- This topic has 77 hozzászólás, 13 résztvevő, and was last updated 21 years telt el by
AMD486.
-
SzerzőBejegyzés
-
2004-06-02-20:02 #1912921
nálam szépen elindul a game,de betöltésnél kivág a desktop-ra,és kifagy az egész grafikus felület…miért? 😥
2004-06-10-11:07 #1912922a köv problémám van: elindítom a quake3-at, aztán elsötétül a képernyõ, bevillan az nvidia logo, majd a bejelentkezõ képernyõn találom magam.
ez a jelenség ma jött elõ, amióta fluxbox-ot használok… tegnap a kde alatt simán ment… ma nem megy kde alatt sem T.T (elképzelhetõnek tartom, h a graf felület váltásnak semmi köze az egészhez)
újratelepítettem, de nem megy T.T (fullos telepítés, mindent felraktam)…
a q3 linuxos változata van meg… tehát a telepítés csak 1 ./install.sh…2004-06-10-13:23 #1912923megpróbáltam átirányítani a kimenetet 1 fájlba…
q3 >q3a.log
eredmény:
@@Created GLX Context…
és semmi több.
valami 5let?2004-06-10-13:36 #1912924hmm.
a glxinfo megadja a kimenetet vagy az is hazavág???
továbbá a glxgears esetén is érdemes lehet megnézni…
üdv2004-06-10-13:42 #1912925hmm.
a glxinfo megadja a kimenetet vagy az is hazavág???
továbbá a glxgears esetén is érdemes lehet megnézni…
üdvpill, megnézem…
addig is ajánlom figyelmetekbe a kernel warning logjának uccsó 2 sorát (ezt erõsen valószínû a q3 generálta)Code:Jun 10 15:20:14 localhost kernel: atkbd.c: Unknown key released (translated set 2, code 0x7a on isa0060/serio0).Jun 10 15:20:14 localhost kernel: atkbd.c: This is an XFree86 bug. It shouldn’t access hardware directly.
2004-06-10-13:44 #1912926Code:root:/var/log/kernel# glxinfoname of display: :0.0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: NVIDIA Corporation
server glx version string: 1.3
server glx extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
GLX_ARB_multisample
client glx vendor string: NVIDIA Corporation
client glx version string: 1.3
client glx extensions:
GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
GLX_NV_swap_group, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer
GLX extensions:
GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,
GLX_ARB_multisample, GLX_ARB_get_proc_address
OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
OpenGL renderer string: GeForce4 Ti 4200/AGP/SSE2
OpenGL version string: 1.4.1 NVIDIA 53.36
OpenGL extensions:
GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample,
GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,
GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow, GL_ARB_texture_border_clamp,
GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc,
GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,
GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,
GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,
GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_vertex_array, GL_HP_occlusion_test, GL_IBM_rasterpos_clip,
GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,
GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence,
GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent,
GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query,
GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite,
GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2,
GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_compression_vtc,
GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader,
GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_vertex_array_range,
GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1,
GL_NVX_ycrcb, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_multitexture,
GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow,
GL_SUN_slice_accum
glu version: 1.3
glu extensions:
GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat
———————————————————————-
0x21 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x22 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x23 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x24 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x25 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x26 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x27 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x28 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x29 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2a 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2b 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2c 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2d 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x2e 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x2f 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x30 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 4 1 Ncon
0x31 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 4 1 Ncon
0x32 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x33 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x34 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 4 1 Ncon
0x35 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 4 1 Ncon
0x36 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x37 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x38 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 0 0 None
0x39 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3a 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3b 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3c 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3d 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3e 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x3f 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x40 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
0x41 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x42 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x43 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 24 8 16 16 16 16 4 1 Ncon
0x44 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 24 8 16 16 16 16 4 1 Ncon
0x45 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x46 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 2 1 Ncon
0x47 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 0 0 16 0 16 16 16 16 4 1 Ncon
0x48 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 0 16 0 16 16 16 16 4 1 Ncon
a glxgears megy… suzépen forognak a fogaskerekek ^.^
2004-06-10-13:50 #1912927jól látom rootként nyomod? ez fontos kérdés
2004-06-10-13:53 #1912928jól látom rootként nyomod? ez fontos kérdés
a játékot nem… csak most váltottam arra…
de megpróbálom másik felhasználóként futtatni…2004-06-10-13:54 #1912929be ne nyomd a kimenetet csak hogy megy-e vagy sem
2004-06-10-13:57 #1912930be ne nyomd a kimenetet csak hogy megy-e vagy sem
? milyen kimenetet?
rootként megpróbáltam, ugyanaz az eredmény… -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz