file beolvasás c++

Kezdőlap Fórumok Programozás file beolvasás c++

10 bejegyzés megtekintése - 141-150 / 155
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2174491
    uzsolt
    Felhasználó
      gabaman wrote:
      http://www.google.hu/search?q=EPHJ+matrix

      Az első, prog.hu-s oldalon levő (jelenleg) utolsó előtti hozzászólás nagyon ismerős 😉

      aaronnman hozzászólása Jester.nf (21:10) részére előzmény | privát | 2008.10.20. 15:53 | válasz

      kisbetu gyorsabb volt…

      #2174492
      uzsolt
      Felhasználó
        gabaman wrote:
        http://www.google.hu/search?q=EPHJ+matrix

        Az első, prog.hu-s oldalon levő (jelenleg) utolsó előtti hozzászólás nagyon ismerős 😉

        aaronnman hozzászólása Jester.nf (21:10) részére előzmény | privát | 2008.10.20. 15:53 | válasz

        kisbetu gyorsabb volt…

        #2174493
        kisbetu
        Felhasználó
          uzsolt wrote:
          Ejj, de sok ráérő időd van 🙂
          #2174494
          kisbetu
          Felhasználó
            uzsolt wrote:
            Ejj, de sok ráérő időd van 🙂
            #2174495
            uzsolt
            Felhasználó

              Bezonyám, holnap még dolgozunk, utána 11 nap szünet 😉

              #2174496
              uzsolt
              Felhasználó

                Bezonyám, holnap még dolgozunk, utána 11 nap szünet 😉

                #2174497
                pointux
                Felhasználó
                  jules wrote:
                  Miert van az, hogy ha itt valaki segitseget ker, akkor egyesek egybol HF-re meg hasonlo hulyesegekre asszocialnak???

                  Nem csak hozzád szólok a következőkben, de a véleményemet is kifejtem az oktatással kapcsolatban. (Bocs, ha ez zavaró, de kikívánkozott. :))

                  Egész egyszerűen azért, mert, ha ez egy szórakozás, vagy munka* lenne, akkor nem így tennéd fel a kérdést, hanem valahogy így: Van egy 3d-s akármilyen mátrixom/vektor sorom stb., akármilyen file formátumban stb. és ezt kéne bevinni egy pl. cnc gépbe, ami ilyen, meg olyan formátumot vár. (Jó, persze ez nem a te feladatodhoz való alkalmazás, de a lényeg látszik rajta.)

                  A hf-ok pont fordítva működnek: van egy művelet, utána egy műveletsor, majd az egészet lehet egyben látni és a végén, ha jó a feladat, akkor van hozzá alkalmazás is… persze legtöbbször elmélet marad.

                  Tehát röviden épít, nem lebont, amíg egy valós probléma nem építéssel, hanem egy konkrét feladat lebontásával jár. Ugye a te esetedben – a tipikus hf-re utaló – építés valósul meg, igaz? (Más kérdés, hogy az alap oktatás után én ezt nem alkalmaznám az oktatásban, mert az élet fordított logikát követel. Jó, persze egyből nagy lenne a lemorzsolódás, de aki nem odavaló, az nem odavaló. De van előnye is, mert nem kéne lemorzsoló tantárgyakat alkalmazni, mert ezt ugye így oldják meg manapság az egyetemen.)

                  A magyar oktatásban nem, vagy elenyésző mennyiségben van „alkalmazott” oktatás, minek következtében a hf-ok nagyon jellegzetesek és a tanulóknak általában nincs meg a képessége, hogy alkalmazást keressenek/találjanak ki hozzá** és ami még rosszabb a valós feladatokhoz nem tudnak kitalálni elméleti megoldási folyamatot.

                  És ezért a magyar gyerek, – bár világon feletti lexikális tudással rendelkezik – azonnal megreked/lebénul az első feladatnál és egy két év kell, mire megtanulja az „életet”. Amíg egy pl. egy amerikai 10-ed akkora tudással is megoldja a feladatot. (Jó, persze két év után, már nagy hátrányban lesz a magyar gyerekhez képest. ;))

                  * Ebben az esetben – persze – nem kérdeznéd meg, mert vagy meglenne a képességed és megcsinálnád, vagy megcsináltatnád egy hozzáértővel.
                  ** Ezért jönnek ki pl. fizikai lehetetlenségek, miközben a tanuló meg van győződve róla, hogy az eredmény jó és fel sem merül benne a hiba lehetősége… A tanárnak utána sem kell számolnia, csak ránéznie. 😉

                  #2174498
                  pointux
                  Felhasználó
                    jules wrote:
                    Miert van az, hogy ha itt valaki segitseget ker, akkor egyesek egybol HF-re meg hasonlo hulyesegekre asszocialnak???

                    Nem csak hozzád szólok a következőkben, de a véleményemet is kifejtem az oktatással kapcsolatban. (Bocs, ha ez zavaró, de kikívánkozott. :))

                    Egész egyszerűen azért, mert, ha ez egy szórakozás, vagy munka* lenne, akkor nem így tennéd fel a kérdést, hanem valahogy így: Van egy 3d-s akármilyen mátrixom/vektor sorom stb., akármilyen file formátumban stb. és ezt kéne bevinni egy pl. cnc gépbe, ami ilyen, meg olyan formátumot vár. (Jó, persze ez nem a te feladatodhoz való alkalmazás, de a lényeg látszik rajta.)

                    A hf-ok pont fordítva működnek: van egy művelet, utána egy műveletsor, majd az egészet lehet egyben látni és a végén, ha jó a feladat, akkor van hozzá alkalmazás is… persze legtöbbször elmélet marad.

                    Tehát röviden épít, nem lebont, amíg egy valós probléma nem építéssel, hanem egy konkrét feladat lebontásával jár. Ugye a te esetedben – a tipikus hf-re utaló – építés valósul meg, igaz? (Más kérdés, hogy az alap oktatás után én ezt nem alkalmaznám az oktatásban, mert az élet fordított logikát követel. Jó, persze egyből nagy lenne a lemorzsolódás, de aki nem odavaló, az nem odavaló. De van előnye is, mert nem kéne lemorzsoló tantárgyakat alkalmazni, mert ezt ugye így oldják meg manapság az egyetemen.)

                    A magyar oktatásban nem, vagy elenyésző mennyiségben van „alkalmazott” oktatás, minek következtében a hf-ok nagyon jellegzetesek és a tanulóknak általában nincs meg a képessége, hogy alkalmazást keressenek/találjanak ki hozzá** és ami még rosszabb a valós feladatokhoz nem tudnak kitalálni elméleti megoldási folyamatot.

                    És ezért a magyar gyerek, – bár világon feletti lexikális tudással rendelkezik – azonnal megreked/lebénul az első feladatnál és egy két év kell, mire megtanulja az „életet”. Amíg egy pl. egy amerikai 10-ed akkora tudással is megoldja a feladatot. (Jó, persze két év után, már nagy hátrányban lesz a magyar gyerekhez képest. ;))

                    * Ebben az esetben – persze – nem kérdeznéd meg, mert vagy meglenne a képességed és megcsinálnád, vagy megcsináltatnád egy hozzáértővel.
                    ** Ezért jönnek ki pl. fizikai lehetetlenségek, miközben a tanuló meg van győződve róla, hogy az eredmény jó és fel sem merül benne a hiba lehetősége… A tanárnak utána sem kell számolnia, csak ránéznie. 😉

                    #2174499
                    pointux
                    Felhasználó
                      gabaman wrote:
                      uzsolt wrote:
                      2. Dos/win alatt írtad? Tele van ^M-mel…

                      Talán ez a legkisebb probléma. Bár csak ez lenne a legnagyobb.

                      Én meg ezt nem problémának, hanem lényegtelennek nevezném. 🙂
                      Egy értelmes programban meg lehet adni a sorvége jel típusát és innentől még látni sem kell, nem mintha bármilyen problémát okozna.
                      Na, persze pont neked mondom! :)))) Nem neked mondom, csak megjegyeztem. 🙂

                      #2174500
                      pointux
                      Felhasználó
                        gabaman wrote:
                        uzsolt wrote:
                        2. Dos/win alatt írtad? Tele van ^M-mel…

                        Talán ez a legkisebb probléma. Bár csak ez lenne a legnagyobb.

                        Én meg ezt nem problémának, hanem lényegtelennek nevezném. 🙂
                        Egy értelmes programban meg lehet adni a sorvége jel típusát és innentől még látni sem kell, nem mintha bármilyen problémát okozna.
                        Na, persze pont neked mondom! :)))) Nem neked mondom, csak megjegyeztem. 🙂

                      10 bejegyzés megtekintése - 141-150 / 155
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.