NES Tankremake

Kezdőlap Fórumok Programozás NES Tankremake

5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2129787
    zoltan22
    Felhasználó

      Szia! minimum tesztelonek beszallnek 🙂 Esetleg fejlesztonek is, ha lesz idom ra.

      Atirtam egy picit a forrast, hogy leforduljon gcc-vel. A lenyeg: a string include fajl C++-os, C-ben nem ervenyes, ugyanugy, ahogy a std::string osztaly se (C-ben nincsenyek valodi osztalyok).

      #2129788
      zoltan22
      Felhasználó

        Szia! minimum tesztelonek beszallnek 🙂 Esetleg fejlesztonek is, ha lesz idom ra.

        Atirtam egy picit a forrast, hogy leforduljon gcc-vel. A lenyeg: a string include fajl C++-os, C-ben nem ervenyes, ugyanugy, ahogy a std::string osztaly se (C-ben nincsenyek valodi osztalyok).

        #2129789
        admin
        Adminisztrátor

          ha segít az akarmi.blackpanther.hu alatt szívesen adok tárhelyet a honlapnak, másra sajnos időm, energiám nincs….

          #2129790
          admin
          Adminisztrátor

            ha segít az akarmi.blackpanther.hu alatt szívesen adok tárhelyet a honlapnak, másra sajnos időm, energiám nincs….

            #1886999
            csaba
            Felhasználó

              Hello!

              Nem is olyan régen a régi játékok topikban ígéretet tettem rá, hogy csinálunk közösen egy remaket a NES-re írt Tank (aka Battle City) játékból. Egy ideig lelkesen neki is álltam és fejlesztettem, majd jött egy-két szar dolog az életemben (barátnő -> /dev/null, stb.) és leálltam. Most viszont talán megint emberi formám van, és lehetne a dologból valami. Lentebb csatolom az aktuális forrást (több mint egy hónapja nem nyúltam hozzá :S).

              Ha érzel magadban egy kis lelkesedést, tehetséget, tudást, stb., írj, és megbeszéljük mit kéne csinálnod. Főként tapasztalatnak szánnám a dolgot, lévén én is kezdő vagyok (ez az első programom kb. a Hello World! után C-ben).

              A legjobban annak örülnék, ha minél többen beszállnának a fórumról a fejlesztésbe.

              Amire (/akikre) szükség lenne:

              – tesztelők
              – grafikusok (Blender / Gimp / Inkscape)
              – programozók ( C / SDL )
              – fantáziával megáldott emberkék (ötletek / javaslatok)
              – domain / tárhely (ez megoldható mondjuk ingyenes tárhelyen is, de nem lenne rossz)

              Összedobok majd egy weblapot neki, ahol a fejlesztést nyomon lehet követni.

              Mégegyszer hangsúlyozom; a project célja a tanulás lenne, szóval tényleg amatőrök / kezdők jelentkezését várom! 🙂

              A forrásról:

              – g++ -al lehet lefordítani* ( annyit kell tenni, hogy beírsz egy make parancsot oda, ahová kitömörítetted), + kell hozzá az SDL fejlesztői könyvtár.

              – Eléggé „”pascal-os”” a forrás, még nem vagyok otthon C-ben.

              Ami már megvan:

              – tank mozgása / rajzolás (még optimalizálni kell, mert eléggé pörgeti a procit)
              – pálya kirajzolása (félig megvan a külső fájlból beolvasás)

              Ami még kell:

              – ütközésvizsgálat (félig meg van valósítva, az algoritmus megvan a fejemben :))
              – zene (az eredeti játék „zenéjének” a kottáját ‘leszedtem’ gitárra, kottát mellékelek majd)
              – ellenfelek AI-ja (gyk. semmi, ütközésvizsgálatot kell megoldani és kész)
              – pályák
              – grafikák (részben megvan)
              – főmenü
              – pályaszerkesztő

              Egyelőre topiknyitásnak ennyit, ha bármi van, szóljatok! 🙂

              üdv., bacsi2_

              *dolgozom rajt, hogy szimpla gcc-vel is leforduljon

              aktuális forrás: http://quickshare.extra.hu/tankremake.tar.gz

              Szerk.: Csatolok egy képet kedvcsinálónak. 🙂

            5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
            • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.