- This topic has 24 hozzászólás, 8 résztvevő, and was last updated 17 years, 10 months telt el by
pointux.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-09-05-07:42 #2131124
Nekem interware van, mert mikor megkötöttük az egész netes dolgot (kb 4-éve), akkor ezt pont húsvét hétfön akartuk megoldani 😀 (ha jól emlékszem, a lényeg, hogy ünnepnap) és csak nekik volt elérhetö élö ügyfélszolgálatuk, akik nagyon készségesek voltak és segítettek, a szükséges okmányokban, olcsóbb díjcsomag kiválasztásában (értsd: tippet adott, hogyha a neten keresztül…), stb.
A másik legalább 6 szolgáltató (többek közt t-s csoport) csak kicsöngött a telefon vagy rögzitö vagy mittomén…Teljesen meg vagyok velük elégedve (kopp-kopp), a net ha szakad a linux scriptem újratárcsáz, de egy 1 nap max 2x fordul elö ilyen, de úgy, hogy az nem észrevehetö, azaz a scriptem nem, csak a pppd démon automatikus újratárcsázása húzza fel újra a kapcsolatot.
A kimaradásokról több héttel akár hónapokkal elötte tájékoztatnak és 99,9%-ban hajnalra (01-03 óra közé) ütemezik.
Sok más ismerösömmel ellentétben, akik más szolgáltatónál vannak, már rég szóltak nekik, hogy „khm… ne osszák a netet!”, míg nálam vígan megy az eleje óta. 🙂
Szerintem nagyon korrektek, bár igaz, az ár mindig 1-2 ezerrel több mint másutt (ahogy számoltam) de nekem megéri, mert jó a „minösége” és eddig még a rendelés óta egyszer sem kellett hívni az ügyfélszolgálatot.
Ha levelet küldök, akkor arra is rövid idön belül válaszolnak.
(Nem úgy mint a t-sek, akik 2-3 hónap…)Viszont sajnos a spam az jön, nem túl sok, de 2-3 mindig van. 🙁
Gondolom szintén kikerült pár cím… pedig az enyémet sehol nem adtam meg direkt… 🙁
Mindegy, végülis a thunderbird jól szüri 🙂2007-09-05-07:42 #2131125Nekem interware van, mert mikor megkötöttük az egész netes dolgot (kb 4-éve), akkor ezt pont húsvét hétfön akartuk megoldani 😀 (ha jól emlékszem, a lényeg, hogy ünnepnap) és csak nekik volt elérhetö élö ügyfélszolgálatuk, akik nagyon készségesek voltak és segítettek, a szükséges okmányokban, olcsóbb díjcsomag kiválasztásában (értsd: tippet adott, hogyha a neten keresztül…), stb.
A másik legalább 6 szolgáltató (többek közt t-s csoport) csak kicsöngött a telefon vagy rögzitö vagy mittomén…Teljesen meg vagyok velük elégedve (kopp-kopp), a net ha szakad a linux scriptem újratárcsáz, de egy 1 nap max 2x fordul elö ilyen, de úgy, hogy az nem észrevehetö, azaz a scriptem nem, csak a pppd démon automatikus újratárcsázása húzza fel újra a kapcsolatot.
A kimaradásokról több héttel akár hónapokkal elötte tájékoztatnak és 99,9%-ban hajnalra (01-03 óra közé) ütemezik.
Sok más ismerösömmel ellentétben, akik más szolgáltatónál vannak, már rég szóltak nekik, hogy „khm… ne osszák a netet!”, míg nálam vígan megy az eleje óta. 🙂
Szerintem nagyon korrektek, bár igaz, az ár mindig 1-2 ezerrel több mint másutt (ahogy számoltam) de nekem megéri, mert jó a „minösége” és eddig még a rendelés óta egyszer sem kellett hívni az ügyfélszolgálatot.
Ha levelet küldök, akkor arra is rövid idön belül válaszolnak.
(Nem úgy mint a t-sek, akik 2-3 hónap…)Viszont sajnos a spam az jön, nem túl sok, de 2-3 mindig van. 🙁
Gondolom szintén kikerült pár cím… pedig az enyémet sehol nem adtam meg direkt… 🙁
Mindegy, végülis a thunderbird jól szüri 🙂2007-09-06-05:11 #2131126pomm wrote:off:
egyszer azzal érvelt nekem egy tonlány ügyfeles, hogy ne váltsak, mert sok szolgáltató hiába olcsóbb ( perpill 4190 Ft-tal fizetek kevesebbet/hó!!! ), de nincs 24 órás ügyfélszolgálat.
Erre annyit mondtam, hogy egy jó szolgáltatónál, nem kell hívnom az ügyfélszolgálatot, illetve ha meghibásodik bármi is, megcsinálják szombat este 10-kor is? Azt felelte, hogy nem, de felveszik hibának…na, máshoz úgysem értenek.
off end(Amúgy meg a lehetséges válaszok: örülj neki, hogy ennyiért ilyet is kapsz, úgysem kapsz ennél jobbat (ennyiért), a hiba az ön készülékében van, a hibát már azelőtt javítottuk, hogy felfedezted volna, örülj neki, hogy elköltheted a nehezen összekuporgatott pénzedet nálunk… :)))))
Egyébként is „mi (ügyfelek) élünk belőlük, nem ők belőlünk”. :))))2007-09-06-05:11 #2131127pomm wrote:off:
egyszer azzal érvelt nekem egy tonlány ügyfeles, hogy ne váltsak, mert sok szolgáltató hiába olcsóbb ( perpill 4190 Ft-tal fizetek kevesebbet/hó!!! ), de nincs 24 órás ügyfélszolgálat.
Erre annyit mondtam, hogy egy jó szolgáltatónál, nem kell hívnom az ügyfélszolgálatot, illetve ha meghibásodik bármi is, megcsinálják szombat este 10-kor is? Azt felelte, hogy nem, de felveszik hibának…na, máshoz úgysem értenek.
off end(Amúgy meg a lehetséges válaszok: örülj neki, hogy ennyiért ilyet is kapsz, úgysem kapsz ennél jobbat (ennyiért), a hiba az ön készülékében van, a hibát már azelőtt javítottuk, hogy felfedezted volna, örülj neki, hogy elköltheted a nehezen összekuporgatott pénzedet nálunk… :)))))
Egyébként is „mi (ügyfelek) élünk belőlük, nem ők belőlünk”. :))))2009-12-04-20:02 #1887053Le akarom cserélni az ISP-t. (Biztonsági szempontból nem megnyugtatók.) Az Interware-t néztem ki magamnak. Van valakinek – akár jó, akár rossz – tapasztalata velük?
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz