- This topic has 8 hozzászólás, 4 résztvevő, and was last updated 18 years, 1 months telt el by
doc.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-04-16-19:45 #21022882007-04-16-19:45 #21022892007-04-16-20:10 #2102290
a dosbox egy teljes virtuális gépet létrehoz
nekem volt olyan játék, ami core 2 duo-val is szaggatott, akár hogy állítgattam a dosbox-ota ~/.dosboxrc -t érdemes kézzel finomhangolni:
egy pár beállítás, ami segíthet:
[sdl]
# fulldouble — Use double buffering in fullscreen.
fulldouble=true
# fullfixed — Don’t resize the screen when in fullscreen.
fullfixed=true
fullresolution=1280×1024# output — What to use for output: surface,overlay,opengl,openglnb.
output=openglnb# hwscale — Extra scaling of window if the output device supports hardware scaling.
hwscale=1.0a scaler-rel is érdemes játszadozni:
[render]
# scaler — Scaler used to enlarge/enhance low resolution modes.
# Supported are none,normal2x,advmame2x,advmame3x,advinterp2x,interp2x,tv2x.
scaler=normal2xde ha nagyon lassú érdemes megpróbálni még a dosemu-t, ez csak emulál
2007-04-16-20:10 #2102291a dosbox egy teljes virtuális gépet létrehoz
nekem volt olyan játék, ami core 2 duo-val is szaggatott, akár hogy állítgattam a dosbox-ota ~/.dosboxrc -t érdemes kézzel finomhangolni:
egy pár beállítás, ami segíthet:
[sdl]
# fulldouble — Use double buffering in fullscreen.
fulldouble=true
# fullfixed — Don’t resize the screen when in fullscreen.
fullfixed=true
fullresolution=1280×1024# output — What to use for output: surface,overlay,opengl,openglnb.
output=openglnb# hwscale — Extra scaling of window if the output device supports hardware scaling.
hwscale=1.0a scaler-rel is érdemes játszadozni:
[render]
# scaler — Scaler used to enlarge/enhance low resolution modes.
# Supported are none,normal2x,advmame2x,advmame3x,advinterp2x,interp2x,tv2x.
scaler=normal2xde ha nagyon lassú érdemes megpróbálni még a dosemu-t, ez csak emulál
2007-04-16-20:26 #2102292meg ez, de ezt lehet billentyűzettel is, mint ahogy már linkelve volt:
[cpu]
# core — CPU Core used in emulation: simple,normal,full,dynamic(x66 only! NOT entirely STABLE).
# cycles — Amount of instructions dosbox tries to emulate each millisecond.
# Setting this higher than your machine can handle is bad!
# cycleup — Amount of cycles to increase/decrease with keycombo.
# cycledown Setting it lower than 100 will be a percentage.core=simple
cycles=15000
cycleup=500
cycledown=202007-04-16-20:26 #2102293meg ez, de ezt lehet billentyűzettel is, mint ahogy már linkelve volt:
[cpu]
# core — CPU Core used in emulation: simple,normal,full,dynamic(x66 only! NOT entirely STABLE).
# cycles — Amount of instructions dosbox tries to emulate each millisecond.
# Setting this higher than your machine can handle is bad!
# cycleup — Amount of cycles to increase/decrease with keycombo.
# cycledown Setting it lower than 100 will be a percentage.core=simple
cycles=15000
cycleup=500
cycledown=202007-04-17-08:02 #2102294csablak wrote:A 0.70-es van fent, és a Psycho Pinball-lal is tudok már szórakozni, de mégis a golyók mintha lustábbak lennének, mint annak idején dos-ban.
Vagy a karok nem lendítik meg annyira a golyót, mint ahogy emlékszem. Tény, hogy az „emeletes” pályákra csak nagy ritkán megy fel a golyó, holott régebben sokáig ott lehetett tartani.
A felbontás is megváltozik, olyan szélesvásznú lesz a játék ideje alatt.
Amikor még a kezdő képernyő jön be ahol a Start felirat is van, addig jó a felbontás.na végre valaki aki még Psycho-zik 😀
pár helyen már panaszkodtam, hogy nem találtam még olyan emulátort vagy bármit, amivel a Psycho nagy felbontásban is rendesen menne. perpill. úgy használom hogy a graf. beállításoknál a resolutiont lejjebb kell venni, így normális képarányú lesz, nem húzza szét, csak így csúnya
az általad írt másik problémát („rosszul” viselkedő golyó) még nem tapasztaltam, nálam megy rendesen, bár néha picit szaggat a scrollozás, de nem vészes2007-04-17-08:02 #2102295csablak wrote:A 0.70-es van fent, és a Psycho Pinball-lal is tudok már szórakozni, de mégis a golyók mintha lustábbak lennének, mint annak idején dos-ban.
Vagy a karok nem lendítik meg annyira a golyót, mint ahogy emlékszem. Tény, hogy az „emeletes” pályákra csak nagy ritkán megy fel a golyó, holott régebben sokáig ott lehetett tartani.
A felbontás is megváltozik, olyan szélesvásznú lesz a játék ideje alatt.
Amikor még a kezdő képernyő jön be ahol a Start felirat is van, addig jó a felbontás.na végre valaki aki még Psycho-zik 😀
pár helyen már panaszkodtam, hogy nem találtam még olyan emulátort vagy bármit, amivel a Psycho nagy felbontásban is rendesen menne. perpill. úgy használom hogy a graf. beállításoknál a resolutiont lejjebb kell venni, így normális képarányú lesz, nem húzza szét, csak így csúnya
az általad írt másik problémát („rosszul” viselkedő golyó) még nem tapasztaltam, nálam megy rendesen, bár néha picit szaggat a scrollozás, de nem vészes2009-12-04-19:59 #1886139Kipróbáltam a dosbox-ot. Nem tudom használja-e valaki?
A 0.70-es van fent, és a Psycho Pinball-lal is tudok már szórakozni, de mégis a golyók mintha lustábbak lennének, mint annak idején dos-ban.
Vagy a karok nem lendítik meg annyira a golyót, mint ahogy emlékszem. Tény, hogy az „emeletes” pályákra csak nagy ritkán megy fel a golyó, holott régebben sokáig ott lehetett tartani.Ez beállítási probléma, vagy a gépem kevés? 1800MHz athlon, 1G RAM, TI4200-as Nvidia. A processzor úgy 80%-ra megy fel.
A felbontás is megváltozik, olyan szélesvásznú lesz a játék ideje alatt.
Amikor még a kezdő képernyő jön be ahol a Start felirat is van, addig jó a felbontás. -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz