Kezdőlap › Fórumok › Emulátorok › Wine › Mortyr gondok wine alatt
- This topic has 2 hozzászólás, 3 résztvevő, and was last updated 19 years, 11 months telt el by
goraki.
-
SzerzőBejegyzés
-
2005-07-24-10:39 #2023823
rakene keresned googleben erre a hibara, illetve a dsoundot ha kiszeded a configbol, akkor elvileg kene menni. IMHO.
esetleg ujabb wineverzioval?2005-07-24-12:00 #2023824rakene keresned googleben erre a hibara, illetve a dsoundot ha kiszeded a configbol, akkor elvileg kene menni. IMHO.
esetleg ujabb wineverzioval?
[align=right][snapback]142414[/snapback][/align]ha kiszedem a dsoundot, akkor 2 igenfurcsa hangot ad ki, és lefagy a 60 sec-es üzenettel. Amúgy a gooléban a mortyr a wine és a linux szó sehol sincs 1 mondaton belül:( Legalábbis nálam.
2009-12-04-19:57 #1880218hello!
Van egy Mortyr nevû nagyon beteg játék, aminek olyan régi(99es), hogy gondoltam hogy illene mennie síma wine-vel is. a googléban már rákerestem, de semmi érelmesset nem talált. Szóval:
elindul a játék(a könyvtárában vagyok), az intrót természetessen nem játsza le. bejön az elõre felvett játék, majd ha egy idõ után nem csinálok semmit, lefagy. Ha beakarok tölteni egy játékállást, akkor is a loadingnál ledermed. Próbáltam levenni a hangokat, és a felbontást 640x480ra. Ugyanez.
a kimenet:
fixme:dsound:DSOUND_MixOne problem with underrun detection (mixlen=4416 < primary_done=5280) <- egyfolytában ezt írogatja
…
err:dsound:DSOUND_MixOne underrun on sound buffer 0x48a81270
…
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x4035001c „?” wait timed out in thread 000f, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x4035001c „?” wait timed out in thread 000e, blocked by 0009, retrying (60 sec)
err:ntdll:RtlpWaitForCriticalSection section 0x48a86204 „DSOUND_mixlock” wait timed out in thread 000d, blocked by 000e, retrying (60 sec) <- itt fagy le, és ha megvárom a 60 másodpercet, csak újra ezt írja ki. Ezek alatt a hangszóróm egyfolytában kattog. winecfgban levettem a hangot, akkor iszanyatos hangokat bocsát ki magából.
Slackware 10.0, 2.6.8.1 kernel, wine lásd aláírásomba(fejbõl nem tudom:(), artsd kde-ben kikapcsolva, ac97 integrált hangkártya, asus v7100 deluxe 32mb videókártya(nvisia chipset).
wine configom(a kommenteket kiszedtem, de sajnos így is több mint 100 sor):Code:WINE REGISTRY Version 2
[version]
„Windows”=”win98”
[Drive C]
„Type” = „hd”
„Path” = „../wine”
„Label” = „drive_c”
„FS” = „vfat”
[Drive D]
„Type” = „cdrom”
„Path” = „/mnt/cdrom”
„Label” = „CD-ROM”
„FS” = „iso9660”
„Device” = „/dev/cdrom”
[wine]
„Windows” = „C:\windows”
„System” = „C:\windows\system”
„Temp” = „C:\windows\temp”
„Path” = „C:\;C:\windows;C:\windows\system”
„GraphicsDriver” = „x11drv”
„ShellLinker” = „wineshelllink”
#
[DllOverrides]
„commdlg” = „builtin, native”
„comdlg32” = „builtin, native”
„ver” = „builtin, native”
„version” = „builtin, native”
„shell” = „builtin, native”
„shell32” = „builtin, native”
„shfolder” = „builtin, native”
„shlwapi” = „builtin, native”
„lzexpand” = „builtin, native”
„lz32” = „builtin, native”
„comctl32” = „builtin, native”
„commctrl” = „builtin, native”
„advapi32” = „builtin, native”
„crtdll” = „builtin, native”
„mpr” = „builtin, native”
„winspool.drv” = „builtin, native”
„ddraw” = „builtin, native”
„dinput” = „builtin, native”
„dsound” = „builtin, native”
„opengl32” = „builtin, native”
„msvcrt” = „native, builtin”
„rpcrt4” = „native, builtin”
„msvideo” = „builtin, native”
„msvfw32” = „builtin, native”
„mcicda.drv” = „builtin, native”
„mciseq.drv” = „builtin, native”
„mciwave.drv” = „builtin, native”
„mciavi.drv” = „native, builtin”
„mcianim.drv” = „native, builtin”
„msacm.drv” = „builtin, native”
„msacm” = „builtin, native”
„msacm32” = „builtin, native”
„midimap.drv” = „builtin, native”
; default for all other dlls
„*” = „builtin, native”
[AppDefaults\hitman2.exe\DllOverrides]
„ole32” = „builtin”
„oleaut32” = „builtin”
„rpcrt4” = „builtin”
[x11drv]
„AllocSystemColors” = „100”
„PrivateColorMap” = „N”
„PerfectGraphics” = „Y”
;;”ScreenDepth” = „16”
„Managed” = „Y”
„Desktop” = „1024×768”
„UseDGA” = „Y”
„UseXShm” = „Y”
„UseXVidMode” = „Y”
„DXGrab” = „Y”
„DesktopDoubleBuffered” = „Y”
„TextCP” = „0”
[fonts]
„Resolution” = „96”
„Default” = „-adobe-helvetica-”
„DefaultFixed” = „fixed”
„DefaultSerif” = „-adobe-times-”
„DefaultSansSerif” = „-adobe-helvetica-”
[serialports]
„Com1” = „/dev/tts/0”
„Com2” = „/dev/tts/1”
„Com3” = „/dev/tts/2”
„Com4” = „/dev/tts/3”
[parallelports]
„Lpt1” = „/dev/lp/0”
[ppdev]
[spooler]
[ports]
[spy]
„Exclude” = „WM_SIZE;WM_TIMER;”
[registry]
„LoadGlobalRegistryFiles” = „Y”
„LoadHomeRegistryFiles” = „Y”
„LoadWindowsRegistryFiles” = „Y”
„WritetoHomeRegistryFiles” = „Y”
„SaveOnlyUpdatedKeys” = „Y”
[Tweak.Layout]
„WineLook” = „Win98”
[Console]
[Clipboard]
„ClearAllSelections” = „0”
„PersistentSelection” = „1”
[afmdirs]
„1” = „/usr/share/ghostscript/fonts”
„2” = „/usr/share/a2ps/afm”
„3” = „/usr/share/enscript”
„4” = „/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1”
[WinMM]
„Drivers” = „winealsa.drv”
„WaveMapper” = „msacm.drv”
„MidiMapper” = „midimap.drv”
[dsound]
„HardwareAcceleration” = „Emulation”
# -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz