Érdekes hír ütötte fel a fejét a Los Angeles Timesban a minap, mégpedig az, hogy a Facebook meg kívánja venni az Operát, hogy azt saját böngészőjévé tegye.
Az előző írásomból kiderül, hogy a norvég cég Operája, noha a világ legnépszerűbb böngészői közé tartozik, azért jócskán lecsúszott a dobogóról. És esélye nincs beleszólni az igazán nagy titánok harcába.
Viszont egészen más a helyzet, ha az Operát, mint mobil böngészőt nézzük. Ebben az esetben az Opera bizony aranyérmes és legfeljebb pillanatokra tudták tőle elvenni az első helyet.
Az Opera e tulajdonsága vonzó befektetési lehetőség lehet bárki, akár a Facebook számára is.
A Facebook szóvivője nem kommentálta a szóbeszédet, de az Opera szóvivője nem utasította el egyértelműen azt.
Mindamellett meg nem erősített források szerint valami nagy durranás készülődik az Opera háza táján olvashatjuk a
Los Angeles Timesban.
A közösségépítő szolgáltatásokat kínáló vállalat részvényei ezzel már 20%-kal kerültek lejjebb a kibocsátási árhoz képest, amióta május 18-án megkezdődött a tőzsdei kereskedés a társaság papírjaival, melyhez vélhetően ez a hír is hozzájárulhatott, írja a portfolio.hu.