Játékok és hang

9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2004840
    kovi
    Felhasználó

      legalább add már meg a hangkártyádat pls és azt hogy milyen hagszerverek vannak a gépeden (oss, alsa ilyesmi).

      ez kb ilyen volt: bácsi nem indul a kocsim. mi lehet a baj?
      szal elõször is milyen kocsi és hol kereshetem a hibát?

      #2004841
      admin
      Adminisztrátor

        beirni terminalba, hogy quake3
        a kimenet sokat elarulhat…
        hangkartya tipus esetleg…

        //szerk. kovi megelozott…

        #2004842
        admin
        Adminisztrátor

          Itt a kimenet:

          [root@fedora ~]# quake3
          Q3 1.32b linux-i386 Nov 14 2002


          FS_Startup


          Current search path:
          /root/.q3a/baseq3
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3/pak0.pk3 (3539 files)
          /usr/local/games/quake3/baseq3
          ./quake3.x86/baseq3


          4073 files in pk3 files
          execing default.cfg
          execing q3config.cfg
          couldn’t exec autoexec.cfg
          Hunk_Clear: reset the hunk ok


          Input Initialization


          Joystick is not active.



          Client Initialization



          Initializing Renderer —-



          Client Initialization Complete



          R_Init


          …loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
          …setting mode 4: 800 600
          Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
          XFree86-VidModeExtension:  Ignored on non-fullscreen/Voodoo
          Using 8/8/8 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
          GL_RENDERER: RADEON 9600 Generic
          Initializing OpenGL extensions
          …ignoring GL_S3_s3tc
          …ignoring GL_EXT_texture_env_add
          …using GL_ARB_multitexture
          …using GL_EXT_compiled_vertex_array
          XF86 Gamma extension initialized

          GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
          GL_RENDERER: RADEON 9600 Generic
          GL_VERSION: 1.3.4893 (X4.3.0-8.10.19)
          GL_EXTENSIONS: GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays
          GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 2048
          GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 8

          PIXELFORMAT: color(24-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
          MODE: 4, 800 x 600 windowed hz:N/A
          GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
          CPU:
          rendering primitives: single glDrawElements
          texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
          picmip: 0
          texture bits: 16
          multitexture: enabled
          compiled vertex arrays: enabled
          texenv add: disabled
          compressed textures: disabled
          Initializing Shaders
          …loading ‘scripts/lightningnew.shader’
          …loading ‘scripts/explode1.shader’
          …loading ‘scripts/gfx.shader’
          …loading ‘scripts/tim.shader’
          …loading ‘scripts/base.shader’
          …loading ‘scripts/base_button.shader’
          …loading ‘scripts/base_floor.shader’
          …loading ‘scripts/base_light.shader’
          …loading ‘scripts/base_object.shader’
          …loading ‘scripts/base_support.shader’
          …loading ‘scripts/base_trim.shader’
          …loading ‘scripts/base_wall.shader’
          …loading ‘scripts/common.shader’
          …loading ‘scripts/ctf.shader’
          …loading ‘scripts/eerie.shader’
          …loading ‘scripts/gothic_block.shader’
          …loading ‘scripts/gothic_floor.shader’
          …loading ‘scripts/gothic_light.shader’
          …loading ‘scripts/gothic_trim.shader’
          …loading ‘scripts/gothic_wall.shader’
          …loading ‘scripts/hell.shader’
          …loading ‘scripts/liquid.shader’
          …loading ‘scripts/menu.shader’
          …loading ‘scripts/models.shader’
          …loading ‘scripts/organics.shader’
          …loading ‘scripts/sfx.shader’
          …loading ‘scripts/shrine.shader’
          …loading ‘scripts/skin.shader’
          …loading ‘scripts/sky.shader’
          …loading ‘scripts/test.shader’


          finished R_Init



          sound initialization


          Could not mmap dma buffer PROT_WRITE|PROT_READ
          trying mmap PROT_WRITE (with associated better compatibility / less performance code)
          /dev/dsp: Input/output error
          Could not mmap /dev/dsp


          Sound memory manager started
          Loading vm file vm/ui.qvm.
          VM file ui compiled to 594408 bytes of code
          ui loaded in 1963008 bytes on the hunk
          35 arenas parsed
          32 bots parsed
          — Common Initialization Complete —
          Opening IP socket: localhost:27960
          Hostname: fedora
          Alias: localhost.localdomain
          Alias: localhost
          IP: 127.0.0.1
          Started tty console (use +set ttycon 0 to disable)
          ^5PunkBuster Client: PunkBuster Client (v0.993 | A0) **DISABLED**
          ^3PunkBuster Server: PunkBuster Server (v0.993 | A0 C0.0) **DISABLED**

          A hangkártya tipus: nVidia AC97 (Beépített egy nforce2-es alaplapba) alsa, meg esound biztos fennvan, a többit nemtudom

          #2004843
          kovi
          Felhasználó

            le mertem volna fogadni hogy integrált cucc.. az ilyemi mmap üzenetekkel anno annyit tudtam csinálni, hogy fordítottam egy alsát magamnak, és minden megoldódott…

            ui: oss / alsa-oss kapu nincs is?

            #2004844
            admin
            Adminisztrátor

              Sajnos nekem az alsa fordítás sem segített 🙁
              Más megoldás?

              #2004845
              admin
              Adminisztrátor

                A quake3 config fájlja hol van? Véletlen elálllítottam a felbontást :blush:

                #2004846
                kovi
                Felhasználó

                  /home/$prefix/.q3a
                  vagy .quake3

                  abban van a default.cfg, illetve az id mappán is fellelhetõ némelyik portverziónál.

                  de ha vmit nagyon elkeféltél töröld a személyes, rejtett quake mappádat és indítsd újból a q3-at, és alapból megy minden (csak az addigi kitüntetéseidnek lõttek)

                  #2004847
                  admin
                  Adminisztrátor

                    Köszi
                    A hangkártya gondot megoldottam egy új hangkártyával

                    #1878668
                    csaba
                    Felhasználó

                      Szal miután feltettem az ati driver-t, meg a quake-3 at, aza probléma, hogy nincs hang a játékban, hiába veszem fel a hangerõszabályzóban, vagy a játék beállításaiban, semmi 🙁 Mit kéne tenni?

                    9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9
                    • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.