Kezdőlap › Fórumok › Vegyes felvágott › nVidia driver 6629 & Opengl nem OK vmi!
- This topic has 25 hozzászólás, 8 résztvevő, and was last updated 20 years, 6 months telt el by
kandalf.
-
SzerzőBejegyzés
-
2005-01-12-16:45 #1996076
Akkor küldj egy bugreportot az nvidia -nak hogy a kövi driver már mindent megjegyezzen.
2005-01-12-17:39 #1996077felesleges ezen agyalni. bugosan adtak ki a drivert es kesz.
2005-01-15-08:52 #1996078Ezt hogy csináltad? Nekem azt írja, hogy a kernel nem jó! Vagy valami ilyesmi baja van!
kiszedtem az ATI kártyám és most meg nem tudom feltenni az nVidia drivert! 🙂 lol
[align=right][snapback]110624[/snapback][/align]Kernel source fenn van?
A driver-re!
2005-01-15-08:56 #1996079Apropó nem tudjátok, hogy az elõzõ nVidia driver-ben levõ nvidia-settings elmentette a TVOverScan értékét?
2005-01-17-08:17 #1996080Apropó nem tudja vki, hogy hogyan tudnám megoldani, hogy ne kelljen ezt beírni minden játék indításakor? Az nem mûxik, hogy init script-be írom, és az sem, ha az ablakkezelõvel indítom :(!
[align=right][snapback]110654[/snapback][/align]probald meg modositani ezt a script-et:
88
(magyarazat: a FAKK2 nalam csak akkor indul el, ha egy regebbi zlib1-et toltok be a jatek inditasa elott, ez a script betolti, majd a jatekbol kilepeskor visszateszi az ujabb verziot, szvsz Neked az elso 3 sor -atirva- elig egy jatekindito script-hez)
2009-12-04-19:56 #1877906Sziasztok.
A minap úgy döntöttem, hogy frissítek az 5336-os driver-rõl a 6629-re, Gentoo-t használok, szal, elõször letöltöttem a *.run-t az nvidia.com-ról, majd kicsomagoltam, és megpatch-eltem (mert 2.6.10-es kernelt használok), majd a szokásos install! Fel is ment szépen, minden tökéletesen mûxik, csak a játékok nem! Pedig a glxinfo normálisan kiír mindent, a és a glxgears if normálisan fut! Elõször azt hittem, hogy az a baj, hogy nem emerge-ltem, mert biztos van vmi Gentoo specifikus dolog, amit át kell állítani, szal utánna emergeltem ugyanezt a drivert (nvidia-kernel, nvidia-glx, nvidia-kernel), de a hiba ugyanaz! Természetesen opengl-update nvidia megvolt :)!
glxinfo:
Code:name of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: NVIDIA Corporation
server glx version string: 1.3
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
GLX_ARB_get_proc_address
OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL renderer string: GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE/3DNOW!
OpenGL version string: 1.5.2 NVIDIA 66.29
OpenGL extensions:
GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters,
GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix,
GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader,
GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr,
GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_minmax,
GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader,
GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_pixel_buffer_object,
GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shared_texture_palette,
GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture_compression_s3tc,
GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,
GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod,
GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_vertex_array,
GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,
GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_fence,
GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_packed_depth_stencil,
GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_register_combiners,
GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_env_combine4,
GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_array_range,
GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1,
GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_multitexture, GL_SGIS_texture_lod,
GL_SUN_slice_accum
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tessvisual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
———————————————————————-
0x21 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x22 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2d 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2e 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x2f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x30 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x31 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x32 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x33 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x34 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x35 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x36 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x37 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 4 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x38 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 4 0 0 16 16 16 16 0 0 Noneglxgears
Code:9248 frames in 5.0 seconds = 1849.600 FPS
10453 frames in 5.0 seconds = 2090.600 FPS
10567 frames in 5.0 seconds = 2113.400 FPS
10016 frames in 5.0 seconds = 2003.200 FPS
…ut2004_demo
Code:./ut2004demo
Could not load OpenGL libraryHistory:
Exiting due to error
Heavy Metal FAKK 2
Code:Heavy Metal: FAKK2 1.02 linux-i386 Oct 9 2001
—– FS_Startup —–
Current search path:
/home/pcz/.loki/fakk2/fakk
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak3.pk3 (21 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak2.pk3 (13 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak1.pk3 (2532 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak0.pk3 (9610 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak3.pk3 (21 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak2.pk3 (13 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak1.pk3 (2532 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak0.pk3 (9610 files)
/home/pcz/Games/fakk2/fakk———————-
Config: config.cfg
execing default.cfg
execing menu.cfg
execing config.cfg
execing localized.cfg
execing autoexec.cfg
Joystick is not active.
—– Client Initialization —–
—– Initializing Renderer —-
—– R_Init —–
…loading libGL.so: SDL: SDL_GL_LoadLibrary() failed! rc == (-1).
SDL_GetError() reports „Could not load OpenGL library”.
failed
…loading libMesaVoodooGL.so.3.1: SDL: SDL_GL_LoadLibrary() failed! rc == (-1).
SDL_GetError() reports „Could not load OpenGL library”.
failed
—– CL_Shutdown —–
———————–
—– CL_Shutdown —–
———————–
Error: GLimp_Init() – could not load OpenGL subsystemu.i.: A tuxracer megy normálisan!
Van vkinek vmi tippje????
A régit nem szeretném visszatenni, mert ebben sokkal jobb a TV-kimenet támogatása…
Köszi
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz