Kezdőlap › Fórumok › SOS! Bajban vagyok › Linux Mint Internet probléma.
- This topic has 23 hozzászólás, 6 résztvevő, and was last updated 13 years, 10 months telt el by
pomm.
-
SzerzőBejegyzés
-
2011-06-28-11:46 #1890050
Sziasztok!Tegnap kötötték be hozánk a T-HOME iternetét. Azt hiszem DSL alapú, de nem vagyok benne bitos. 5 mega a letöltés és 512 a feltöltés. Alap csomag. Az a lényeg, hogy bedugtam a kábelt a hálókártyába, és sehol semmi. A kapcsolatkezelésnél látszódik az alapli és az utólag behelyezett hálókártya is, csak épp a not connected mind a kettő. A net az tuti hogy jó, mert Windows-al megy egy másik gépen. Kérlek beneteket, hogy legyetek szívesek segíteni a beállításában. Előre is köszönöm! Szép napot!
2011-06-28-13:01 #2203076Hát ugye jó lenne tudni, hogy milyen alapú, mert attól függ, hogy mit kell csinálni. Egyébként gondolom adtak valami tájékoztatást, ami alapján a windows-os hálózat be lett állítva. Ha nem adtak kérni kell. (Nem th-s vagyok, de nálunk, ég a kábelnetes dhcp-s nethez is adtak tájékoztatót, pedig azt csak be kell dugni és megy.)
2011-06-28-14:15 #2203077Szia.Szerintem meg rosszabb,ők állították be és elmentek.Hogy ha hagytak hátra egy telefonszámot,akkor érdemes felhívni tájékoztatás végett.
2011-06-28-14:26 #2203078Pontosan ez történt. Még azt sem nagyon láttuk hogy mit állítottak be. Megpróbálok telefonálni. Sajna semmit nem hagytak, mikor kérdeztem a kódot meg a beállításokat, csak annyit mondott a srác, hogy nem kell ezt elállítgatni. A szerződésen sincs semmi info.Köszi a segítséget, marad a telefon.Köszi minenkinek.
2011-06-28-14:28 #2203079Mindenképpen hívd fel a T-Com-ot,és ott majd tájékoztatnak,megadod az adataid és megnézi a kiscsaj az adatbázisban.Amikor meg megvannak az adatok gyere vissza 🙂 Várunk.
2011-06-28-14:32 #2203080Rendben van, jelentkezni fogok. Örülök, hogy próbáltok segíteni, jó ez a fórum.
2011-06-28-15:04 #2203081Kész téboj.Semmi adatot nem kapam. Semmit nem közöltek velem, azt viszont felajánlották, hogy kiszállási díjj elenében kiküldik a szervizet és megjavítják a gépemet 🙂Aranyosak nem?mondhattam nekik, hogy nincs baj a géppel, létja a kártyát is, de ő csak a szervizet hajtogatta. Nem értem, én miért ne állíthatnám be, hiszen megvásároltam a szolgáltatást, sőt az ingyenes rácsatlakozás 10000 ft-be került, merthogy a kábel métere 400 ft, és kellett belőle 25.Szóval semmit nem tudtam kicsikarni belőlük.A működő gépről nem lehetne lenézni a beállításokat szerinetek?
2011-06-28-15:12 #2203082Ha van T-com-os telefonod pötyögtesd be azt, hogy 1722 és aztán az 1-es gomb…
2011-06-28-15:20 #2203083Sajna nincs. csak mobilról tudok beszélni. Meg mondtak valami olyasmit is, hoy a modemet is újra kell inditani, ha másik gépbe rakom a kábelt. Ezel csak az a gond, hogy a modem a főbérlőnél van, nem nagyon szeretném zaklatni.Szerintem az lesz a legjobb, ha vifi-n megosszuk, de azt malyd csak fizu után.
2011-06-28-15:29 #2203084Sajna nincs. csak mobilról tudok beszélni. Meg mondtak valami olyasmit is, hoy a modemet is újra kell inditani, ha másik gépbe rakom a kábelt. Ezel csak az a gond, hogy a modem a főbérlőnél van, nem nagyon szeretném zaklatni.Szerintem az lesz a legjobb, ha vifi-n megosszuk, de azt malyd csak fizu után.
Mobilról is hivható. Ez a szuperszerviz száma ahol a számitógépes problémákat próbálják megoldani.Erről a modemujraindításról pedig annyit, hogy emlékezetem szerint mikor még nem volt routerem bármelyik gépbe átdugtam a kábelt nem kellett ujrainditani a modemet....de hát változnak az idők.
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz