Kezdőlap › Fórumok › Emulátorok › WineX › Cedega sebesség
- This topic has 6 hozzászólás, 4 résztvevő, and was last updated 19 years, 10 months telt el by
admin.
-
SzerzőBejegyzés
-
2005-08-21-18:34 #2027196
Hmm kényes kérdés… igazából sok mindentõl függhet. Nekem most az ugrott be, hogy vajon te forgattad a saját gépeden (azaz van-e valami optimalizáció benne) vagy szereztél egy rpm-et és telepítetted.
Személyes véleményem, hogy a linux nem kifejezetten játékra való. Esetleg ha játszani akarsz, akkor használd továbbra is a win98-at, de tilts le minden hálózati dolgot, vagy ha mindenképpen kell a hálózat, akkor is csak a játékok legyenek fenn és elepítés után készíts róla egy image-t, hogy visszaállíthasd gyorsan.
2005-08-21-21:18 #2027197Aha… egyébként RPM-bõl van (a „fizetõs” [köhögésroham] változat — vagy az van forrásban is?? esetleg a CVS az gyorsabb?)
2005-08-22-06:16 #2027198ez egy ilyen dolog.
a gépedben lévõ process time és ram elsõdlegesen fordítódik a linuxra és a wrapperre, majd ezen felül játékra… egy átlagos játék kb 70%-át duruzsolja a win alatti futáshoz viszonyítva..a cucc sebessége, egésze függ továbbá a hangszolgáltatástól és a videokártya driverétõl (glx alapú gl szolgáltatással valamivel simábban megy)
a bf1942 pont egy olyan darab amelynél elõjön néha bizonyos lassulás, erre még nincs orvosság, eredetileg linux/1g ram alatt ment rendesen wrapperrel.
a legújabb cedega nem 141 hanem 441……a konfig ide vonatkozó részét sem ártana látni, mivel ott ki-be lehet kapcsolni a shadereket, a hangszolgáltatást pedig át lehet váltani alsára meg ilyesmi, szóval nagyon szûkszavú voltál.
2005-08-22-12:44 #2027199tudjátok mit elküldöm. Nézzétek meg, milyen és várom az ötleteket :S
Csak néhány opció amirõl nem tom mennyit segít(het): windows version, private color map, screen depth, agp vertex ram, nv_var. A [d3dgl]-ben számít ha kikapcsolom a shadereket úgy hogy a CS opengl-ben megy? ALSA és OSS közt nagy különbséget nem tapasztalok.Az nvidia-settingsben van valami ami segít? mert 3 „sync to vblank” is van…
Ja és mi az a „glx alapú gl szolgáltatás”? :unsure:
2005-08-22-13:46 #2027200A [d3dgl]-ben számít ha kikapcsolom a shadereket úgy hogy a CS opengl-ben megy?
ebben az esetben nem, mivel nem használ shadereket, régi stuff…
ALSA és OSS közt nagy különbséget nem tapasztalok.
ööö. ritka jelenség amirõl beszélsz, bizony becsüld meg, nem sokan mondhatják el magukról ezt.
Ja és mi az a „glx alapú gl szolgáltatás”?
gyakorlatilag esetedben annyi, hogy nem atival nyomod.
nem lesz idõm átnézni a konfigodat 🙁 lehet hogy behozom az enyémet, ced441 – hez hergeltem
ui a cs ill bf1942 milyen felbontásban futna?
2005-08-22-20:52 #2027201Elõre is köszönném kovi ha megtennéd 🙂
Ja az ALSA-OSS az bizony csak a CS-nél van ha jól emlékszem más játékoknál bizony egyiknél volt hang máskinál nem.Mindkét játékot (mostmár xp alatt) 1024-ben futtatom – a BF-et kissé lebutítva de meg se nyikkannak. Ehhez képest a bf linux alatt ment vagy 10 fps-sel…
ui érdekes hogy igencsak akadott a CS az xp alatt de amint a megjelenítést átállítottam d3d-rõl openglre nõtt kb. 40 fps-t!
2009-12-04-19:57 #1880467Igazából most ez egy kivételes topic, mert nem a CVS-rõl szól, és nem is arról hogy hogy menjen xy játék.
Szóval 2 játék van: a counter strike 1.6 (steames) és a Battlefield 1942, mindkettõ eredeti. Tökjól mennek, azaz problémamentesen, de lassan.A CS az kb. fele olyan lassan, mint windowson (’98 SE), de nagyon változóan, tehát 40-50 fps-rõl lemegy simán 20-ra is (winen tükörsimán fut).
A BF pedig IRT -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz