Hát én úgy gondoltam, hogy a firefoxomból vagy a thunderbirdembõl kiimportálom vagy letöltöm a cacert oldaláról az aláírásom s azt valahogy beleimportálom az Open Officeba, s az majd aláírja nekem. Látszólag ez jó is volna csak nincs olyan gobja hogy tanusítvány tallózása.
Ha a digitális aláírások ablaknál megnyomod a „Hozzáadás” gombot akkor feljön a Tanusítvány kiválasztása ablak. Itt nem lehet tallózni, hanem csak a rendszerben ismert tanusítványokat mutatja.
Ha nincs itt semmi, akkor a tanusítványt elõbb „be kell vezetned” a saját rendszeredbe.
Itt egy link, ami a linux alatti használatot mutatja be (asszem): http://de.openoffice.org/doc/howto_2_0/office/signing.html
Szeretném aláírni az Open Office dokumetumomat ellenben a Fájl -> Digitális Aláírás manüpont alatt nem tudok hozzáadni digitális aláírást. Tudna valaki segíteni, hogy hogyan lehetne megtetni vele?
legutóbbi hsz