- This topic has 27 hozzászólás, 4 résztvevő, and was last updated 20 years, 10 months telt el by
Joco8192.
-
SzerzőBejegyzés
-
2004-08-22-13:05 #1965157
Na ja a te géped izmossabb.
Halli
2004-08-22-13:16 #1965158Na ja a te géped izmossabb.
Halli
aha… na, nekem most leállt vmi hibával… mindegy, majd megpróbálom újra ha hazajöttem.
addig is írd le annak a játéknak a nevét végre! ui. akkor esetleg tudnánk multizni…(ui: bár lehet, hogy ebbõl csak holnap lesz vmi, mert most becsúszott még pár program, bocsi…)
kl2232004-08-22-15:37 #1965159http://www.ogre3d.org/docs/manual/images/u…ml-overview.png
Ez alapján nagyon ugy nézki ez egy játék motor.
2004-08-22-15:44 #1965160http://www.ogre3d.org/modules.php?op=modlo…wdownload&cid=3
Ezen a linken kiegészitõket találtam hozzá Blender és Maya meg egyéb cucokat lehet kompatibilissé tenni. (ha nem tévedek)
2004-08-22-15:45 #1965161http://www.ogre3d.org/docs/manual/images/uml-overview.png
Ez alapján nagyon ugy nézki ez egy játék motor.
persze. nézd meg a honlapjukat, ott van a tetején: „Object-oriented GRaphics Engine”
ez csak 1 motor, de ezt én le is írtam korábban vmelyik hozzászólásomban…kl223
2004-08-22-16:44 #1965162pár játékot letöltöttem a legtöbbnél sajna dozeres.
Most az egyiknél engedte a Source code downladot.
Az már talán be izitható.2004-08-22-19:27 #1965163Az egyik exe filera katintva ment valami telepítõ és egy virtuális városban repûlt egy repûlõ Kicsit darabossan kicsi a gépem.
Most megprobálom leszedni a wine-s verziót aztán kisérletezek vele.2009-12-04-19:56 #1875659Letöltöttem innen :
http://www.ogre3d.org/modules.php?op=modlo…oads&file=index
Probálkozok vele .
Ha valakinek sikerûl valamit elérni az szoljon.
Amit ki írt:
joco:~/ogrenew$ sh configure
checking build system type… i686-pc-linux-gnu
checking host system type… i686-pc-linux-gnu
checking target system type… i686-pc-linux-gnu
checking for a BSD-compatible install… /bin/install -c
checking whether build environment is sane… yes
checking for gawk… gawk
checking whether make sets $(MAKE)… yes
checking for gcc… gcc
checking for C compiler default output… a.out
checking whether the C compiler works… yes
checking whether we are cross compiling… no
checking for suffix of executables…
checking for suffix of object files… o
checking whether we are using the GNU C compiler… yes
checking whether gcc accepts -g… yes
checking for gcc option to accept ANSI C… none needed
checking for style of include used by make… GNU
checking dependency style of gcc… gcc3
checking for g++… g++
checking whether we are using the GNU C++ compiler… yes
checking whether g++ accepts -g… yes
checking dependency style of g++… gcc3
checking whether gcc and cc understand -c and -o together… yes
checking for a BSD-compatible install… /bin/install -c
checking for flex… flex
checking for yywrap in -lfl… yes
checking lex output file root… lex.yy
checking whether yytext is a pointer… yes
checking for bison… bison
checking for ld used by GCC… /usr/bin/ld
checking if the linker (/usr/bin/ld) is GNU ld… yes
checking for /usr/bin/ld option to reload object files… -r
checking for BSD-compatible nm… /usr/bin/nm -B
checking for a sed that does not truncate output… /bin/sed
checking whether ln -s works… yes
checking how to recognise dependent libraries… pass_all
checking command to parse /usr/bin/nm -B output… ok
checking how to run the C preprocessor… gcc -E
checking for egrep… grep -E
checking for ANSI C header files… yes
checking for sys/types.h… yes
checking for sys/stat.h… yes
checking for stdlib.h… yes
checking for string.h… yes
checking for memory.h… yes
checking for strings.h… yes
checking for inttypes.h… yes
checking for stdint.h… yes
checking for unistd.h… yes
checking dlfcn.h usability… yes
checking dlfcn.h presence… yes
checking for dlfcn.h… yes
checking for ranlib… ranlib
checking for strip… strip
checking for objdir… .libs
checking for gcc option to produce PIC… -fPIC
checking if gcc PIC flag -fPIC works… yes
checking if gcc static flag -static works… yes
checking if gcc supports -c -o file.o… yes
checking if gcc supports -c -o file.lo… yes
checking if gcc supports -fno-rtti -fno-exceptions… yes
checking whether the linker (/usr/bin/ld) supports shared libraries… yes
checking how to hardcode library paths into programs… immediate
checking whether stripping libraries is possible… yes
checking dynamic linker characteristics… GNU/Linux ld.so
checking if libtool supports shared libraries… yes
checking whether to build shared libraries… yes
checking whether to build static libraries… yes
checking whether -lc should be explicitly linked in… no
creating libtool
checking version 3.x of gcc… yes
checking whether to use STLPort… (cached) no
checking for sdl-config… /usr/local/bin/sdl-config
checking for SDL – version >= 1.2.0… yes
checking for freetype-config… /usr/bin/freetype-config
checking for FreeType – version >= 9.0.0… yes
checking for dlopen in -ldl… yes
checking for pow in -lm… yes
checking for gzopen in -lz… yes
checking for ilInit in -lIL… no
configure: error:
****************************************************************
* You do not have DevIL installed. This is required to build. *
* You may find it at http://openil.sourceforge.net/. *
****************************************************************
joco:~/ogrenew$A képek alapján nagyon kéne.
Elõre is köszi. -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz