- This topic has 62 hozzászólás, 11 résztvevő, and was last updated 17 years, 10 months telt el by
Gyuszk.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-09-01-09:37 #2129531
„Persze a felelősség kideríthetetlen, a FV meg tehetetlen. Szép új világ.”
Nem, ez nem (feltétlenül) igaz.
A felelős (a vásárló felé) a kereskedő. És a FV szépen érvényesíti is. (Persze a számla és garancia (és még létező kereskedő) kérdése. Meg persze nem olyanra, hogy 2 év múlva kiderül, hogy gyárilag sarló szúrta keresztül a lapot… :))
Több ilyen esetben megoldottuk a problémát a fv segítségével… anélkül, persze csak pampogtak… majd a végén ki kellett fizetni. (Persze ez nem számítógép alkatrész volt… nekem olyannal, még nem volt gondom… kop…kop…, de nem is olyan helyen vásárolok. És, ha lenne is, szó nélkül cserélnék – mert ilyenek is vannak… ezeknek a vevő fontos. :))2007-09-01-09:37 #2129532„Persze a felelősség kideríthetetlen, a FV meg tehetetlen. Szép új világ.”
Nem, ez nem (feltétlenül) igaz.
A felelős (a vásárló felé) a kereskedő. És a FV szépen érvényesíti is. (Persze a számla és garancia (és még létező kereskedő) kérdése. Meg persze nem olyanra, hogy 2 év múlva kiderül, hogy gyárilag sarló szúrta keresztül a lapot… :))
Több ilyen esetben megoldottuk a problémát a fv segítségével… anélkül, persze csak pampogtak… majd a végén ki kellett fizetni. (Persze ez nem számítógép alkatrész volt… nekem olyannal, még nem volt gondom… kop…kop…, de nem is olyan helyen vásárolok. És, ha lenne is, szó nélkül cserélnék – mert ilyenek is vannak… ezeknek a vevő fontos. :))2007-09-01-09:40 #2129533Sajna én már ismerősi körből hallottam ellentétes dolgokat is, ezért félek már ilyesmibe belevágni.
2007-09-01-09:40 #2129534Sajna én már ismerősi körből hallottam ellentétes dolgokat is, ezért félek már ilyesmibe belevágni.
2007-09-01-10:29 #2129535Névtelen
Másik dolog, hogy a lap már nem mai gyerek, lehet olyan 2-3 éves, ígytípusszám alapján. Egy ilyen idős alkatrésszel már bármi történhet,akármilyen márkáról is legyen szó.
Fura, van itthon egy ~10 éves alaplap és vidáman szaladgál raja a Feisty és a zX-P is.
2007-09-01-10:29 #2129536Névtelen
Másik dolog, hogy a lap már nem mai gyerek, lehet olyan 2-3 éves, ígytípusszám alapján. Egy ilyen idős alkatrésszel már bármi történhet,akármilyen márkáról is legyen szó.
Fura, van itthon egy ~10 éves alaplap és vidáman szaladgál raja a Feisty és a zX-P is.
2007-09-01-10:53 #2129537hrgy84 wrote:Sajna én már ismerősi körből hallottam ellentétes dolgokat is, ezért félek már ilyesmibe belevágni.Csak a fv kapcsolat költségeit bukhatod. 🙂
Jó van egy olyan összeghatár, ami alatt nem éri meg vele – egyátalán – foglalkozni. (De én többször találkoztam vele, hogy a kereskedővel nem tudtam, a fv viszont zöldágra vergődött. Igaz nem két forint volt, számla, kereskedő is volt… és gyári hiba.)
A gond akkor van, ha egy un. nem rendeltetés-szerű használattól tönkrement cuccot adnak el… mert akkor az a megállapítása, hogy nem rendeltetés-szerűen használaták… a műszaki cikkeknél ilyen gyakran előferdül. Meg olyan is, hogy szó nélkül visszaveszik a sz@rt, – amiről nyílván tudják, hogy sz@r – és eladják másnak… te meg kapsz, helyette egy másik ugyanolyan sz@rt. Ez a legjobb taktika, mivel minden esetben érvényesítik a garanciádat, nincs kihez, miért fordulnod… aztán egyszer csak megunod. :)))) (Egyes nagyáruházaknak ez a taktikájuk. :))) Hogy aztán direkt van, vagy csak ennyire sz@r az összes áru, az egy másik kérdés. :)))))2007-09-01-10:53 #2129538hrgy84 wrote:Sajna én már ismerősi körből hallottam ellentétes dolgokat is, ezért félek már ilyesmibe belevágni.Csak a fv kapcsolat költségeit bukhatod. 🙂
Jó van egy olyan összeghatár, ami alatt nem éri meg vele – egyátalán – foglalkozni. (De én többször találkoztam vele, hogy a kereskedővel nem tudtam, a fv viszont zöldágra vergődött. Igaz nem két forint volt, számla, kereskedő is volt… és gyári hiba.)
A gond akkor van, ha egy un. nem rendeltetés-szerű használattól tönkrement cuccot adnak el… mert akkor az a megállapítása, hogy nem rendeltetés-szerűen használaták… a műszaki cikkeknél ilyen gyakran előferdül. Meg olyan is, hogy szó nélkül visszaveszik a sz@rt, – amiről nyílván tudják, hogy sz@r – és eladják másnak… te meg kapsz, helyette egy másik ugyanolyan sz@rt. Ez a legjobb taktika, mivel minden esetben érvényesítik a garanciádat, nincs kihez, miért fordulnod… aztán egyszer csak megunod. :)))) (Egyes nagyáruházaknak ez a taktikájuk. :))) Hogy aztán direkt van, vagy csak ennyire sz@r az összes áru, az egy másik kérdés. :)))))2007-09-01-14:37 #2129539hrgy84 wrote:Amúgy az ilyen boltokkal valamit nagyon kellene csinálniMiről maradtam le? Milyen boltokról van szó?
2007-09-01-14:37 #2129540hrgy84 wrote:Amúgy az ilyen boltokkal valamit nagyon kellene csinálniMiről maradtam le? Milyen boltokról van szó?
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz