Kezdőlap › Fórumok › Vegyes felvágott › Kompatibilis hardverek listája Hol?
- This topic has 64 hozzászólás, 10 résztvevő, and was last updated 19 years, 3 months telt el by
Macskajancsi.
-
SzerzőBejegyzés
-
2006-03-26-20:37 #2054746
Ja!
2006-03-26-20:39 #2054747Mondom én, hogy XP!
(De akit érdekel, meg is magyarázom majd.)
2006-03-26-20:43 #20547482006-03-26-20:55 #2054749Balev ha arra gondoltál hogy a grafikus felület kikapcsolása után is ezt írja -e ki a modprobe akkor igen ugyanezt. Persze ezt az init 3-at most hallottam elõször, nem tudom ezt miért kellene szégyellnem.
Amúgy szerintetek a kibetû gyerek hozzászólásai rendben vannak?2006-03-26-21:09 #2054750Próbáld úgy betölteni, hogy a radeon modult elõbb kiszeded. rmmod radeon, modprobe fglrx.
2006-03-26-21:24 #2054751Kiléptem a grafukus felületrõl, rmmod-al leállítottam radeont, és sikerült az fglrx-et elindítanom modprobe-val.
Akkor most próbálkozhatok a kernelmodulos résszel ami eddig hibaüzenettel befejezte a mûveletet?2006-03-26-21:36 #2054752Ha sikerült betölteni az fglrx modult, akkor mentsd el valahova az eredeti xorg.conf-od (ha vissza kell állítani), majd az aticonfig –initial parancsot engedd rá. Ha megvan, akkor indítsd az X-et. Ha nem indul, visszatöltöd az eredeti konfot és a radeon modult, így indítod és beszúrod ide az xorg.logot.
2006-03-26-22:05 #2054753Megtettem ahogy mondtad, Az X újraindításakor minden rendben volt a glxinfoban is yes volt a direcct rendering és a glxgears is szárnyalt eddig nem látott eredményekkel. Viszont egy teljes reboot után megint visszaállt az eredeti üzemállapot. Mit kell még tennem hogy így is maradjon?
2006-03-26-22:37 #2054754KAndras wrote:Megtettem ahogy mondtad, Az X újraindításakor minden rendben volt a glxinfoban is yes volt a direcct rendering és a glxgears is szárnyalt eddig nem látott eredményekkel. Viszont egy teljes reboot után megint visszaállt az eredeti üzemállapot. Mit kell még tennem hogy így is maradjon?Tedd automatikussá az fglrx modul betöltését. Redhat-on nem tudom hol van, talán /etc/modules vagy valahol a környékén keresd.
fglrxinfo, glxgears, glxinfo?2006-03-26-22:51 #2054755[root@localhost X11]# fglrxinfo
display: :0.0 screen: 0
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: RADEON 9000 DDR Generic
OpenGL version string: 1.3.1050 (X4.3.0-8.23.7)[root@localhost X11]# glxgears
9748 frames in 5.0 seconds = 1949.600 FPS
[root@localhost X11]# glxinfo
name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.2
server glx extensions:
GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
client glx vendor string: ATI
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float,
GLX_ATI_render_texture
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
GLX_ARB_multisample
OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
OpenGL renderer string: RADEON 9000 DDR Generic
OpenGL version string: 1.3.1050 (X4.3.0-8.23.7)
OpenGL extensions:
GL_ARB_multitexture, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_compiled_vertex_array,
GL_S3_s3tc, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,
GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
GL_ARB_texture_cube_map,
GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_blend, GL_ARB_vertex_buffer_object,
GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_element_array,
GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader, GL_ATI_map_object_buffer,
GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_mirror_once,
GL_ATI_vertex_array_object, GL_ATI_vertex_attrib_array_object,
GL_ATI_vertex_streams, GL_ATIX_texture_env_combine3,
GL_ATIX_texture_env_route, GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size,
GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal,
GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp,
GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array,
GL_EXT_vertex_shader, GL_HP_occlusion_test, GL_NV_blend_square,
GL_NV_occlusion_query, GL_NV_texgen_reflection, GL_SGI_color_matrix,
GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_multi_draw_arrays
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tessvisual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 Slow
0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 Slow
0x25 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 Slow
0x26 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 Slow
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None
0x2b 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 Slow
0x2c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 1 0 Slow
0x2d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 Slow
0x2e 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 16 16 16 16 1 0 Slow
0x2f 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None
0x30 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 0 0 0 0 1 0 None
0x31 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 None
0x32 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 0 0 0 0 0 1 0 NoneAutomatikussá tenni annyit jelent, hogy a xorg.conf-ba a Section Module-ok közé beírom hogy Load „fglrx” ?
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz