- This topic has 52 hozzászólás, 6 résztvevő, and was last updated 20 years, 8 months telt el by
Jedite.
-
SzerzőBejegyzés
-
2004-08-09-10:23 #1962516
de, ha jol emlekszem a fej pozicinalasat nem kovette a tukor meg ut alatt sem; ez most szorszalhasogatos, de pld a serious samben koveti;
jaja a tested dõlt meg a képzeletbeli geometriai középpont körül, úgy, hogy ennek függvényében természetesen a kezed sem mozgott… ehhez képest a látvány összességében még most is versenyképes… biztos emlékszel a nali kastélyos pályára, vagy a napali heavenre. huhh remember hogy majd összeszartam magam a látványtól, gyorsan vettem is egy voodoo2/12M – t egy havi pénzemen 😯
2004-08-09-10:25 #1962517Jedite:
„Pl: megyek a sikátoron az ajtó felé.
Nyitom ki, hát nem a pofámba ugrik egy szörnyeteg?”
mondom doom-tamadas: vagy interaktolas+hatralas vagy loves+hatralas egy gombra; eletet mentett anno;„Persze ez egy olyan szörny, ami egy társával kersztül üti, a 40 cm (nem hazugság) vastag páncélajtót, mintha alu lemez volna.
2004-08-09-10:25 #1962518A Butcher húsbárdjával, vagy inkább Holy Boltot lövöldözzek rá?
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
akkor inkább bone spirit + lassító átok v irom maiden átok
2004-08-09-10:29 #19625191ébként az viszont könnyen lehet hogy így utólag az id-nek nem tett jót a single módból való kiesés, mint ahogy az örökellen unreal sorozat unreal 2 – je is olyan lett, hogy már nem is emlékeznek rá (ezt elõzte meg a multis ut ill ut2k3 ugyebár). ez talán megmagyarázhat vmit…
2004-08-09-10:29 #1962520egybekent jellemzo idre, hogy csinalnak jo kis enginet, de mas vki mutatja meg, mit is tud valojaban;
doom VS hexen
quake VS hexen2
quake2 VS half-life
quake3 VS jedi knight
nem teljesen jo peldak, de jellemzoek, foleg szuk terek VS nyilt terek mezonyben; imho idnel annyi idot toltenek, szuk, felhomalyos irodakban, hogy mar mast nem is tudnak alkotni;2004-08-09-10:29 #1962521Az Unreal az tényleg rulez.
Fõleg azért, mert lehet cooperate módban nyomni.Már nagyon rég nem láttam olyangamét, amiben lehetséges ezt. pedig az nagy buli.
Egyszer négyen nyomtunk doom2-õt cooperate-n nightmare fkozaton, és már sírtam a végén. A 3. pályán nem tudtunk már továbbmenni, mert csak jöttek, jöttek a szörnyek.
2004-08-09-10:33 #1962522egybekent jellemzo idre, hogy csinalnak jo kis enginet, de mas vki mutatja meg, mit is tud valojaban;
doom VS hexen
quake VS hexen2
quake2 VS half-life
quake3 VS jedi knight
nem teljesen jo peldak, de jellemzoek, foleg szuk terek VS nyilt terek mezonyben; imho idnel annyi idot toltenek, szuk, felhomalyos irodakban, hogy mar mast nem is tudnak alkotni;Ez nagyon jó.
2004-08-09-10:33 #1962523tedd fel az icculusos Duke3D portot ott is van cooper mód… aztán csak azon veszed észre hogy élvezettel tapossátok halálra a pig copot egyszerre ketten… höh egy shotgunos rendõrt ketten.. na ezt este fel is teszem megint 😀
2004-08-09-10:35 #1962524még1: ezzel a Romero – s témával maximálisan egyetértek.
2004-08-09-10:37 #19625251ébként az viszont könnyen lehet hogy így utólag az id-nek nem tett jót a single módból való kiesés, mint ahogy az örökellen unreal sorozat unreal 2 – je is olyan lett, hogy már nem is emlékeznek rá (ezt elõzte meg a multis ut ill ut2k3 ugyebár). ez talán megmagyarázhat vmit…
Hát ebben is van valami. Hiszen sírnom kell, ha arra gondolok, hogy az Unreal2, milyen egy rakás szerencsétlenség lett. Hogy mondták, hogy ilyen meg olyan szép. Azt a távolban lehet látni az egen, hogy hol illeszkednek a síkok. Mint egy nagy kockában volna az ember.
A sztori még elmenne. Ha nem egy nigger rambóval kéne menned. Ormotlan nagy páncélzatban. Csoda hogy még lehet benne úszni. Bár inkább mélytengeri szkafanderként kéne viselkednie, hogy lesüllyed a fenékre, azt elgyalogolgat, amíg van oxija.
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz