America’s army

Kezdőlap Fórumok Játékok America’s army

6 bejegyzés megtekintése - 21-26 / 26
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2004493
    kovi
    Felhasználó

      igen egyrészt azért
      -de az egér azért is szaggat mert az egérmutatót sw megoldás teszi a képre, nem pedig hw 🙁
      -plusz azért, mert a 9000ATi igen gyengus egy ilyen játéknak

      #2004494
      Pityuka198
      Felhasználó

        Sztem jó hogy ilyen játékok is vannak linux alá.
        De azért vannak mások is és azok is nagyon jók.
        20 GB tárhellyel gazdálkodhatok, ugyhogy arra szépen lehet nyomni az ingyenes linuxos/windowsos játékokat mint letölthetõ cuccot.
        Amúgy ebben a játékban nemtom mit kell csinálni, mert amit kipróbáltam anno win alatt az kifagyott nekem. Bár a windows mindig gyenge volt ilyen téren fõleg mert sokkal jobban elveszia  3D kártya memóriáját mint a linux.

        #2004495
        kovi
        Felhasználó

          „Sztem jó hogy ilyen játékok is vannak linux alá.”
          -kétségtelen

          „De azért vannak mások is és azok is nagyon jók.”
          -kétségtelen

          „20 GB tárhellyel gazdálkodhatok, ugyhogy arra szépen lehet nyomni az ingyenes linuxos/windowsos játékokat mint letölthetõ cuccot.”
          -kétségtelen, bár kissé szubjektív.

          „Amúgy ebben a játékban nemtom mit kell csinálni, mert amit kipróbáltam anno win alatt az kifagyott nekem.”
          -taktikai fps, hálózati módra kihegyezve, élethû fizikai és sebzésmodellel. a németek le akarták tiltatni, mivel túl élethû az anatómiai megvalósítása. ergo ha valakit herén lõsz, az nagyjából olyan hatást eredményez, mintha az életben csinálnád. a programot az amerikai hadsereg pénzeli, gyakorlatilag az ottani adófizetõk pénzébõl. anno elképzelésben volt a program testvérpárja, egy 2D-s szerepjáték, ahol seggnyalással, satöbbivel a ranglétrán való feljutást, és irányítást szimulálták volna.

          „Bár a windows mindig gyenge volt ilyen téren fõleg mert sokkal jobban elveszia  3D kártya memóriáját mint a linux.”
          -a Win32 sokkal erõsebb ezen a téren, mivel a játékgyártók, programozók, hardverfejlesztõk és a gyártók support részlege komolyabb támogatást nyújt a piacot 90%-ban uraló rendszerhez. ergo egy Win32 nVidia driver 20%-al jobban teljesít, mint egy linuxos, az ATi-ról nem beszélve. A játékprogramok 85%-a hivatalosan csupán Win32-re jelenik meg. A megjelent Win32 játékprogramoknak nagyjából csupán 30%-a az, ami biztonsággal fut a wrappereknek köszönhetõen. utóbbi lehetõség ráadásul kompromisszumokra épül.

          -az a legkomolyabb baj, hogy a fejlesztõk nem veszik a fáradtságot a platfromfüggetlenséget biztosító API-k kihasználására, holott saját piacukat bõvíthetnék. hogy mást ne mondjak, hazai kereskedelmi játékprogramokból eddig csupán a Philos Theocracy-ja rendelkezik hivatalos linuxos binárissal, illetve a Blazis nevû hazai csapat fõ projektje várható „gyárilag” függetlennek.

          #2004496
          Pityuka198
          Felhasználó

            a win32-t nem arra értettem hogy szar a windows hanem arra hogy a windows több memóriát elvesz a 3Dbõl ezért windows alatta  3D-s játékok rosszabbul futnak mint Linux alatt. Ezt én megtapasztaltam.
            pl Vegastrike winfos alatt szaggatott, Linux alatt meg szépen fut nállam.

            #2004497
            kovi
            Felhasználó

              amennyiben OpenGL-t használsz, akkor gyakorlatilag nincs különbség. attól, hogy egy játék Win32 ill Linux felületre készült, attól még a textúrák ugyanannyi helyet foglalnak, a Z puffert ugyanúgy használják, stb – különbséget csak a játékmotor kiforratlansága indokol(hat).

              Linux-OpenGL / Windows-D3D összehasonítás esetén pedig nem is lenne értelme bármirõl beszélni, mivel ég és föld a kettõ.

              #1878618
              csaba
              Felhasználó
              6 bejegyzés megtekintése - 21-26 / 26
              • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.