LPT port kontrol C++

Kezdőlap Fórumok Programozás LPT port kontrol C++

10 bejegyzés megtekintése - 31-40 / 61
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2205303
    pointux
    Felhasználó

      Nem ennek megint nincs értelme.Minek forgatod azt, ami már kész van? Forgatni az 1-et kell, mint az előbb szemléltettem.

      #2205304
      script
      Felhasználó
        Code:
        B0 = 1 B1 = 2 B2 = 4 B3 = 8 B4 = 16B5 = 32B6 = 128B7 = 256
        #2205305
        script
        Felhasználó

          A tanulas Lassu de fajdalmas folyamat

          #2205306
          pointux
          Felhasználó

            Attól fájdalmasabb! :DDDNem ez sem tökéletes, mert kimaradt a 64 és a 256, pedig egy túlcsordult szám, ami egyenlő 1-gyel.Ezért ajánlottam a "BX = 1 << X" megadást, ami elegánsabb és sokkal nehezebb eltéveszteni.

            #2205307
            script
            Felhasználó

              Code:
              B0 = 1 B1 = 2 B2 = 4 B3 = 8 B4 = 16B5 = 32B6 = 128B7 = 256

              Szoval helyesbitve

              Code:
              B0 = 1B1 = 2 B2 = 4 B3 = 8 B4 = 16B5 = 32B6 = 64B7 = 128

              #2205308
              pointux
              Felhasználó

                ill. nem, mert a 256 az még csak 0-val egyenlő a 257, az az egy.

                #2205309
                script
                Felhasználó
                  Code:
                  #2205310
                  pointux
                  Felhasználó

                    No és így, hogy fogod pl. B1 B2-tőt egyszerre küldeni?És, ha már C++-t akarsz, akkor a releváns kód:

                    Code:
                    enum PPDataBitFlags {

                    #2205311
                    script
                    Felhasználó
                      Code:
                      enum PPDataBitFlags {
                      #2205312
                      pointux
                      Felhasználó

                        Így van, jól értelmezted.Erről van szó:1 << 0 - 00000001b1 << 1 - 00000010b1 << 2 - 00000100bÉs így még véletlenül sem lehet eltéveszteni és a mai processzoroknak azért nem okoz túl nagy problémát egy ilyen művelet. Sőt régi VGA megjelenítőknél hasonló módon lehetett kicsiholni a képpont helyzetét. Aki írt ilyeneket assemblerben, annak ismerős ez a módszer. De számos fejlesztő alkalmazza az un. "flag"-ek előállításánál. Véhetően Gtk, Qt környezetben is találsz ilyeneket, a bináris vagy utasítást meg pláne.

                      10 bejegyzés megtekintése - 31-40 / 61
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.