Mi van az Uhu-klubbal?

10 bejegyzés megtekintése - 11-20 / 27
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1941643
    nasab
    Felhasználó

      Helló!
      Már kaptam egy levelet Andrástól, aki azt irta,hogy még morfondiroznak
      és a véleményemet is kérte.Megirtam neki,hogy nézzenek el a fórumra
      mert itt van egy pár topic UHU témában.Hogy megteszik-e vagy sem nem tudom.Mindenesetre köszi a reagálásokat,úgy látszik azért érdeklõdünk a klub iránt.

      #1941644
      sede
      Felhasználó

        Most akkor mi az uhu jövõje?

        #1941645
        sede
        Felhasználó

          Az uhu honlapján még mindig ugyanaz a megerõszakolós cikk van, mint 3 hónapja.

          Nem akarok feliratkozni a levelezõlistájukra, hogy megtudjam mi a helyzet, szerintem erre való a honlap, amit ugye hónapok óta nem frissítettek.

          #1941646
          gUHU
          Felhasználó

            a levelezõ listára nyugodtan íratkozz fel, mert sok érdekes dologgal találkozhatsz, de gondolom ezt tudod…
            fejlesztik ahogy én tudom, de valami szerverrel vannak elfoglalva
            ha minden igaz a következõ verzió magyar részében lesz egy két érdekes dolog csak a hátteret kell megteremteni hozzá ez meg idõ…
            az uhu nem halt meg… szerintem

            az egyéni véleményem: ha annyira érdekel mindenkit, hogy van az uhuval miért zárkózik el a levlistától, vagy bármi egyéb információforrástól?
            tessék elmenni oda ahol a fejlesztõkkel lehet beszélni ez pedig a devlista…
            minden nap több levelet látok ott egmonttól és van infó bõven…

            #1941647
            sede
            Felhasználó

              A honlap akkor miért van?

              Nekem nincs idõm és kedvem napi 50 levelet fogadni, ezért nem levlistázom…

              #1941648
              DrBubo
              Felhasználó

                „Szintén zenész”, 🙂
                nem kedvelem a levlistát, hisz nem akarok MINDENrõl tudni, csak 1-2 téma érdekel, azokat meg úgyis itt keresem. épp ezért tényleg jó lenne ha az UHUsok néha hozzányúlnának a weblapjukhoz. Ha másért nem, hogy leszedjék a -számomra kissé agitáló- nyitócikket. Inkább ne is legyen semmifent, mint az ilyen cikkek. Arról az oldalról azt akarom megtudni, hogy élnek-e és dolgoznak-e. de sajnos még az UHUhoz készített nem hivatalos csomagok álltalános lelõhelyei sincsenek feltüntetve.
                Szerinte pedig illene, hogyha valakik az UHU hiányosságait pótolandó, csomagokat csinálnak hozzá, hogy legalább 1 linket feltesznek. (linuxuser.hu)

                #1941649
                gUHU
                Felhasználó

                  én sem szeretm a levlistákat, de a fórumokat sem… ellenben információt viszont igen, ezért megemberelem magam és a lehetõségekhez mérten kialakítom a környezetemet olyanra, hogy azoka dolgok amik nehezen elviselhetõek, elviselhetõvé váljanak, azért, hogy hozzájussak az információhoz amir szükségem van.
                  a levelezõ progim szépen be van állítva, hogy a leveleket hogyan ossza szét.
                  nekem napi kb 180-300 levél érkezik, 70 %-t el sem olvasom mert a tárgy alapján eldöntöm, hogy érdekel vagy sem, kb 10 perc naponta, a maradékra pedig válaszolok, vagy pedig elolvasom 30-40 perc naponta…
                  csomagokról: itt a fórumon fejtették ki egmontétk, hogy miért nem adnak ki csomikat javításként, bár ez nem szentige amit írok…
                  csomagok pedig naponta készülnek el, ezeket a haladó listán megtalálhatjátok
                  az,hogy honnan tudom letölteni, vagy honnan tudok frissíteni azt én is innen a fórumról tudtam meg

                  ezek a saját tapasztalataim.

                  viszont ha minden igényr külön-külön reagálnaka fejlesztõk akkor meghülyülnek.
                  az egyéni meglátásom, hogy most alakul ki, hogy õk hogyan tartják a kapcsolatot velünk felhasználókkal, és ne várjunk support és ügyfélszolgálatos profizmust egy programozótól, vagy egy rendszermérnöktõl.

                  hagyni kell õket fejlõdni és ebben kell támogatni

                  most láttam egy plakátot az utcán:
                  „fikázni könnyû alkotni nehéz”

                  várom a válaszaitokat… 😆

                  #1941650
                  sede
                  Felhasználó

                    viszont ha minden igényr külön-külön reagálnak a fejlesztõk akkor meghülyülnek.
                    az egyéni meglátásom, hogy most alakul ki, hogy õk hogyan tartják a kapcsolatot velünk felhasználókkal, és ne várjunk support és ügyfélszolgálatos profizmust egy programozótól, vagy egy rendszermérnöktõl.

                    Az, hogy egyáltalán frissítsék a weblapjukat három hónap után, az nem „ügyfélszolgálati profizmus”! Egy profi cikk is megvan, azaz meglenne max néhány óra alatt. Arról ne is beszéljünk, hogy a tudásbázisuk milyen gyenge…

                    #1941651
                    gUHU
                    Felhasználó
                      #1941652
                      pointux
                      Felhasználó
                      10 bejegyzés megtekintése - 11-20 / 27
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.