nVidia driver 6629 & Opengl nem OK vmi!

Kezdőlap Fórumok Vegyes felvágott nVidia driver 6629 & Opengl nem OK vmi!

6 bejegyzés megtekintése - 21-26 / 26
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1996076
    Gyuszk
    Felhasználó

      Akkor küldj egy bugreportot az nvidia -nak hogy a kövi driver már mindent megjegyezzen.

      #1996077
      killall
      Felhasználó

        felesleges ezen agyalni. bugosan adtak ki a drivert es kesz.

        #1996078
        PcZolee
        Felhasználó

          Ezt hogy csináltad? Nekem azt írja, hogy a kernel nem jó! Vagy valami ilyesmi baja van!
          kiszedtem az ATI kártyám és most meg nem tudom feltenni az nVidia drivert! 🙂 lol
          [align=right][snapback]110624[/snapback][/align]

          Kernel source fenn van?

          A driver-re!

          #1996079
          PcZolee
          Felhasználó

            Apropó nem tudjátok, hogy az elõzõ nVidia driver-ben levõ nvidia-settings elmentette a TVOverScan értékét?

            #1996080
            kandalf
            Felhasználó

              Apropó nem tudja vki, hogy hogyan tudnám megoldani, hogy ne kelljen ezt beírni minden játék indításakor? Az nem mûxik, hogy init script-be írom, és az sem, ha az ablakkezelõvel indítom :(!
              [align=right][snapback]110654[/snapback][/align]

              probald meg modositani ezt a script-et:

              88

              (magyarazat: a FAKK2 nalam csak akkor indul el, ha egy regebbi zlib1-et toltok be a jatek inditasa elott, ez a script betolti, majd a jatekbol kilepeskor visszateszi az ujabb verziot, szvsz Neked az elso 3 sor -atirva- elig egy jatekindito script-hez)

              #1877906
              csaba
              Felhasználó

                Sziasztok.

                A minap úgy döntöttem, hogy frissítek az 5336-os driver-rõl a 6629-re, Gentoo-t használok, szal, elõször letöltöttem a *.run-t az nvidia.com-ról, majd kicsomagoltam, és megpatch-eltem (mert 2.6.10-es kernelt használok), majd a szokásos install! Fel is ment szépen, minden tökéletesen mûxik, csak a játékok nem! Pedig a glxinfo normálisan kiír mindent, a és a glxgears if normálisan fut! Elõször azt hittem, hogy az a baj, hogy nem emerge-ltem, mert biztos van vmi Gentoo specifikus dolog, amit át kell állítani, szal utánna emergeltem ugyanezt a drivert (nvidia-kernel, nvidia-glx, nvidia-kernel), de a hiba ugyanaz! Természetesen opengl-update nvidia megvolt :)!

                glxinfo:

                Code:
                name of display: :0.0
                display: :0  screen: 0
                direct rendering: Yes
                server glx vendor string: NVIDIA Corporation
                server glx version string: 1.3
                server glx extensions:
                   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
                   GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control
                client glx vendor string: NVIDIA Corporation
                client glx version string: 1.3
                client glx extensions:
                   GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
                   GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
                   GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
                   GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer
                GLX extensions:
                   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
                   GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
                   GLX_ARB_get_proc_address
                OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
                OpenGL renderer string: GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE/3DNOW!
                OpenGL version string: 1.5.2 NVIDIA 66.29
                OpenGL extensions:
                   GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters,
                   GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
                   GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
                   GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
                   GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
                   GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_transpose_matrix,
                   GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader,
                   GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr,
                   GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_minmax,
                   GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
                   GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader,
                   GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
                   GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_pixel_buffer_object,
                   GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
                   GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shared_texture_palette,
                   GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture_compression_s3tc,
                   GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,
                   GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
                   GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod,
                   GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_vertex_array,
                   GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,
                   GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_fence,
                   GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_packed_depth_stencil,
                   GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_register_combiners,
                   GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_env_combine4,
                   GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_vertex_array_range,
                   GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1,
                   GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_multitexture, GL_SGIS_texture_lod,
                   GL_SUN_slice_accum
                glu version: 1.3
                glu extensions:
                   GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

                  visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
                id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
                ———————————————————————-
                0x21 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x22 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x25 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x26 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x29 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x2a 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x2b 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x2c 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x2d 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x2e 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x2f 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x30 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 24  8 16 16 16 16  0 0 None
                0x31 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x32 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x33 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x34 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4 16  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x35 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x36 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x37 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None
                0x38 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  4  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                glxgears

                Code:
                9248 frames in 5.0 seconds = 1849.600 FPS
                10453 frames in 5.0 seconds = 2090.600 FPS
                10567 frames in 5.0 seconds = 2113.400 FPS
                10016 frames in 5.0 seconds = 2003.200 FPS

                ut2004_demo

                Code:
                ./ut2004demo
                Could not load OpenGL library

                History:

                Exiting due to error

                Heavy Metal FAKK 2

                Code:
                Heavy Metal: FAKK2 1.02 linux-i386 Oct  9 2001
                —– FS_Startup —–
                Current search path:
                /home/pcz/.loki/fakk2/fakk
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak3.pk3 (21 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak2.pk3 (13 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak1.pk3 (2532 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak0.pk3 (9610 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak3.pk3 (21 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak2.pk3 (13 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak1.pk3 (2532 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk/pak0.pk3 (9610 files)
                /home/pcz/Games/fakk2/fakk

                ———————-
                Config: config.cfg
                execing default.cfg
                execing menu.cfg
                execing config.cfg
                execing localized.cfg
                execing autoexec.cfg
                Joystick is not active.
                —– Client Initialization —–
                —– Initializing Renderer —-
                —– R_Init —–
                …loading libGL.so: SDL: SDL_GL_LoadLibrary() failed! rc == (-1).
                SDL_GetError() reports „Could not load OpenGL library”.
                failed
                …loading libMesaVoodooGL.so.3.1: SDL: SDL_GL_LoadLibrary() failed! rc == (-1).
                SDL_GetError() reports „Could not load OpenGL library”.
                failed
                —– CL_Shutdown —–
                ———————–
                —– CL_Shutdown —–
                ———————–
                Error: GLimp_Init() – could not load OpenGL subsystem

                u.i.: A tuxracer megy normálisan!

                Van vkinek vmi tippje????

                A régit nem szeretném visszatenni, mert ebben sokkal jobb a TV-kimenet támogatása…

                Köszi

              6 bejegyzés megtekintése - 21-26 / 26
              • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.