- This topic has 122 hozzászólás, 17 résztvevő, and was last updated 18 years, 4 months telt el by
GegSite.
-
SzerzőBejegyzés
-
2005-03-20-10:47 #2005298
letöltöttem és felraktam amit mondtál….
a telepités hiba nélkül ment, a végén kiirta hogy succesful meg minden..
de amikor inditani akarom a játékot a következõ hibával leáll:void Shared::Platform::Window::setStyle(Shared::Platform::WindowStyle) not implemented.
void Shared::Platform::Window::setBounds(int, int, int, int) not implemented.
Exception: Error opening log fileglest.logés most hogyan tovább???
2005-03-20-11:55 #2005299letöltöttem és felraktam amit mondtál….
a telepités hiba nélkül ment, a végén kiirta hogy succesful meg minden..
de amikor inditani akarom a játékot a következõ hibával leáll:void Shared::Platform::Window::setStyle(Shared::Platform::WindowStyle) not implemented.
void Shared::Platform::Window::setBounds(int, int, int, int) not implemented.
Exception: Error opening log fileglest.logés most hogyan tovább???
[align=right][snapback]124672[/snapback][/align]olvasd el a redme-t, hogy mi kell neki, (de lehet, hogy már itt is említettük), openal fent van? logban mi van?
2005-03-20-11:56 #20053002005-03-20-15:44 #2005301Két poligon tologatás közt sikerûlt egy gyöztes csatát meg ejtenem. 🙂
2005-03-20-15:50 #2005302olvasd el a redme-t, hogy mi kell neki, (de lehet, hogy már itt is említettük), openal fent van? logban mi van?
[align=right][snapback]124689[/snapback][/align]elovastam a readmet a következõt tartalmaza:
RUNNING THE GAME
==================run „glest” to play
🙂 de ezt én is tudom a glest.log pedig teljesen üres…..
valoszinüleg láma kérdés de, nem régota használok linuxot… mi az openal??? mire gondolsz???2005-03-20-15:53 #2005303elovastam a readmet a következõt tartalmaza:
RUNNING THE GAME
==================run „glest” to play
🙂 de ezt én is tudom a glest.log pedig teljesen üres…..
valoszinüleg láma kérdés de, nem régota használok linuxot… mi az openal??? mire gondolsz???
[align=right][snapback]124765[/snapback][/align]Akkor ezek szerint a lokis-ban nincs benne az eredeti readme! Az openal egy függvénykönyvtár, fordításhoz biztos kell, lehet, hogy a játékhoz is, próba szerencse…
2005-03-20-16:20 #2005304Megvan a probléma az egyik lib-el volt gondja.
most hogy ujra telepitettem elindul:) kb 6 percig éltem az elsõ menetben de aztán jöttek a harcosok és megölték az összes varázslomat 🙁 még bele kell jönnöm. azé kösz a segitséget..2005-03-21-07:18 #2005305Erdekes problemara akadtam…
Miutan kilepek a Glest-bol (amugy ez szepen megy), atallitja a billentyuzetem angolra, (az XF86Config-ban ekkor is a magyar szerepel). Ujrainditas utan ismet magyar lesz.
UHU 1.1-t hasznalok.
Nem tapasztalt vki ilyesmit?de nálam is jelen van — viszont olyannyira elállítja, hogy a kxkb hibát is jelez és csak kde cc – bõl tudom visszaállítani. a billentyûzet típusa vész el, ergo a 104g pc billentyû típus törlõdik az en ill hu beállításból így minden visszavált kde defaultra.
2005-03-21-07:46 #2005306uh. felraktam debian csomagból:
-a gf2mx400 videókártya fekszik és vonaglik…
– spanyol nyelven kommunikált velem… 🙂 rég volt, hogy azt tanultam volna…de azért meglehetõsen szimpatikus…. 🙂
2005-03-21-08:05 #20053071., ez várható, mivel elég komplex a grafikája, ráadásul pörgethetõ-forgatható meg ilyesmi
2., a runszkriptes cucc (fõoldali hír) alapból en, és mellette van még vagy 5-6 lng file, amire át lehet állítani. apropó a deb packos gáma menüjében nem tudod a language-t állítani? -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz