3D-gyorsításnál texture porbléma

Kezdőlap Fórumok Játékok 3D-gyorsításnál texture porbléma

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 23
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2155398
    Névtelen

      Frissítetted a rendszert azóta, vagy cseréltél videókártya drivert?

      Küldhetnél egy screenshotot is, ha lehetséges.

      Ha ati kártyád van, az fglrxinfo parancs kimenetét megnézném.

      Más 3D-gyorsítást használó játéknál nem jelentkezik probléma?

      #2155399
      Névtelen

        Frissítetted a rendszert azóta, vagy cseréltél videókártya drivert?

        Küldhetnél egy screenshotot is, ha lehetséges.

        Ha ati kártyád van, az fglrxinfo parancs kimenetét megnézném.

        Más 3D-gyorsítást használó játéknál nem jelentkezik probléma?

        #2155400
        karpatil
        Felhasználó

          Helló!
          Nem tudom, hogy lehet a játékban screenshotot csinálni 🙁
          Kiprábltam egy másik játékot is és ott is ugyan ez a hiba (modósitom is a topic címét).
          A videókártya Intel 965GM.

          Teljes rendszert nem frissítettem és tudtommal a drivert sem (ubuntu)

          Idításkor terminálból indítva lehet, kiír valamit ami segít:

          Code:
          leslie@hp-laptop:~$ tremulous
          tremulous 1.1.0 linux-x86 Jun 16 2007
          —– FS_Startup —–
          Current search path:
          /home/leslie/.tremulous/base/map-UTCSb2.pk3 (11 files)
          /home/leslie/.tremulous/base/map-rotcannon-b11.pk3 (31 files)
          /home/leslie/.tremulous/base
          /usr/share/games/tremulous/base/vms-1.1.0.pk3 (4 files)
          /usr/share/games/tremulous/base/map-uncreation-1.1.0.pk3 (110 files)
          /usr/share/games/tremulous/base/map-tremor-1.1.0.pk3 (45 files)

          ….A többi pálya kilistázásától megkimélnélek titeket….

          ———————-
          2537 files in pk3 files
          execing default.cfg
          execing autogen.cfg
          couldn’t exec autoexec.cfg
          Hunk_Clear: reset the hunk ok
          —– Client Initialization —–
          —– Initializing Renderer —-
          ——————————-
          —– Client Initialization Complete —–
          —– R_Init —–

          ——- Input Initialization ——-
          Joystick is not active.
          ————————————
          …loading libGL.so.1:
          Calling SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO)…
          SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) passed.
          Initializing OpenGL display
          …setting mode 11: 856 480
          Using 4/4/4 Color bits, 16 depth, 0 stencil display.
          GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
          Initializing OpenGL extensions
          …GL_S3_s3tc not found
          …ignoring GL_EXT_texture_env_add
          …using GL_ARB_multitexture
          …using GL_EXT_compiled_vertex_array

          GL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
          GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
          GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2
          GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_convolution GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_APPLE_client_storage GL_APPLE_packed_pixels GL_ATI_blend_equation_separate GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_INGR_blend_func_separate GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_MESA_window_pos GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texgen_reflection GL_OES_read_format GL_SGI_color_matrix GL_SGI_color_table GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SUN_multi_draw_arrays
          GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
          GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8

          PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(16-bit) stencil(0-bits)
          MODE: 11, 856 x 480 fullscreen hz:N/A
          GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
          CPU:
          rendering primitives: single glDrawElements
          texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
          picmip: 1
          texture bits: 0
          multitexture: enabled
          compiled vertex arrays: enabled
          texenv add: disabled
          compressed textures: disabled
          HACK: using vertex lightmap approximation

          #2155401
          karpatil
          Felhasználó

            Helló!
            Nem tudom, hogy lehet a játékban screenshotot csinálni 🙁
            Kiprábltam egy másik játékot is és ott is ugyan ez a hiba (modósitom is a topic címét).
            A videókártya Intel 965GM.

            Teljes rendszert nem frissítettem és tudtommal a drivert sem (ubuntu)

            Idításkor terminálból indítva lehet, kiír valamit ami segít:

            Code:
            leslie@hp-laptop:~$ tremulous
            tremulous 1.1.0 linux-x86 Jun 16 2007
            —– FS_Startup —–
            Current search path:
            /home/leslie/.tremulous/base/map-UTCSb2.pk3 (11 files)
            /home/leslie/.tremulous/base/map-rotcannon-b11.pk3 (31 files)
            /home/leslie/.tremulous/base
            /usr/share/games/tremulous/base/vms-1.1.0.pk3 (4 files)
            /usr/share/games/tremulous/base/map-uncreation-1.1.0.pk3 (110 files)
            /usr/share/games/tremulous/base/map-tremor-1.1.0.pk3 (45 files)

            ….A többi pálya kilistázásától megkimélnélek titeket….

            ———————-
            2537 files in pk3 files
            execing default.cfg
            execing autogen.cfg
            couldn’t exec autoexec.cfg
            Hunk_Clear: reset the hunk ok
            —– Client Initialization —–
            —– Initializing Renderer —-
            ——————————-
            —– Client Initialization Complete —–
            —– R_Init —–

            ——- Input Initialization ——-
            Joystick is not active.
            ————————————
            …loading libGL.so.1:
            Calling SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO)…
            SDL_Init(SDL_INIT_VIDEO) passed.
            Initializing OpenGL display
            …setting mode 11: 856 480
            Using 4/4/4 Color bits, 16 depth, 0 stencil display.
            GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
            Initializing OpenGL extensions
            …GL_S3_s3tc not found
            …ignoring GL_EXT_texture_env_add
            …using GL_ARB_multitexture
            …using GL_EXT_compiled_vertex_array

            GL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
            GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 965GM 4.1.3002 x86/MMX/SSE2
            GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2
            GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_logic_op GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_cull_vertex GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_convolution GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_polygon_offset GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texture GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_3DFX_texture_compression_FXT1 GL_APPLE_client_storage GL_APPLE_packed_pixels GL_ATI_blend_equation_separate GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_INGR_blend_func_separate GL_MESA_pack_invert GL_MESA_ycbcr_texture GL_MESA_window_pos GL_NV_blend_square GL_NV_light_max_exponent GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texgen_reflection GL_OES_read_format GL_SGI_color_matrix GL_SGI_color_table GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SUN_multi_draw_arrays
            GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
            GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8

            PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(16-bit) stencil(0-bits)
            MODE: 11, 856 x 480 fullscreen hz:N/A
            GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
            CPU:
            rendering primitives: single glDrawElements
            texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
            picmip: 1
            texture bits: 0
            multitexture: enabled
            compiled vertex arrays: enabled
            texenv add: disabled
            compressed textures: disabled
            HACK: using vertex lightmap approximation

            #2155402
            kisbetu
            Felhasználó
              karpatil wrote:
              Kiprábltam

              Üssé má’ a kezére annak az elvetemültnek, aki rángatja a billentyűzetedet, miközben gépelsz!

              #2155403
              kisbetu
              Felhasználó
                karpatil wrote:
                Kiprábltam

                Üssé má’ a kezére annak az elvetemültnek, aki rángatja a billentyűzetedet, miközben gépelsz!

                #2155404
                karpatil
                Felhasználó

                  Screenshot nincs, de csináltam nem túl gyors képfrissítéssel  (hogy kicsi legyen) egy videót a hibáról.
                  http://eladjak.hu/3d/out.ogg  4,4 MB.

                  #2155405
                  karpatil
                  Felhasználó

                    Screenshot nincs, de csináltam nem túl gyors képfrissítéssel  (hogy kicsi legyen) egy videót a hibáról.
                    http://eladjak.hu/3d/out.ogg  4,4 MB.

                    #2155406
                    Névtelen
                      Code:
                      GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2

                      Szerintem a hiba valahol itt keresendő.

                      glxinfo kimenete?

                      #2155407
                      Névtelen
                        Code:
                        GL_VERSION: 1.4 Mesa 7.0.3-rc2

                        Szerintem a hiba valahol itt keresendő.

                        glxinfo kimenete?

                      10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 23
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.