ISP-t váltok

Kezdőlap Fórumok Offtopic ISP-t váltok

5 bejegyzés megtekintése - 21-25 / 25
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2131124
    lada2105
    Felhasználó

      Nekem interware van, mert mikor megkötöttük az egész netes dolgot (kb 4-éve), akkor ezt pont húsvét hétfön akartuk megoldani 😀 (ha jól emlékszem, a lényeg, hogy ünnepnap) és csak nekik volt elérhetö élö ügyfélszolgálatuk, akik nagyon készségesek voltak és segítettek, a szükséges okmányokban, olcsóbb díjcsomag kiválasztásában (értsd: tippet adott, hogyha a neten keresztül…), stb.
      A másik legalább 6 szolgáltató (többek közt t-s csoport) csak kicsöngött a telefon vagy rögzitö vagy mittomén…

      Teljesen meg vagyok velük elégedve (kopp-kopp), a net ha szakad a linux scriptem újratárcsáz, de egy 1 nap max 2x fordul elö ilyen, de úgy, hogy az nem észrevehetö, azaz a scriptem nem, csak a pppd démon automatikus újratárcsázása húzza fel újra a kapcsolatot.

      A kimaradásokról több héttel akár hónapokkal elötte tájékoztatnak és 99,9%-ban hajnalra (01-03 óra közé) ütemezik.

      Sok más ismerösömmel ellentétben, akik más szolgáltatónál vannak, már rég szóltak nekik, hogy „khm… ne osszák a netet!”, míg nálam vígan megy az eleje óta. 🙂

      Szerintem nagyon korrektek, bár igaz, az ár mindig 1-2 ezerrel több mint másutt (ahogy számoltam) de nekem megéri, mert jó a „minösége” és eddig még a rendelés óta egyszer sem kellett hívni az ügyfélszolgálatot.
      Ha levelet küldök, akkor arra is rövid idön belül válaszolnak.
      (Nem úgy mint a t-sek, akik 2-3 hónap…)

      Viszont sajnos a spam az jön, nem túl sok, de 2-3 mindig van. 🙁
      Gondolom szintén kikerült pár cím… pedig az enyémet sehol nem adtam meg direkt… 🙁
      Mindegy, végülis a thunderbird jól szüri 🙂

      #2131125
      lada2105
      Felhasználó

        Nekem interware van, mert mikor megkötöttük az egész netes dolgot (kb 4-éve), akkor ezt pont húsvét hétfön akartuk megoldani 😀 (ha jól emlékszem, a lényeg, hogy ünnepnap) és csak nekik volt elérhetö élö ügyfélszolgálatuk, akik nagyon készségesek voltak és segítettek, a szükséges okmányokban, olcsóbb díjcsomag kiválasztásában (értsd: tippet adott, hogyha a neten keresztül…), stb.
        A másik legalább 6 szolgáltató (többek közt t-s csoport) csak kicsöngött a telefon vagy rögzitö vagy mittomén…

        Teljesen meg vagyok velük elégedve (kopp-kopp), a net ha szakad a linux scriptem újratárcsáz, de egy 1 nap max 2x fordul elö ilyen, de úgy, hogy az nem észrevehetö, azaz a scriptem nem, csak a pppd démon automatikus újratárcsázása húzza fel újra a kapcsolatot.

        A kimaradásokról több héttel akár hónapokkal elötte tájékoztatnak és 99,9%-ban hajnalra (01-03 óra közé) ütemezik.

        Sok más ismerösömmel ellentétben, akik más szolgáltatónál vannak, már rég szóltak nekik, hogy „khm… ne osszák a netet!”, míg nálam vígan megy az eleje óta. 🙂

        Szerintem nagyon korrektek, bár igaz, az ár mindig 1-2 ezerrel több mint másutt (ahogy számoltam) de nekem megéri, mert jó a „minösége” és eddig még a rendelés óta egyszer sem kellett hívni az ügyfélszolgálatot.
        Ha levelet küldök, akkor arra is rövid idön belül válaszolnak.
        (Nem úgy mint a t-sek, akik 2-3 hónap…)

        Viszont sajnos a spam az jön, nem túl sok, de 2-3 mindig van. 🙁
        Gondolom szintén kikerült pár cím… pedig az enyémet sehol nem adtam meg direkt… 🙁
        Mindegy, végülis a thunderbird jól szüri 🙂

        #2131126
        pointux
        Felhasználó
          pomm wrote:
          off:
          egyszer azzal érvelt nekem egy tonlány ügyfeles, hogy ne váltsak, mert sok szolgáltató hiába olcsóbb ( perpill 4190 Ft-tal fizetek kevesebbet/hó!!! ), de nincs 24 órás ügyfélszolgálat.
          Erre  annyit mondtam, hogy egy jó szolgáltatónál, nem kell hívnom az ügyfélszolgálatot, illetve ha meghibásodik bármi is, megcsinálják szombat este 10-kor is? Azt felelte, hogy nem, de felveszik hibának…na, máshoz úgysem értenek.
          off end

          (Amúgy meg a lehetséges válaszok: örülj neki, hogy ennyiért ilyet is kapsz, úgysem kapsz ennél jobbat (ennyiért), a hiba az ön készülékében van, a hibát már azelőtt javítottuk, hogy felfedezted volna, örülj neki, hogy elköltheted a nehezen összekuporgatott pénzedet nálunk… :)))))
          Egyébként is „mi (ügyfelek) élünk belőlük, nem ők belőlünk”. :))))

          #2131127
          pointux
          Felhasználó
            pomm wrote:
            off:
            egyszer azzal érvelt nekem egy tonlány ügyfeles, hogy ne váltsak, mert sok szolgáltató hiába olcsóbb ( perpill 4190 Ft-tal fizetek kevesebbet/hó!!! ), de nincs 24 órás ügyfélszolgálat.
            Erre  annyit mondtam, hogy egy jó szolgáltatónál, nem kell hívnom az ügyfélszolgálatot, illetve ha meghibásodik bármi is, megcsinálják szombat este 10-kor is? Azt felelte, hogy nem, de felveszik hibának…na, máshoz úgysem értenek.
            off end

            (Amúgy meg a lehetséges válaszok: örülj neki, hogy ennyiért ilyet is kapsz, úgysem kapsz ennél jobbat (ennyiért), a hiba az ön készülékében van, a hibát már azelőtt javítottuk, hogy felfedezted volna, örülj neki, hogy elköltheted a nehezen összekuporgatott pénzedet nálunk… :)))))
            Egyébként is „mi (ügyfelek) élünk belőlük, nem ők belőlünk”. :))))

            #1887053
            csaba
            Felhasználó

              Le akarom cserélni az ISP-t. (Biztonsági szempontból nem megnyugtatók.) Az Interware-t néztem ki magamnak. Van valakinek – akár jó, akár rossz – tapasztalata velük?

            5 bejegyzés megtekintése - 21-25 / 25
            • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.