- This topic has 32 hozzászólás, 12 résztvevő, and was last updated 19 years, 8 months telt el by
denesf.
-
SzerzőBejegyzés
-
2005-09-09-07:58 #2029278
hmm. jelentkezõk hiányában kipróbáltam. nem megy, abszolut win specifikus.
egy külön konfigban a require os – t követõen még a támogatott hardware-k is meg vannak kötve, egy jó hosszú listában.ui a program nem olyan nagy szám, mint ahogy a brutális minõséget mutató videókból lejön…
2005-09-20-19:27 #2029279kovi wrote:ui a program nem olyan nagy szám, mint ahogy a brutális minõséget mutató videókból lejön…Kicsit ugy hangzik mint ha ezzel vigaztalnád magad 🙂
2005-09-23-08:06 #2029280lehet, de összességében nekem csalódás: megnéztem a munkahelyi windowson ^_^.
2005-09-28-21:17 #2029281kovi wrote:hmm. jelentkezõk hiányában kipróbáltam. nem megy, abszolut win specifikus.
egy külön konfigban a require os – t követõen még a támogatott hardware-k is meg vannak kötve, egy jó hosszú listában.ui a program nem olyan nagy szám, mint ahogy a brutális minõséget mutató videókból lejön…
Már bocsi, de mit vártál egy olyan játéktól, ami a Microsoft keze alatt készül? 🙂 Az MS & Ensemble Studios gondozásában készül, ergo biztos lehetsz benne, hogy mindent el fognak követni, hogy ne fusson linuxon. :o) Legalábbis én simán kinézem ezt az MS-bõl. Az AOEIII demo amúgyis tele van bloom, HDR, PS2.0 / VS2.0 DX9-es ficcsörökkel, lenne gondja a linuxnak, ami alatt futtatni akarnád..
2005-10-01-10:05 #20292822005-10-01-14:00 #2029283bepe79 wrote:Már bocsi, de mit vártál egy olyan játéktól, ami a Microsoft keze alatt készül? 🙂 Az MS & Ensemble Studios gondozásában készül, ergo biztos lehetsz benne, hogy mindent el fognak követni, hogy ne fusson linuxon. :o) Legalábbis én simán kinézem ezt az MS-bõl. Az AOEIII demo amúgyis tele van bloom, HDR, PS2.0 / VS2.0 DX9-es ficcsörökkel, lenne gondja a linuxnak, ami alatt futtatni akarnád..2005-10-01-14:06 #2029284ja és azt elfelejtettem mondani, hogy a shaderek hiába 2.0, sima mezei gf2 is viszi win alatt.
2005-10-04-16:56 #2029285kovi wrote:ez nem kizáró ok, a dx9 / d3d bázisú programokat simán nyeli az új cedega széria. ez sokkal inkább azért nem fut, mert telis-tele van spéci, hw háttér információit leíró állományokkal, ami pedig nincs listában az „not supported hw”. az age1 és age2 simán megy wrapperekkel.Ez tiszta, de a jövõbeni SM3.0 supported gamék hogyan fognak futni linux alatt pl. a jövõbeni ATi kártyákon (X1300 / X1600 / X1800 és társaik), ha az ATi hw terén fölkészítette õket, hogy SM3-supported-esek legyenek, de jelenleg sincs fglrx drv, ami kezelné az sm3-at. Most a 8.16.20-as fglrx driver a legújabb, és az szvsz még nem kezel sm3-at. Egyébként az a röhej, hogy szerintem pl. az r520-as chipre épülõ Radeon X1800 XT még software rendererbõl is kinyomná a mai gamék képét driver nélkül 🙂 , merthogy a VPU 625 MHz-en, a memória 1500 MHz-en ketyeg rajta, és mindehhez társul 512 MB GDDR3-as memóriaméret. :))) Képért katt ide: http://hardwired.hu/img/wg/1/3/hwnews_1509.jpg Hát én nagyon várom az elõzetes híresztelések miatt (is) többek között. Az AOE3 full-t még jobban várom, amíg nem jön, addig meg elleszek a demo-val. 🙂
2005-10-04-17:40 #2029286bepe79 wrote:Hát én nagyon várom az elõzetes híresztelések miatt (is) többek között. Az AOE3 full-t még jobban várom, amíg nem jön, addig meg elleszek a demo-val. 🙂Akkor gondolom XP alatt futtatod.
2005-10-04-17:50 #2029287Teati wrote:Akkor gondolom XP alatt futtatod. -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz