Föltettem a 160.07-es meghajtócsomagot, aztán meg visszaraktam az előzőleg használt 100.14.23-as sorozatszámút. Az okok: A FlightGear-t használva a felhők között repülgetve a kép darabosan mozog, míg a 100.14.23 csomaggal még folyamatos a mozgás. Az Unreal Tournament 2003-ban a főmenü keresztben csíkos, a játék közben egyes helyeken az eredeti felület helyett ugyanez a csíkos minta látszik. A 160.07-es csomag egyben jobb mint az előző: A QT3 felület tervezőjében az ablakok tartalmának fölfelé görgetése közben már rendesen látszik a szöveg és nem lesz belőle egy szörnyűséges maszat. Van valami amelyben már jóideje mindegyik meghajtócsomag megegyezik. Ez pedig az hogy a grafikus felületről a konzolra váltva – „ALT+CTRL+F1” – a kép alja elvész a monitorról. Annyi szövegsort akar megjeleníteni a kernel ami nem fér el a képernyőn. Ha pl. újból belépek egy másik konzolon és használom a dialog programot, akkor a képernyőn a „localhost” szó jelenik meg rombusz alakzatban vagy negyven-egynéhány példányban. Egyszerűen olyan mintha nem lenne kép- és sorszinkron. Az 1.0-9631 sorozatú meghajtó ilyen ökörségeket nem produkált, viszont a 2.6.23-as kernellel már nem lehet lefordítani. Szóvan Nvidiáék fejlődnek szépen.
legutóbbi hsz