- This topic has 39 hozzászólás, 12 résztvevő, and was last updated 17 years, 5 months telt el by
Tony Magic.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-01-24-19:58 #2057411
Régi topic ez tudom, de ezt leltem meg leghamarabb. Yasttal feltettem a glest-et, de durván kifagy. A Nexuiz ami szintén 3D-s 45 fps-el megy 1024×768-ban. Szedjem le és tegyem fel a glestet máshonnan ami rpm-ben van, vagy van valakinek ötlete? Konzolból hiába indítom mert csontra fagy a rendszer és csak a képernyőkímélő képe jelenik meg befagyva.
2008-01-24-20:00 #2057412Névtelen
Elárulhatnád milyen videókártyád van, és milyen drivert használsz hozzá.
2008-01-24-20:11 #2057413bacsi2 wrote:Elárulhatnád milyen videókártyád van, és milyen drivert használsz hozzá.ATI 9800 PRO a kártya és az ATI drivert innen installáltam
http://en.opensuse.org/Ati#openSUSE_10.32008-01-24-20:14 #2057414glxinfo | grep version
2008-01-24-22:10 #2057415kisbetu wrote:glxinfo | grep versionglxinfo | grep version
server glx version string: 1.2
client glx version string: 1.4
OpenGL version string: 2.1.7170 Release
glu version: 1.3Jelent valamit az, ha nem egyforma a verziószámuk a server glx, a client glx-nek?
2008-01-25-12:50 #2057416Névtelen
Nálam ubuntun:
Code:bacsi@bacsi-desktop:~$ glxinfo | grep version
server glx version string: 1.2
client glx version string: 1.3
GLX version: 1.2
OpenGL version string: 2.0.6473 (8.37.6)Még valami sokkal régebbi verzióját próbáltam a glest-nek, akkor ment rendesen. Eléggé lowpoly modelleket használ, nem szabadna akadnia (nekem 9600 PRO kártyám van).
Én a helyedben megpróbálnám forrásból leforgatni, szerintem akkor mennie kell. (configure csodákra képes :)) Azért gondolok erre, mert ha valami driver gond lenne, akkor a Nexuiz sem menne szerintem rendesen. Persze ez csak elmélet. 🙂
Nálad amúgy mi a kimenete az fglrxinfo-nak?
Code:bacsi@bacsi-desktop:~$ fglrxinfo
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: ATI RADEON 9600 Series
OpenGL version string: 2.0.6473 (8.37.6)2008-01-25-14:33 #2057417fglrxinfo
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: RADEON 9800 PRO
OpenGL version string: 2.1.7170 ReleaseKicsit más az enyém vége. Jelent ez valamit ami befolyásolhatja a Glest működését?
2008-01-25-14:48 #2057418Névtelen
A glest-nek nincs valami paramétere, amivel a video-kimenetét lehet állítani? Ha jól rémlik a Nexuiz-nak meg lehet adni, hogy opengl-el menjen, vagy sdl-el.
Ha ilyet nem találsz a dokumentációjában, akkor én a helyedben megkukkantanám, hogy forrásból forgatásnál be lehet-e állítani?
Ha nem ez a gond, akkor már nincs ötletem, ezek szerint az infók szerint bőven mennie kéne.
Yasttal feltettem a glest-et, de durván kifagy.
Jaj, most jut eszembe amivel kezdeni kellett volna. 🙂 Indítsd el konzolból, és lesd meg, milyen hibaüzenettel száll el.
2008-01-25-18:04 #2057419Konzolból elindult a játék, viszont amikor építek egy épületet a játék kifagy 10-15mp-re, majd begyorsulva folytatja mindaddig amíg utól nem éri magát a történetben, majd folytatja normál módon. Ilyenkor ha az egeret mozgatom látszólag nem mozdul el, ám amikor bejön a rendes mozgás már a kurzor a megépítendő épülettel együtt már máshol jelenik meg. Azt is észre vettem, hogy ha megnyomom az egér gombjait, akkor a játék megáll egy pillanatra, ha többször egymás után nyomom meg akkor kifagy pici időre, majd folytatja a játékot rendesen. OpenGL-t használ a Glest.
2009-12-04-19:58 #1883063Sziasztok. Ma reggel találtam ezt az igen jónak ígérkezõ játékot, le is töltöttem, de pl a 4rivers pályán ha a folyó fele tekintgetek akkor kegyetlenül akadni kezd a játék. Valamint ki kellett lõnöm az árnyékokat, mert bekapcsolt állapotban meg még képet se volt hajlandó adni 🙁
Rendszer Debian Sarge, nVidia GF MX 440 8x AGP, driver a legújabb van fent. Tényleg ennyire gyenge lenne a videokari ehhez a gamehez is? 🙁
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz