- This topic has 22 hozzászólás, 5 résztvevő, and was last updated 17 years, 3 months telt el by
karpatil.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-03-04-19:44 #2155398
Névtelen
Frissítetted a rendszert azóta, vagy cseréltél videókártya drivert?
Küldhetnél egy screenshotot is, ha lehetséges.
Ha ati kártyád van, az fglrxinfo parancs kimenetét megnézném.
Más 3D-gyorsítást használó játéknál nem jelentkezik probléma?
2008-03-04-19:44 #2155399Névtelen
Frissítetted a rendszert azóta, vagy cseréltél videókártya drivert?
Küldhetnél egy screenshotot is, ha lehetséges.
Ha ati kártyád van, az fglrxinfo parancs kimenetét megnézném.
Más 3D-gyorsítást használó játéknál nem jelentkezik probléma?
2008-03-04-19:58 #2155400Helló!
Nem tudom, hogy lehet a játékban screenshotot csinálni 🙁
Kiprábltam egy másik játékot is és ott is ugyan ez a hiba (modósitom is a topic címét).
A videókártya Intel 965GM.Teljes rendszert nem frissítettem és tudtommal a drivert sem (ubuntu)
Idításkor terminálból indítva lehet, kiír valamit ami segít:
Code:leslie@hp-laptop:~$ tremulous
tremulous 1.1.0 linux-x86 Jun 16 2007
—– FS_Startup —–
Current search path:
/home/leslie/.tremulous/base/map-UTCSb2.pk3 (11 files)
/home/leslie/.tremulous/base/map-rotcannon-b11.pk3 (31 files)
/home/leslie/.tremulous/base
/usr/share/games/tremulous/base/vms-1.1.0.pk3 (4 files)
/usr/share/games/tremulous/base/map-uncreation-1.1.0.pk3 (110 files)
/usr/share/games/tremulous/base/map-tremor-1.1.0.pk3 (45 files)….A többi pálya kilistázásától megkimélnélek titeket….
———————-
2537 files in pk3 files
execing default.cfg
execing autogen.cfg
couldn’t exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
—– Client Initialization —–
—– Initializing Renderer —-
——————————-
—– Client Initialization Complete —–
—– R_Init —–——- Input Initialization ——-
Joystick is not active.
————————————
…loading libGL.so.1:
Calling SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO)…
SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) passed.
Initializing OpenGL display
…setting mode 11: 856 480
Using 4/4/4 Color bits, 16 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
Initializing OpenGL extensions
…GL_S3_s3tc not found
…ignoring GL_EXT_texture_env_add
…using GL_ARB_multitexture
…using GL_EXT_compiled_vertex_arrayGL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_convolution GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_APPLE_client_storage GL_APPLE_packed_pixels GL_ATI_blend_equation_separate GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_INGR_blend_func_separate GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_MESA_window_pos GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texgen_reflection GL_OES_read_format GL_SGI_color_matrix GL_SGI_color_table GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(16-bit) stencil(0-bits)
MODE: 11, 856 x 480 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU:
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 1
texture bits: 0
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: disabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation2008-03-04-19:58 #2155401Helló!
Nem tudom, hogy lehet a játékban screenshotot csinálni 🙁
Kiprábltam egy másik játékot is és ott is ugyan ez a hiba (modósitom is a topic címét).
A videókártya Intel 965GM.Teljes rendszert nem frissítettem és tudtommal a drivert sem (ubuntu)
Idításkor terminálból indítva lehet, kiír valamit ami segít:
Code:leslie@hp-laptop:~$ tremulous
tremulous 1.1.0 linux-x86 Jun 16 2007
—– FS_Startup —–
Current search path:
/home/leslie/.tremulous/base/map-UTCSb2.pk3 (11 files)
/home/leslie/.tremulous/base/map-rotcannon-b11.pk3 (31 files)
/home/leslie/.tremulous/base
/usr/share/games/tremulous/base/vms-1.1.0.pk3 (4 files)
/usr/share/games/tremulous/base/map-uncreation-1.1.0.pk3 (110 files)
/usr/share/games/tremulous/base/map-tremor-1.1.0.pk3 (45 files)….A többi pálya kilistázásától megkimélnélek titeket….
———————-
2537 files in pk3 files
execing default.cfg
execing autogen.cfg
couldn’t exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
—– Client Initialization —–
—– Initializing Renderer —-
——————————-
—– Client Initialization Complete —–
—– R_Init —–——- Input Initialization ——-
Joystick is not active.
————————————
…loading libGL.so.1:
Calling SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO)…
SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) passed.
Initializing OpenGL display
…setting mode 11: 856 480
Using 4/4/4 Color bits, 16 depth, 0 stencil display.
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
Initializing OpenGL extensions
…GL_S3_s3tc not found
…ignoring GL_EXT_texture_env_add
…using GL_ARB_multitexture
…using GL_EXT_compiled_vertex_arrayGL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2
GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_convolution GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_APPLE_client_storage GL_APPLE_packed_pixels GL_ATI_blend_equation_separate GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_INGR_blend_func_separate GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_MESA_window_pos GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texgen_reflection GL_OES_read_format GL_SGI_color_matrix GL_SGI_color_table GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(16-bit) stencil(0-bits)
MODE: 11, 856 x 480 fullscreen hz:N/A
GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
CPU:
rendering primitives: single glDrawElements
texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
picmip: 1
texture bits: 0
multitexture: enabled
compiled vertex arrays: enabled
texenv add: disabled
compressed textures: disabled
HACK: using vertex lightmap approximation2008-03-04-20:12 #2155402karpatil wrote:KiprábltamÜssé má’ a kezére annak az elvetemültnek, aki rángatja a billentyűzetedet, miközben gépelsz!
2008-03-04-20:12 #2155403karpatil wrote:KiprábltamÜssé má’ a kezére annak az elvetemültnek, aki rángatja a billentyűzetedet, miközben gépelsz!
2008-03-04-21:32 #2155404Screenshot nincs, de csináltam nem túl gyors képfrissítéssel (hogy kicsi legyen) egy videót a hibáról.
http://eladjak.hu/3d/out.ogg 4,4 MB.2008-03-04-21:32 #2155405Screenshot nincs, de csináltam nem túl gyors képfrissítéssel (hogy kicsi legyen) egy videót a hibáról.
http://eladjak.hu/3d/out.ogg 4,4 MB.2008-03-05-07:08 #2155406Névtelen
Code:GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2Szerintem a hiba valahol itt keresendő.
glxinfo kimenete?
2008-03-05-07:08 #2155407Névtelen
Code:GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2Szerintem a hiba valahol itt keresendő.
glxinfo kimenete?
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz