Csúnyaságosság

Kezdőlap Fórumok Ubuntu Linux Csúnyaságosság

10 bejegyzés megtekintése - 41-50 / 81
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2102942
    lacix
    Felhasználó

      hozzá vagyok már szokva 🙂
      gtk-s gui-t programozok c-ben, libglade-del könnyítve

      #2102943
      lacix
      Felhasználó

        hozzá vagyok már szokva 🙂
        gtk-s gui-t programozok c-ben, libglade-del könnyítve

        #2102944
        pointux
        Felhasználó
          lacix wrote:
          hozzá vagyok már szokva 🙂
          gtk-s gui-t programozok c-ben, libglade-del könnyítve

          Akkor nem igazán.
          Akik gobject-et csinálnak, azon nem glade-eznek. :)))
          Egyébként glib objektumot megírni, nem annyi, mint használni…
          Használni ennyi:
          ImpImage* image = imp_image_new ( color_model, 45, 32 );
          megírni, meg az az ~500 sor. 🙂
          Különben nem valószínű, hogy objektumokat hozol létre… max. függvényeket.

          pl.: az ottani:
          enum
          imp_image_class_init,
          static void imp_image_finalize,
          imp_image_set_property
          imp_image_get_property
          meg a nem látszó még vagy 100 sor a két includban, annyi, mint c++-ban
          class ImpImage {
          private:
          int width, height;

          public:
          ImpImage (…);
          ~ImpImage ();
          }

          Na ezért való csak az őrülteknek. :))))
          Viszont gyorsabb és bizonyos dolgokban rugalmasabb…. de kézimunkásabb. :))) (Persze van segédalkalmazás, de nem az igaziak… az kéne, ami nekik van. :))))

          #2102945
          pointux
          Felhasználó
            lacix wrote:
            hozzá vagyok már szokva 🙂
            gtk-s gui-t programozok c-ben, libglade-del könnyítve

            Akkor nem igazán.
            Akik gobject-et csinálnak, azon nem glade-eznek. :)))
            Egyébként glib objektumot megírni, nem annyi, mint használni…
            Használni ennyi:
            ImpImage* image = imp_image_new ( color_model, 45, 32 );
            megírni, meg az az ~500 sor. 🙂
            Különben nem valószínű, hogy objektumokat hozol létre… max. függvényeket.

            pl.: az ottani:
            enum
            imp_image_class_init,
            static void imp_image_finalize,
            imp_image_set_property
            imp_image_get_property
            meg a nem látszó még vagy 100 sor a két includban, annyi, mint c++-ban
            class ImpImage {
            private:
            int width, height;

            public:
            ImpImage (…);
            ~ImpImage ();
            }

            Na ezért való csak az őrülteknek. :))))
            Viszont gyorsabb és bizonyos dolgokban rugalmasabb…. de kézimunkásabb. :))) (Persze van segédalkalmazás, de nem az igaziak… az kéne, ami nekik van. :))))

            #2102946
            lacix
            Felhasználó

              na igen, ezért írtam, hogy könnyítve
              de még így is pl. rajzolás, vagy fa elég szép tud lenni

              #2102947
              lacix
              Felhasználó

                na igen, ezért írtam, hogy könnyítve
                de még így is pl. rajzolás, vagy fa elég szép tud lenni

                #2102948
                pointux
                Felhasználó

                  Pedig a glib objektumok készítése a világ 3. legizgalmasabb dolga a gépikód és a asm után. :))))

                  #2102949
                  pointux
                  Felhasználó

                    Pedig a glib objektumok készítése a világ 3. legizgalmasabb dolga a gépikód és a asm után. :))))

                    #2102950
                    sirk
                    Felhasználó

                      Hát én már nem tudom miről beszéltek 🙂

                      És amatőrként tudom szebbé tenni? 🙂

                      #2102951
                      sirk
                      Felhasználó

                        Hát én már nem tudom miről beszéltek 🙂

                        És amatőrként tudom szebbé tenni? 🙂

                      10 bejegyzés megtekintése - 41-50 / 81
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.