Kezdőlap › Fórumok › Linuxos szoftverek › KPovModeler
- This topic has 6 hozzászólás, 3 résztvevő, and was last updated 17 years, 8 months telt el by
Wait.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-11-01-11:02 #2138184
Megtaláltam a megoldást, akit érdekel (bár a hozzászólások száma alapján ez egyedül én vagyok 😀 )
Settings -> Configure KPovModeler -> Graphical View -> OpenGL -> Direct Rendering (on)
És már minden szép és jó. Ha nincs 3D gyorsításod, akkor hihetetlen mennyiségű CPU-t meg tud enni.
2007-11-01-11:02 #2138185Megtaláltam a megoldást, akit érdekel (bár a hozzászólások száma alapján ez egyedül én vagyok 😀 )
Settings -> Configure KPovModeler -> Graphical View -> OpenGL -> Direct Rendering (on)
És már minden szép és jó. Ha nincs 3D gyorsításod, akkor hihetetlen mennyiségű CPU-t meg tud enni.
2007-11-03-06:57 #2138186Sziasztok!
Wait említi ezt a problémát a Kpovmodelerrel. Nálam is hasonló a gond, hiába kapcsolgatom az Open-Gl-t ki vagy be.
Találtam egy megoldást ami nekem valamelyest segített:
Első lépésként a képet alkotó objektumokat „fontossági” sorrendbe rendeztem. A láthatósági szint legmagasbb fokára a legfontosabb, majd egyre csökkenő szinten a többi objektum… Így eljutottam a képet alkotó egyik alap objektumhoz, ami már önállóan is kezelhető volt számomra. ezt befoglaltam egy még alacsonyabb láthatósági szintű téglatestbe, aminek nem volt textúrája, így a renderelt képen nem látszott. A végleges képnél ezeket a téglatesteket toligáltam a megfelelő pozicíóba, majd rendereltem…A Globális részletességi szint „nagyon alacsony” értéken volt.Van egy másik problémám is ezzel a programmal: Ha kilépek a Kpovmodeler-ből akkor ( nem mindig ) a rendszer bejelentkező ablaka jelenik meg, és az addig nem mentett dolgok elvesznek. UHU 2.0-át használok. Ha valakinek van ötlete mi lehet a baj, várom a válaszát!
További szép napot mindenkinek!
2007-11-03-06:57 #2138187Sziasztok!
Wait említi ezt a problémát a Kpovmodelerrel. Nálam is hasonló a gond, hiába kapcsolgatom az Open-Gl-t ki vagy be.
Találtam egy megoldást ami nekem valamelyest segített:
Első lépésként a képet alkotó objektumokat „fontossági” sorrendbe rendeztem. A láthatósági szint legmagasbb fokára a legfontosabb, majd egyre csökkenő szinten a többi objektum… Így eljutottam a képet alkotó egyik alap objektumhoz, ami már önállóan is kezelhető volt számomra. ezt befoglaltam egy még alacsonyabb láthatósági szintű téglatestbe, aminek nem volt textúrája, így a renderelt képen nem látszott. A végleges képnél ezeket a téglatesteket toligáltam a megfelelő pozicíóba, majd rendereltem…A Globális részletességi szint „nagyon alacsony” értéken volt.Van egy másik problémám is ezzel a programmal: Ha kilépek a Kpovmodeler-ből akkor ( nem mindig ) a rendszer bejelentkező ablaka jelenik meg, és az addig nem mentett dolgok elvesznek. UHU 2.0-át használok. Ha valakinek van ötlete mi lehet a baj, várom a válaszát!
További szép napot mindenkinek!
2007-11-03-18:08 #2138188Javítván az előző postomat: 3D gyorsítás nélkül, Direct Rendering on kapcsolója mellett is rossz, tehát a 3D gyorsítás kell hozzá!
Hektor: Valami miatt hajlamos levágni az X-et kilépésnél, nem tudom, hogy miből következik, még lusta voltam tesztelni, de a hiba fennáll nálam is.
2007-11-03-18:08 #2138189Javítván az előző postomat: 3D gyorsítás nélkül, Direct Rendering on kapcsolója mellett is rossz, tehát a 3D gyorsítás kell hozzá!
Hektor: Valami miatt hajlamos levágni az X-et kilépésnél, nem tudom, hogy miből következik, még lusta voltam tesztelni, de a hiba fennáll nálam is.
2009-12-04-20:02 #1887321Sziasztok!
A KPovModelerrel szoktam csinálni mindenféle 3D-s rajzomat, de van vele egy problémám. Ha túl sok dolog van egyszerre a képen, akkor egyszerűen eltűntet mindent az előnézeti ablakokból, vagy csak félig-meddig jeleníti meg őket. Ez normális lenne, ha akkor csinálná, amikor TÉNYLEG túl sok van. Nálam ez sajnos már néhány egyszerű alakzat után is jelentkezik (3-4 gömb vagy 6-8 henger vagy 2-3 blob). Ha az ilyen dolgok Visibility Leveljét növelem, akkor rendbejön, de az adott dolgot nem látom (valahogy úgy működhet, hogy az aktuális Visibility Levelhez viszonyítja az objektumok Visibility Leveljét).
Azt szeretném megoldani, hogy egyszerre lássak mindent, és ha valamelyik objektum zavar, akkor azt manuálisan tudjam kikapcsolni az előnézeti ablakból.
Mellékelek két képet, az egyik a hibás, a másik a normális állapotot mutatja. A két képen a globális Visibility Levelt növeltem, így egyszerűbb észrevenni, hogy miről beszélek.A segítő válaszokat előre is köszönöm: Zsombor
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz