gyum3 for linux

Kezdőlap Fórumok Játékok gyum3 for linux

4 bejegyzés megtekintése - 11-14 / 14
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1976500
    kovi
    Felhasználó

      elméletileg próbálkozhatsz, de a dri struktúra támogatása nem hibamentes – nagy valószínûséggel a di kód a ludas (term mind a gyári mind a sourceforge modulokkal) mivel a következõ ati driver már állítólag hibamentesen vinni fogja.

      egyébként ha nem indul vkinél a mûsor akkor az etc/x11/xorgconfig ill xf86configban a default depth értéket 24 bitre kell állítani, 16 bites képernyõn (friss nVidia meghajtóval) ilyesmit mond: can’t use opengl subsystem.

      -a dolog szépsége, hogy a 7X00 sorozathoz nincs gyári driver így coki..

      #1976501
      fellow
      Felhasználó

        kovi:
        „Celeron (p3 alapú) 140*11 ~1500Mhz
        1G CL2.5 Kingston SDRAM
        GF2 Ti / 64 Mb
        és akkor 640X480 – ban kezd játszható lenni

        próbaképpen kivettem a ramokat, és hagytam 256 – ot: borzalom, 15 mp – ként swappelés meg ne próbálja senki… 512 – nél már sokkal kevesebb a swappelés

        játékmenet: elég ütõs, elég félelmetes, bár az ellenfelek mozgása és „taktikája” hiperbrutálisan tahó és primitív – ezért öröm volt gyakni õket”

        hw:
        mult heten demoztam w2k alatt, nem hinnem hogy sok valtozas lenne a teljesitmenyben (nomeg linuxos nvidia meghajto se egy minoseg);
        1,2 celeron3, 384ram, fx5600;
        800×600 mediumban nagyon szepen ment, ritkan es kicsit akadt; highba is kiprobaltam (foleg a bump mappek neztek ki tisztesegesebben), de a tobb akadas miatt nem erte meg;

        engine:
        ami leginkabb tetszett azok az lcdk, hihetetlenul tiszta kepuk van, foleg intro nagyon utos (ez kicsit furcsa lehet masnak, de en wolf3dtol shadow warriorig vegignyomtam minden dosost, szoval van par vagyalmom: tukrok, valodi arnyekok, tisztesseges reszecske kezeles, ilyesmi); viszont ha jol lattam nincsenek(!) bezier gorbek, legalabbis mediumon (tessek megnezni pld egy meg elo lenyek buksijat) es meg ebbe a motorba se fert el valodi 3d reszecskerendszer (lasd pld kod), ami ilyen hw igenynel eleg vicces, mert az armoured fist elso resze is tudott 386 + 8ram alatt ilyet (persze akkor ormotlan voxelekkel, de akkor is 3d volt);

        jatek:
        mondjk nem nyugozott le, pont olyan mint a q2: szuk, sotet, linearis folyoson idonkent szembetalakozol egy-ket monsztraval, aki az idok vegtelensegig varna rad; remelem a hl2 jatekmenete tenyleg olyan jo es valtozatos lesz, mint a videok;
        es teljesen oszinte legyek a „horror” is borzaszto gyenge: egy falba agyazott szekrenybol termesztesen pont akkor ugrik ki zombi bacsi, mikor fohos elmegy a falba agyazott szekreny mellett, amiben „veletlenul” van egy adag loszer a partvis melett; a silent hillt erdemes megnezni, mint egy tisztesseges, a bevett szokasoktol tulmutato mestermuvet (ott mar 5-10 meterrol latod a feled kalimpalo forniture monstert, mert nem „ez a lenyeg”, hanem a hangulat);
        szerintem egy q1 folytast kene inkabb csinalniuk;

        #1976502
        admin
        Adminisztrátor
          #1876322
          csaba
          Felhasználó
          4 bejegyzés megtekintése - 11-14 / 14
          • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.