Kezdőlap › Fórumok › Linuxos szoftverek › i-hány-86-os?
- This topic has 9 hozzászólás, 6 résztvevő, and was last updated 18 years, 4 months telt el by
pointux.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-03-03-21:57 #2093754
Konkrétan melyik bináris/játékról van szó?
Pontosan nem tudom, de ha telepítő, elképzelhető, hogy „vegyes” kódú.
(Mint pl: a Warsow vagy a Nexuiz, bár ezek nem telepítők.)2007-03-03-21:57 #2093757Konkrétan melyik bináris/játékról van szó?
Pontosan nem tudom, de ha telepítő, elképzelhető, hogy „vegyes” kódú.
(Mint pl: a Warsow vagy a Nexuiz, bár ezek nem telepítők.)2007-03-03-22:13 #2093755man readelf:
-A
–arch-specific
Displays architecture-specific information in the file, if there is any.Más ötletem hirtelen nincs.
De ha lenne ilyen progi, akkor hogyan működne? Mármint milyen elven? Mondjuk valami i686-specifikus kódot keresne? Nem értek hozzá, csak kérdezem…
Szerk.: nem tudom, jelent-e valamit, de az objdump man-ja:
-m machine
–architecture=machine
Specify the architecture to use when disassembling object files. This can be useful when disassem-
bling object files which do not describe architecture information, such as S-records. You can list
the available architectures with the -i option.2007-03-03-22:40 #2093756vagy egyszerűen: program -v (bár csak telepítés után) ekkor is kiírja, ha de x86 akkor teljesen mindegy xD
végülis nincs nagy különbség a 3-4-5-686 között2007-03-04-07:39 #2093758Az igazán nagy különbség a i386 és az azelőtti cpu-k között van.
A programokat ált. i386, vagy i586 + i386 kompatibilitással, egyes esetekben i686 +i 386 kompatibilitással fordítják.
(Mondjuk ez kb. azt jelenti, hogy használja az új regiszteketet, ha vannak… és egyátalán szükség van rá. Mert az sem biztos, hogy használná.)
A különbségek a gcc manualjából:
i386
i486
i586 – pentium (mmx nélkül)
i686 -pentium-proMondjuk a wikiből megtudhatod, hogy miben különbözik a 386, 486, pentium (-mmx), pentium-pro.
2007-03-04-10:55 #2093759Vladi wrote:Konkrétan melyik bináris/játékról van szó?Van néhány játék, amihez kell a libfmod, és, ha esetleg csinálnék egy ilyen játékból csomagot, akkor a libfmodból is kellene csinálnom, de nem tudom eldönteni, hogy i-hány-86 legyen a libfmod csomag nevében.
2007-03-04-10:55 #2093760Vladi wrote:Konkrétan melyik bináris/játékról van szó?Van néhány játék, amihez kell a libfmod, és, ha esetleg csinálnék egy ilyen játékból csomagot, akkor a libfmodból is kellene csinálnom, de nem tudom eldönteni, hogy i-hány-86 legyen a libfmod csomag nevében.
2007-03-04-11:43 #2093761A nevének ehhez semmi köze.
Olyan nevet adok neki, amilyet akarok.
Amelyik keresi, meg úgyis ki fogja írni, hogy mit keres.2007-03-04-11:43 #2093762A nevének ehhez semmi köze.
Olyan nevet adok neki, amilyet akarok.
Amelyik keresi, meg úgyis ki fogja írni, hogy mit keres.2009-12-04-19:58 #1885822Egy futtatható binárisról, pl. csak binárisan terjesztett játékról, hogy lehet eldönteni, hogy az Intel-architektúrán belül pontosan mire lett fordítva? Van-e valami program, ami megmondja, hogy egy bináris i386-os, i486-os, i586-os vagy i686-os? Pl.
Code:$ i-hany-86-os ez-a-binaris -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz