Quake III Arena

Kezdőlap Fórumok Játékok Quake III Arena

10 bejegyzés megtekintése - 11-20 / 78
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1912921
    mulder
    Felhasználó

      nálam szépen elindul a game,de betöltésnél kivág a desktop-ra,és kifagy az egész grafikus felület…miért? 😥

      #1912922
      xcut
      Felhasználó

        a köv problémám van: elindítom a quake3-at, aztán elsötétül a képernyõ, bevillan az nvidia logo, majd a bejelentkezõ képernyõn találom magam.
        ez a jelenség ma jött elõ, amióta fluxbox-ot használok… tegnap a kde alatt simán ment… ma nem megy kde alatt sem T.T (elképzelhetõnek tartom, h a graf felület váltásnak semmi köze az egészhez)
        újratelepítettem, de nem megy T.T (fullos telepítés, mindent felraktam)…
        a q3 linuxos változata van meg… tehát a telepítés csak 1 ./install.sh…

        #1912923
        xcut
        Felhasználó

          megpróbáltam átirányítani a kimenetet 1 fájlba…
          q3 >q3a.log
          eredmény:
          @@Created GLX Context…
          és semmi több.
          valami 5let?

          #1912924
          kovi
          Felhasználó

            hmm.

            a glxinfo megadja a kimenetet vagy az is hazavág???
            továbbá a glxgears esetén is érdemes lehet megnézni…
            üdv

            #1912925
            xcut
            Felhasználó

              hmm.  

              a glxinfo megadja a kimenetet vagy az is hazavág???
              továbbá a glxgears esetén is érdemes lehet megnézni…
              üdv

              pill, megnézem…
              addig is ajánlom figyelmetekbe a kernel warning logjának uccsó 2 sorát (ezt erõsen valószínû a q3 generálta)

              Code:
              Jun 10 15:20:14 localhost kernel: atkbd.c: Unknown key released (translated set 2, code 0x7a on isa0060/serio0).

              Jun 10 15:20:14 localhost kernel: atkbd.c: This is an XFree86 bug. It shouldn’t access hardware directly.

              #1912926
              xcut
              Felhasználó
                Code:
                root:/var/log/kernel# glxinfo

                name of display: :0.0

                display: :0  screen: 0

                direct rendering: Yes

                server glx vendor string: NVIDIA Corporation

                server glx version string: 1.3

                server glx extensions:

                   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,

                   GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,

                   GLX_ARB_multisample

                client glx vendor string: NVIDIA Corporation

                client glx version string: 1.3

                client glx extensions:

                   GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,

                   GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,

                   GLX_NV_swap_group, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,

                   GLX_SGI_swap_control, GLX_NV_float_buffer

                GLX extensions:

                   GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,

                   GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,

                   GLX_ARB_multisample, GLX_ARB_get_proc_address

                OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation

                OpenGL renderer string: GeForce4 Ti 4200/AGP/SSE2

                OpenGL version string: 1.4.1 NVIDIA 53.36

                OpenGL extensions:

                   GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_imaging, GL_ARB_multisample,

                   GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,

                   GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow, GL_ARB_texture_border_clamp,

                   GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,

                   GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,

                   GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,

                   GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,

                   GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc,

                   GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,

                   GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,

                   GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,

                   GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters,

                   GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,

                   GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs,

                   GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D,

                   GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,

                   GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,

                   GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,

                   GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,

                   GL_EXT_vertex_array, GL_HP_occlusion_test, GL_IBM_rasterpos_clip,

                   GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,

                   GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_fence,

                   GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent,

                   GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query,

                   GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite,

                   GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2,

                   GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_compression_vtc,

                   GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader,

                   GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_vertex_array_range,

                   GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1,

                   GL_NVX_ycrcb, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_multitexture,

                   GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow,

                   GL_SUN_slice_accum

                glu version: 1.3

                glu extensions:

                   GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

                  visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav

                id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat

                ———————————————————————-

                0x21 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x22 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x25 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x26 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x29 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x2a 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x2b 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x2c 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x2d 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x2e 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x2f 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x30 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  4 1 Ncon

                0x31 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  4 1 Ncon

                0x32 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x33 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x34 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  4 1 Ncon

                0x35 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  4 1 Ncon

                0x36 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x37 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x38 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  0 0 None

                0x39 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x3a 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x3b 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x3c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x3d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x3e 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x3f 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  0  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x40 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0  0  0 16 16 16 16  0 0 None

                0x41 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x42 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x43 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 24  8 16 16 16 16  4 1 Ncon

                0x44 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  4 1 Ncon

                0x45 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x46 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  2 1 Ncon

                0x47 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  0  0 16  0 16 16 16 16  4 1 Ncon

                0x48 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 16  0 16 16 16 16  4 1 Ncon

                a glxgears megy… suzépen forognak a fogaskerekek ^.^

                #1912927
                kovi
                Felhasználó

                  jól látom rootként nyomod? ez fontos kérdés

                  #1912928
                  xcut
                  Felhasználó

                    jól látom rootként nyomod? ez fontos kérdés

                    a játékot nem… csak most váltottam arra…
                    de megpróbálom másik felhasználóként futtatni…

                    #1912929
                    kovi
                    Felhasználó

                      be ne nyomd a kimenetet csak hogy megy-e vagy sem

                      #1912930
                      xcut
                      Felhasználó

                        be ne nyomd a kimenetet csak hogy megy-e vagy sem

                        ? milyen kimenetet?
                        rootként megpróbáltam, ugyanaz az eredmény…

                      10 bejegyzés megtekintése - 11-20 / 78
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.