Kezdőlap › Fórumok › Vegyes felvágott › Felső oktatás
- This topic has 33 hozzászólás, 11 résztvevő, and was last updated 18 years, 3 months telt el by
xcut.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-03-22-14:49 #2096574bacsi2 wrote:Pécsi Tudományegyetem – TTK – Programtervező informatikus szakot jelöltem elsőnek. Van valakinek tapasztalata róla?
Ha meg nem vesznek fel, ide megyek (valószínűleg + mellette meló): http://www.centernet.hu/tanfolyam.php.Sajnos nincs túl sok lehetőségem, Zalaegerszeg nem egy technopolisz.
Amúgy szerintetek a fentebb linkelt oldalon melyik tanfolyamot lenne érdemes elvégezni, melyiknek van nagyobb nívója? (OKJ-s tanfolyam vs. egyedi képzés?)
Személy szerint a „Számítógép programozó”, „Linux rendszergazda” és „PHP és MySQL programozás” képzésekkel szemezgetek.Ha van valakinek más / jobb ötlete, szívesen meghallgatom.
Ha már tanfolyam, akkor egy dolgot tudok ajánlani: Számítástechnikai programozó semmiképpen sem. Egyrészt hamarosan megszűnik, mint OKJ-s képzés, másrészt meg kitörölheted a *** -et a papírral, amit ott kapsz.
Morzel
2007-03-22-14:49 #2096575bacsi2 wrote:Pécsi Tudományegyetem – TTK – Programtervező informatikus szakot jelöltem elsőnek. Van valakinek tapasztalata róla?
Ha meg nem vesznek fel, ide megyek (valószínűleg + mellette meló): http://www.centernet.hu/tanfolyam.php.Sajnos nincs túl sok lehetőségem, Zalaegerszeg nem egy technopolisz.
Amúgy szerintetek a fentebb linkelt oldalon melyik tanfolyamot lenne érdemes elvégezni, melyiknek van nagyobb nívója? (OKJ-s tanfolyam vs. egyedi képzés?)
Személy szerint a „Számítógép programozó”, „Linux rendszergazda” és „PHP és MySQL programozás” képzésekkel szemezgetek.Ha van valakinek más / jobb ötlete, szívesen meghallgatom.
Ha már tanfolyam, akkor egy dolgot tudok ajánlani: Számítástechnikai programozó semmiképpen sem. Egyrészt hamarosan megszűnik, mint OKJ-s képzés, másrészt meg kitörölheted a *** -et a papírral, amit ott kapsz.
Morzel
2007-03-22-15:37 #2096576Egyéb okok miatt nekem csak Szeged jöhet számításba, ezért ott megjelöltem mindhárom infóképzést (programtervező informatikust legelőre, aztán mérnök informatikust másodiknak, és gazdaságinformatikust negyediknek). Van valakinek SZTE-ről tapasztalata?
A tárgyakat megnéztem, és annyira nem gáz, csak unióval kapcsolatos gazdasági tárgy lesz, illetve informatikai vállalkozásmanagement (mondjuk ez nem hülyeség; ha az ember nem alkalmazottként, hanem alvállalkozóként akar dolgozni, akkor akár még hasznos is lehet). Első félév csak matek, a másodiknál már géphez is lehet ülni.2007-03-22-15:37 #2096577Egyéb okok miatt nekem csak Szeged jöhet számításba, ezért ott megjelöltem mindhárom infóképzést (programtervező informatikust legelőre, aztán mérnök informatikust másodiknak, és gazdaságinformatikust negyediknek). Van valakinek SZTE-ről tapasztalata?
A tárgyakat megnéztem, és annyira nem gáz, csak unióval kapcsolatos gazdasági tárgy lesz, illetve informatikai vállalkozásmanagement (mondjuk ez nem hülyeség; ha az ember nem alkalmazottként, hanem alvállalkozóként akar dolgozni, akkor akár még hasznos is lehet). Első félév csak matek, a másodiknál már géphez is lehet ülni.2007-03-22-17:29 #2096578xcut wrote:Egyéb okok miatt nekem csak Szeged jöhet számításba, ezért ott megjelöltem mindhárom infóképzést (programtervező informatikust legelőre, aztán mérnök informatikust másodiknak, és gazdaságinformatikust negyediknek). Van valakinek SZTE-ről tapasztalata?
A tárgyakat megnéztem, és annyira nem gáz, csak unióval kapcsolatos gazdasági tárgy lesz, illetve informatikai vállalkozásmanagement (mondjuk ez nem hülyeség; ha az ember nem alkalmazottként, hanem alvállalkozóként akar dolgozni, akkor akár még hasznos is lehet). Első félév csak matek, a másodiknál már géphez is lehet ülni.Matek mindenhol van. Nem tudom, hogy ott hogy van, de nálunk a gazd-infó és a mérnök infó nem sokat nyom a latba. A pti-nek van értelme, és úgy hallottam, hogy Szegeden jó a programozóképzés.
Egyébként mit jelöltél be harmadiknak?Morzel
2007-03-22-17:29 #2096579xcut wrote:Egyéb okok miatt nekem csak Szeged jöhet számításba, ezért ott megjelöltem mindhárom infóképzést (programtervező informatikust legelőre, aztán mérnök informatikust másodiknak, és gazdaságinformatikust negyediknek). Van valakinek SZTE-ről tapasztalata?
A tárgyakat megnéztem, és annyira nem gáz, csak unióval kapcsolatos gazdasági tárgy lesz, illetve informatikai vállalkozásmanagement (mondjuk ez nem hülyeség; ha az ember nem alkalmazottként, hanem alvállalkozóként akar dolgozni, akkor akár még hasznos is lehet). Első félév csak matek, a másodiknál már géphez is lehet ülni.Matek mindenhol van. Nem tudom, hogy ott hogy van, de nálunk a gazd-infó és a mérnök infó nem sokat nyom a latba. A pti-nek van értelme, és úgy hallottam, hogy Szegeden jó a programozóképzés.
Egyébként mit jelöltél be harmadiknak?Morzel
2007-03-22-18:20 #2096580Morzel wrote:Egyébként mit jelöltél be harmadiknak?;D Pont, mint a matekos vicc, amikor a matekos apuci a gyerekének visz három cukrot, és aszondja: kapsz négy cukrot. Mire a csemete: 1,2,..,4. Hol a harmadik?
Na, szóval vissza: én az SzTE-re jártam, de mint (szimpla) matematikus meg mat-fiz tanár. Matkuson mi is kaptunk egy kis programozás-dolgot, algoritmusok és adatszerkezetek, unix-ot is tanultunk (kis szkriptelgetés, csövezés, átirányítás, majd egy jó adag awk). Szerintem nem voltak rosszak ezek, néhányat néha-néha(!!!) vissza is szoktam nézni egy kis „ötletért” (néhány algoritmus hatékony megvalósítása, ….). Bár jó lett volna, ha vizsgázni nem kellett volna belőle 🙂
Most nem tudom, mi van, ez még 1999, 2000, 2001-ben volt. Igaz, volt olyan infótárgyunk is, aminek értelme nem sok volt, bár szerintem az a tanár hibája volt (mint mindig 😉 ).2007-03-22-18:20 #2096581Morzel wrote:Egyébként mit jelöltél be harmadiknak?;D Pont, mint a matekos vicc, amikor a matekos apuci a gyerekének visz három cukrot, és aszondja: kapsz négy cukrot. Mire a csemete: 1,2,..,4. Hol a harmadik?
Na, szóval vissza: én az SzTE-re jártam, de mint (szimpla) matematikus meg mat-fiz tanár. Matkuson mi is kaptunk egy kis programozás-dolgot, algoritmusok és adatszerkezetek, unix-ot is tanultunk (kis szkriptelgetés, csövezés, átirányítás, majd egy jó adag awk). Szerintem nem voltak rosszak ezek, néhányat néha-néha(!!!) vissza is szoktam nézni egy kis „ötletért” (néhány algoritmus hatékony megvalósítása, ….). Bár jó lett volna, ha vizsgázni nem kellett volna belőle 🙂
Most nem tudom, mi van, ez még 1999, 2000, 2001-ben volt. Igaz, volt olyan infótárgyunk is, aminek értelme nem sok volt, bár szerintem az a tanár hibája volt (mint mindig 😉 ).2007-03-22-22:19 #2096582uzsolt wrote:Morzel wrote:Egyébként mit jelöltél be harmadiknak?;D Pont, mint a matekos vicc, amikor a matekos apuci a gyerekének visz három cukrot, és aszondja: kapsz négy cukrot. Mire a csemete: 1,2,..,4. Hol a harmadik?
Na, szóval vissza: én az SzTE-re jártam, de mint (szimpla) matematikus meg mat-fiz tanár. Matkuson mi is kaptunk egy kis programozás-dolgot, algoritmusok és adatszerkezetek, unix-ot is tanultunk (kis szkriptelgetés, csövezés, átirányítás, majd egy jó adag awk). Szerintem nem voltak rosszak ezek, néhányat néha-néha(!!!) vissza is szoktam nézni egy kis „ötletért” (néhány algoritmus hatékony megvalósítása, ….). Bár jó lett volna, ha vizsgázni nem kellett volna belőle 🙂
Most nem tudom, mi van, ez még 1999, 2000, 2001-ben volt. Igaz, volt olyan infótárgyunk is, aminek értelme nem sok volt, bár szerintem az a tanár hibája volt (mint mindig 😉 ).Szerintem ezen nincs mit smileizni. Eltekintve néhány kivételt, tény, hogy a tanár hibája, ha nincs értelme a tárgynak.
Morzel
2007-03-22-22:19 #2096583uzsolt wrote:Morzel wrote:Egyébként mit jelöltél be harmadiknak?;D Pont, mint a matekos vicc, amikor a matekos apuci a gyerekének visz három cukrot, és aszondja: kapsz négy cukrot. Mire a csemete: 1,2,..,4. Hol a harmadik?
Na, szóval vissza: én az SzTE-re jártam, de mint (szimpla) matematikus meg mat-fiz tanár. Matkuson mi is kaptunk egy kis programozás-dolgot, algoritmusok és adatszerkezetek, unix-ot is tanultunk (kis szkriptelgetés, csövezés, átirányítás, majd egy jó adag awk). Szerintem nem voltak rosszak ezek, néhányat néha-néha(!!!) vissza is szoktam nézni egy kis „ötletért” (néhány algoritmus hatékony megvalósítása, ….). Bár jó lett volna, ha vizsgázni nem kellett volna belőle 🙂
Most nem tudom, mi van, ez még 1999, 2000, 2001-ben volt. Igaz, volt olyan infótárgyunk is, aminek értelme nem sok volt, bár szerintem az a tanár hibája volt (mint mindig 😉 ).Szerintem ezen nincs mit smileizni. Eltekintve néhány kivételt, tény, hogy a tanár hibája, ha nincs értelme a tárgynak.
Morzel
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz