%A1rtya_driver%C3%A9nek_telep%C3%ADt%C3%A9se olvasd el, ha eddig nem tetted meg.
A rendszer-újratelepítést ki tudod küszöbölni úgy, ha elõtte lemented a régi x.org config file-jodat, mielõtt az fglrx felülírná. fglrx 8.20.8-1 be van forgatva nálad a kernel modulok közé (sax2 jól megcsinálta?)? A beforgatás után lefuttattad az fglrxconfig parancsot? Ha az is megvan, fglrxinfo parancsnak mi a kimenete?Bepe
2006-01-08-11:55 #2044028Az említett leírást tanulmányoztam, az fglrxconfig is megtörténik, a sax2 mûvelet után elindul a sax, de nem nyúlok bele, mert a readme szerint nem kell, és a 3D-t sem kell engedélyezni.
2006-01-09-09:48 #2044029oldfirehand wrote:Az említett leírást tanulmányoztam, az fglrxconfig is megtörténik, a sax2 mûvelet után elindul a sax, de nem nyúlok bele, mert a readme szerint nem kell, és a 3D-t sem kell engedélyezni.2006-01-09-11:30 #2044030oldfirehand wrote:A kondíciók: ASUS K8N alaplap C3D RADEON 9550 videokártya SuSE9.3 oprendszer 8.20.8-1 ATI-driver
A metódus: Ati installerrel SuSE rpm készítése.Rpm telepítése. Konfigurálás. A ….sax2-profile végzõdésû mûvelet végrehajtása.(mindez init 3-ban)
Minden szép és jó, de 3D nincs. Eddigi kisérleteim újratelepítésbe torkolltak.
Lehetséges a fenti kondíciókkal 3D gyorsítást elérni, vagy az egész csak illúzió?Make,kernel-source fent van?
2006-01-09-14:40 #2044031Az fglrxinfo-nál úgy rémlik, MESA volt.A teljes kernelfejlesztõ és C-tartozék fel van telepítve.A 3D nemvanást úgy tesztelem, hogy elindítok valamit ami igényelné.
2006-01-09-15:46 #2044032Pedig vannak egyszerûbb módok is. Pl.:
glxinfo
glxgears
fglrxinfo
xorg.log2006-01-09-16:39 #2044033Frissen telepített KDE-rendszeremen tettem egy újabb kísérletet.Fejlemények: elõször nem volt képernyõ, csak mindenféle szines csíkok. Ekkor újraírtam az fglrxconfig-ot, kihagytam az 1280-as felbontást, és a sax-hoz nem nyúltam, csak leokéztam. Lett kép, 1280 felbontással. Fglrxinfo-nál csak MESA van, a glxgears-nál kicsi ablakban pörögnek a kerekek, teljes képernyõn komótosan forognak.Két sort írt a végén, 152.000 FPS és 72.000 FPS. A 3D játék nem üzemel. Most mi van? (Eddigi stimulatív soraitokat köszönöm!)
2006-01-09-19:14 #2044034Most mi van?
Linuxfórum fõoldalán jobb oldalt link ATI driver beállítással és/vagy
http://www.linuxforum.hu/smf/http://newsite.linuxforum.hu/phpBB3/viewtopic.php?p=162652#p1626522006-01-13-18:03 #2044035Az Xorg.log-ban találtam az egyetlen gyanús bejegyzést:(II) fglrx(0): Kernel Module Version Information:
(II) fglrx(0): Name: fglrx
(II) fglrx(0): Version: 8.20.8
(II) fglrx(0): Date: Dec 6 2005
(II) fglrx(0): Desc: ATI FireGL DRM kernel module
(II) fglrx(0): Kernel Module version matches driver.
(II) fglrx(0): Kernel Module Build Time Information:
(II) fglrx(0): Build-Kernel UTS_RELEASE: 2.6.11.4-21.9-default
(II) fglrx(0): Build-Kernel MODVERSIONS: no
(II) fglrx(0): Build-Kernel __SMP__: no
(II) fglrx(0): Build-Kernel PAGE_SIZE: 0x1000
(II) fglrx(0): [drm] register handle = 0xff5f0000
(EE) fglrx(0): [agp] unable to acquire AGP, error „xf86_ENODEV”
(EE) fglrx(0): cannot init AGP
(II) fglrx(0): [drm] removed 1 reserved context for kernel
(II) fglrx(0): [drm] unmapping 8192 bytes of SAREA 0xe1281000 at 0xb7aae000
(WW) fglrx(0): ***********************************************
(WW) fglrx(0): * DRI initialization failed! *
(WW) fglrx(0): * (maybe driver kernel module missing or bad) *
(WW) fglrx(0): * 2D acceleraton available (MMIO) *
(WW) fglrx(0): * no 3D acceleration available *
(WW) fglrx(0): ********************************************* *2006-01-15-21:54 #2044036(EE) fglrx(0): [agp] unable to acquire AGP, error „xf86_ENODEV”
(EE) fglrx(0): cannot init AGPNvidia nforce chipset alaplap? Mert akkor kernelben kell a /dev/agpgart is.
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz