Kezdőlap › Fórumok › UHU Linux › Általános UHU problémák, javaslatok › game vs. uhu
- This topic has 46 hozzászólás, 5 résztvevő, and was last updated 22 years, 5 months telt el by
kovi.
-
SzerzőBejegyzés
-
2002-09-16-18:32 #1893135
Jaa… a legújabb nvidia driver van beforgatva, ami mûködõ képes..
2002-09-17-07:41 #1893136Nos, ugy nez ki mintha nem lenne betoltve az NVdriver nevezetu modulod. Es ezert nem tudja elinditani az X-et. a /etc/modules/AUTOLOAD nevu file-be kell beirni hogy NVdriver es akkor bootnal betolti a cuccost.
avagy rendszerbol : modprobe NVdriver
es nv-t kikell cserelni nvidia -ra az X configjaban.
Udv.
-kRiX-
2002-09-17-21:17 #1893137Azt elfelejtettem, hogy ezt mind megcsináltam. De bootoáskor is kiírja, hogy gond van a licensel, de figyelmeztetéssel betölti. Tehát látom az nvidia logot 🙂 még kipróbálom a q3-at aztán majd még bogarászok. Valami nagyon nem kerek…
Lehet licenselési probléma?2002-09-17-21:31 #18931382002-09-18-09:46 #1893139M
2002-09-18-11:19 #1893140Hát akkor rizsálok:
Ha nem megy a winex-el akkor telepítéskor a wine-t használd, csak játékra a winex-t,ha ez sem megy, akkor itt egy trükk:
1.mount unreacd
2. hozz létre a transgaming c mappájában egy unreal könyvtárat
3.másold ide a cd unreal könyvtárában található dolgokat, de a cd-s fõ unreal mappa ne látszódjon( tehát ne unreal/unreal/xz legyen a móka vége)
4. rootként full jog mindenkinek az öszzes másolt file-on
5. Hozd létre itt a cache könyvtárat(csupa kisbetû)
6. Hozd létre a save könyvtáratHa nem megy gl alatt akkor ott a szoftveres config és be tuod lõni úgy, hogy majden hw3d- nak nézzen ki, mivel full jogod van az unreal.ini felett így elmenti a beállítást. Ha nem jön be a glmóka, akkor az unreal.ini-ben a gamerenderer devicet írd át kézzel a szoftverre. Na ennyi, asszem nem tévedtem én így csináltam
kovi,debrecen
2002-09-18-11:26 #1893141THX!!!!!!!! 😛 Irány haza!!!!!!
Most töltöttem le a winetools-t!!!használható ehhez????????????2002-09-18-11:40 #1893142Hi manósapka
A winetools nélkül is menni fog, ha nem cseszed el. SOK SIKERT!!
Ui:a gl alatti problémákat orvosold ahogy írtam(unreal.ini), mert enélkül lehet hogy be fog krepálni. Azt hiszem, csak így tudtam konfigurálni, mert a konfig ablak(advanced options) nem tud megjelenni.
Config file-]fullscreen soha ne legyen yes-re téve(UNREALXP), itt a legjobb a 800*600 no fullscreen
UNREAL 1-]fullscreen yes, és a progiban a fullscreen állítsd no-ra(video menü) és itt megadod a 800*600-t . Olyan f@szán fog menni, hogy igen magadhoz nyúlsz. Ez az állítgatás az unrealengine verziókülömbségei miatt van , és nem akarsz gondolom peccselni, mert az már tényleg gáz, mivel keresei a teleített unreal-t. Ha már nem játszol vele , ne töröd le ,majd jó lesz legközelebb, mivel ezzel a módszerrel telepítve nem kell enki a cd és nem kell újratelepíteni, még csak újrakonfigurálni sem!!!!!
csókoltatom az összes unrealfantkovi,debrecen
2002-09-18-11:55 #1893143TUTTI TIPPEKK ISTENT
2002-09-18-12:09 #1893144Szerintem menne még gl-l is csak hát az uhu-ban lesz@rták az ati kártyákat és nincs gl támogatás én meg nem mertem/akartam piszkáni a dri modult/x86config-ot mert nem úgy néz ki/úgy hívják/viselkedik mint máshol(zsuzsi 73 😛 stb). Tutira megy ha jól be van lõve a gl, bár szerintem a textúrázásnál érdekes lehet hogy mûkszik-e a multitextúrás effekt, mert ha nem akkor nem lesz tükrözõdõ felületed stb… na asszem mennem kéne már mer marha éhes vagyok – na jó étvágyat nekem
ui:ha nem megy akkor írjál holnap( remélem lesz világháló nálunk) és megnézzük mi a bibi. háj
kovi,debrecen -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz