Flight Gear-gondok a fordításnál

Kezdőlap Fórumok Játékok Flight Gear-gondok a fordításnál

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 14
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2090595
    admin
    Adminisztrátor

      Lécci segítsetek

      #2090596
      Macskajancsi
      Felhasználó
        DaNi7 wrote:
        Lécci segítsetek

        Nem igazán értem a problémát.
        A disztró tartalmazza a Flight-Gear-t. Miért kell kerülő utakat megjárva szívással tölteni az idődet?

        #2090597
        uzsolt
        Felhasználó
          Macskajancsi wrote:
          A disztró tartalmazza a Flight-Gear-t. Miért kell kerülő utakat megjárva szívással tölteni az idődet?
          Azért, mert így menőbb, manapság mindenki forrásból telepít.

          Ha tényleg menőzni akarsz, akkor javaslom az openal-t, meg a devel-részét feltelepíteni. De ha ezt a hibaüziből nem szűrted le, akkor inkább ne kerülő utakon járkálj!

          Amúgy nagy szemetek vagyunk, hogy 36 másodpercig senki sem válaszolt, igaz?

          #2090598
          Macskajancsi
          Felhasználó
            uzsolt wrote:
            Ha tényleg menőzni akarsz, akkor javaslom az openal-t, meg a devel-részét feltelepíteni. De ha ezt a hibaüziből nem szűrted le, akkor inkább ne kerülő utakon járkálj!

            Amúgy nagy szemetek vagyunk, hogy 36 másodpercig senki sem válaszolt, igaz?

            Továbbá: az esetleges frissítésekből a forrásból fordított program kimarad.

            #2090599
            admin
            Adminisztrátor

              Én nem úgy vettem észre, hogy tartalmazza, vagy legalábbis ez nem. Egy ismerősömtől kaptam ezt a Linuxot, lehet, hogy egy kicsit átvarjálta. Nem tudom, nem értek még annyira hozzá. Azért az érdekelne, hogy mi az a „devel-része”. (még kezdő vagyok, de már egy jó ideje, úgyhogy, gondoltam nem lehet gond, ha egy kicsit jobban bele akarom ásni magamat a dolgokba.)
              Egyebkent nem olyan nagy gond, ha nem írtok olyan hamar, mert ugyis csak ritkán férek internethez(a suliba), a gépem meg otthon van, és csak hétvégén tudom kipróbálni, amiket írtok.

              #2090600
              uzsolt
              Felhasználó
                #2090601
                admin
                Adminisztrátor

                  Kösz! Ez így működik. De azért tényleg érdekelne, hogy mi volt a baj a forrásnál.

                  #2090602
                  zoltan22
                  Felhasználó

                    ../../simgear/sound/sample_openal.hxx:52:22: error: AL/alut.h: No such file or directory

                    OpenAL-dev csomag van fenn ? (vagy hogy hivjak..)

                    #2090603
                    uzsolt
                    Felhasználó
                      DaNi7 wrote:
                      De azért tényleg érdekelne, hogy mi volt a baj a forrásnál.

                      uzsolt wrote:
                      …javaslom az openal-t, meg a devel-részét feltelepíteni…
                      #2090604
                      admin
                      Adminisztrátor

                        Most feltelepítettem egy ilyet:
                        libopenal-0.0.6-1.i386.rpm,
                        Meg egy ilyet:
                        libopenal-devel-0.0.6-1.i386.rpm
                        Openal-0.0.8 eddig is volt, csak devel nem volt. Most ezt letöröltem, helyette ezt a másik kettőt tettem fel.

                        Most ezt írja:
                        Making all in environment
                        make[3]: Entering directory `/usr/src/packages/SOURCES/SimGear-0.3.9/simgear/environment’
                        if g++ -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I../../simgear -I../..  -I/usr/X11R6/include  -g -O2 -D_REENTRANT -MT visual_enviro.o -MD -MP -MF „.deps/visual_enviro.Tpo” -c -o visual_enviro.o visual_enviro.cxx;
                        then mv -f „.deps/visual_enviro.Tpo” „.deps/visual_enviro.Po”; else rm -f „.deps/visual_enviro.Tpo”; exit 1; fi
                        In file included from ../../simgear/scene/sky/bbcache.hxx:29,
                                        from ../../simgear/scene/sky/newcloud.hxx:31,
                                        from visual_enviro.cxx:35:
                        ../../simgear/screen/extensions.hxx:428:1: warning: „GLX_AUX_BUFFERS” redefined
                        In file included from /usr/include/GL/glx.h:27,
                                        from ../../simgear/screen/extensions.hxx:417,
                                        from ../../simgear/scene/sky/bbcache.hxx:29,
                                        from ../../simgear/scene/sky/newcloud.hxx:31,
                                        from visual_enviro.cxx:35:
                        /usr/include/GL/glxtokens.h:57:1: warning: this is the location of the previous definition
                        /usr/include/AL/altypes.h:8: error: conflicting declaration ‘typedef signed char ALbyte’
                        /usr/local/include/AL/al.h:76: error: ‘ALbyte’ has a previous declaration as ‘typedef char ALbyte’
                        visual_enviro.cxx: In member function ‘void SGEnviro::drawRain(double, double, double, double, double)’:
                        visual_enviro.cxx:422: warning: converting to ‘int’ from ‘double’
                        visual_enviro.cxx: In member function ‘void SGLightning::lt_build_tree_branch(int, Point3D&, float, int, float)’:
                        visual_enviro.cxx:503: warning: passing ‘float’ for argument 4 to ‘void SGLightning::lt_build_tree_branch(int, Point3D&, float, int, float)’
                        make[3]: *** [visual_enviro.o] Error 1
                        make[3]: Leaving directory `/usr/src/packages/SOURCES/SimGear-0.3.9/simgear/environment’
                        make[2]: *** [all-recursive] Error 1
                        make[2]: Leaving directory `/usr/src/packages/SOURCES/SimGear-0.3.9/simgear’
                        make[1]: *** [all] Error 2
                        make[1]: Leaving directory `/usr/src/packages/SOURCES/SimGear-0.3.9/simgear’
                        make: *** [all-recursive] Error 1

                      10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 14
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.