Kezdőlap › Fórumok › Vegyes gondok › Task-management szoftver kerestetik
- This topic has 4 hozzászólás, 2 résztvevő, and was last updated 17 years, 4 months telt el by
Névtelen.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-02-28-17:22 #2155089
Névtelen
Közben keresgéltem. A megfelelő kifejezés a „Issue tracking system”. 🙂 (Bár az „Issue” nem feltétlenül találó.)
Valami olyasmi kéne, mint a SimpleTicket. (Ruby on Rails miatt kilőve, jó lenne ha php/mysql alatt futna.)
2008-02-28-17:22 #2155090Névtelen
Közben keresgéltem. A megfelelő kifejezés a „Issue tracking system”. 🙂 (Bár az „Issue” nem feltétlenül találó.)
Valami olyasmi kéne, mint a SimpleTicket. (Ruby on Rails miatt kilőve, jó lenne ha php/mysql alatt futna.)
2008-02-28-18:01 #2155091Névtelen
Próbálgattam közben többet is, eddig a Trac tűnik a célnak legjobban megfelelőnek. Igaz ezt sem konkrétan erre találták ki, + van benn egy rakat fölösleges feature, de működik.
2008-02-28-18:01 #2155092Névtelen
Próbálgattam közben többet is, eddig a Trac tűnik a célnak legjobban megfelelőnek. Igaz ezt sem konkrétan erre találták ki, + van benn egy rakat fölösleges feature, de működik.
2009-12-04-20:03 #1887911Helló!
Bocs a címben lévő bullshit-gyanús kifejezésért, de nem jutott eszembe jobb (ha van valakinek javaslata, átírom).
Egy olyan programot keresek, amivel a feladataimat / munkámat tudnám rendszerezni.
Van egy CRM rendszerünk, amibe a hibabejelentések kerülnek bele, meg még 1000 mást tud, amire nekem baromira nincs szükségem. Ezenkívül van rengeteg feladatom, ami nem kerül be a rendszerbe, így eddig papír alapon jegyeztem le a dolgokat, ettől a rossz sokásomtól szeretnék megszabadulni.
Ezeket a feladatokat szeretném összegyűjteni, hogy státusz és dátum alapján könnyen átlátható legyen.
Elvárásaim lennének a szoftverrel kapcsolatban:
– Szerver-kliens üzemmód. Értem ezalatt, hogy valahol fusson egy szerver, és arra tudjak rákapcsolódni egy kliens segítségével bárhonnan (a legjobb lenne, ha menne webes felületen + lenne hozzá egy „rendes gui-s” program is).
– Lehessen dátum, státusz és prioritás szerint listázni a feladatokat.
– Nem „team”-et (bullshit rulz) irányítok, tehát csak a saját dolgaimat szeretném kezelni vele, nem kell 20000 +feature hozzá.
– A feladatokhoz lehessen státuszinfót vezetni. Tehát ha valamelyik feladatot elkezdtem megoldani, akkor tudjak hozzáírni, hogy mit csináltam, mikor, és a státuszán mi változott („folyamatban”, „megoldva”, stb.)
– A szerver része mindenképp fusson linuxon.
Keresgéltem ezügyben a neten, de eddig nem találtam megfelelőt, kb. minden ezzel a témával foglalkozó program csapatmunkára, pénzügyek vezetésére vagy/és szoftverfejlesztésre van kitalálva.
Ha valaki használ ilyet, van bármilyen tapasztalata van e téren, ne tartsa magában! 🙂
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz