Kezdőlap › Fórumok › UHU Linux › Általános UHU problémák, javaslatok › kernel patch
- This topic has 11 hozzászólás, 4 résztvevő, and was last updated 21 years, 8 months telt el by
nitrot.
-
SzerzőBejegyzés
-
2003-09-20-15:12 #1913274
Dehogy kell kernelt fordítani! Az NVidia driver tartalmazza az AGP vezérlõt is, csak be kell állítani. Még a 8x mód is megy, csak egy sorral többet kell módosítani.
Az /etc/X11/XF86Config -ba, a „Driver” részhez:
Option „NvAgp” „1”8x AGP-hez az /etc/modules.conf -ba:
options nvidia NVreg_EnableAGPSBA=1 NVreg_EnableAGPFW=1 NVreg_ReqAGPRATE=82003-09-20-16:01 #1913275Köszönöm a választ, de az apggart nevû modul még az agpgart nevû modul még mindig nincs as betöltött modulok között (amit ugyebár az lsmod paranccsal nézek meg).
2003-09-20-16:47 #1913276még az agpgart nevû modul még mindig nincs as betöltött modulok között (amit ugyebár az lsmod paranccsal nézek meg).
Az NVidia féle AGP driver az „nvidia” nevû modulban van benne, így hiába keresed az agpgart-ot, nincs is szükség rá.
2003-09-20-17:28 #1913277a glixinfo rendben van (direct rendering:yes meg sok-sok GLX-es sor) – szerintem
a modprobe nvidia után megjelent az nvidia az lsmod-nál
A libGL… fájl is megvan
A parancs kimenete:
# cat /var/log/XFree86.0.log | grep „WW”
(WW) warning, (EE) error, (NI) not implemented, (??) unknown.
(WW) Open APM failed (/dev/apm_bios) (No such file or directory)
(WW) NVIDIA(0): The user specified HorizSync „30.000-200.000” has been
(WW) NVIDIA(0): adjusted to „30.000-95.000” (the intersection with
(WW) NVIDIA(0): EDID-specified HorizSync „30.000-95.000”)
(WW) NVIDIA(0): Not using mode „1024×768” (height 1536 is larger than
(WW) NVIDIA(0): EDID-specified maximum 1200)
(WW) NVIDIA(0): Not using mode „960×720” (height 1440 is larger than
(WW) NVIDIA(0): EDID-specified maximum 1200)
(WW) NVIDIA(0): Not using mode „928×696” (height 1392 is larger than
(WW) NVIDIA(0): EDID-specified maximum 1200)
(WW) NVIDIA(0): Not using mode „896×672” (height 1344 is larger than
(WW) NVIDIA(0): EDID-specified maximum 1200)
(WW) NVIDIA(0): Not using mode „576×384”:
(WW) NVIDIA(0): horizontal sync start (589) not a multiple of 82003-09-20-17:55 #1913278Ezek szerint a driver jól van feltéve. Most már csak az a kérdés, hogy egy 3D-s játék sem megy, vagy csak a half-life nem. Bár a glxgears-t is ki lehet próbálni. Amikor egy játék elszáll, lennie kell egy hibaüzenetnek (pl. Szegmens megsértés, Megszakítva), vagy a játéknak van saját hibaüzenete (természetesen csak ha konzolból van indítva).
2003-09-20-18:35 #1913279konzolból szoktam indítani a játékokat, egyedül a freecraft ment (nem csodálom), de az Enemy Territory (UBK-féle uhu-s csomag) is elszáll és a wine-nal indított Half-Life is elszáll „Megölve” üzenettel. Az abaj, hogy ha valamelyik meghal, magával viszi az egész gépet, úgyhogy Ctrl+Alt+F1…root…init3…init5 és így tudok csak viszsakeveredni (egyenlõre ezen és a reboot-on kívül más lehetõségen nem ismerek…)
Sajnos pontos hibaüzenetet nem tudok bemásolni.
a glxgear mûködik…
2003-09-20-18:45 #1913280Most lépek… majd holnap még igénybe venném a segítségedet/ a tanácsaidat, ha nem nagy gond….
2003-09-21-09:20 #1913281Hali !
PM-ben írtad, hogy sem a wine, sem a winex3 esetén nem megy. Sajnos ezt a nem éppen apró dolgot nem említetted, teljesen másra gondoltam.. A Half-life -nak van linuxos változata, azt hittem ezt futtatod. Ez a mondatod is félrevezetõ volt:
Nos, az helyzet, hogy bizonyos 3D támogatást igénylõ (fõleg OpenGL-es) programok elszállnak, amikor a grafikus részhez jutnak.
Próbáld ki ezeket a játékokat: ftp://ftp.linuxforum.hu/Games/, futni fognak mind. A probléma a Windows és a winex között van (el kellene olvasni a winex doksikat). Nem megy pl. a Windowsra feltelepített Dirextx 9-el a winex, mert csak 8.1-et képes futni (vagy régebbivel).
2003-09-21-10:24 #1913282Hm.. Akkor az is baj lehet, hogy a windowsom halott?
az ubk.uhulinux.hu-ról letölthetõ Enemy Territory sem megy, pedig az uhus csomag és ugyanúgy száll el, mint a többi.
Amúgy leszedtem mindent és újraraktam elõrõl az egészet, msotmár legalább hibaüzenet van:
$ winex3 hl.exe -console -gl -gldrv Default -w 640 -game dod
Your system requires the use of pthreads but the maximum system allowed stack size of 2052 kB may be too small for some games
/bin/winex3: line 238: 2332 Megölve $SHELL -c „$RUNWINE $WINVER -debugmsg $DEBUGMSG -use-dos-cwd $WORKDIR — $COMMAND_LINE”2003-09-21-10:30 #1913283bocs, hogy nem jeleztem elõre, ezt elfelejtettem…
De a linuxos Hal-Life-nak nicns grafikus motorja, mert csak szerver, így azzal neml het játsaznia client csak windows ra van. (ugyanígy a többi moddal együtt, leaglábbis amennyire én kihámoztam) -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz