- This topic has 77 hozzászólás, 13 résztvevő, and was last updated 21 years telt el by
AMD486.
-
SzerzőBejegyzés
-
2004-06-12-21:30 #1912981
xcut:
„dpkg: error processing /var/cache/apt/archives/glibc-dev_2.3.2-20.1_i386.uhu (–unpack):
trying to overwrite `/usr/include/a.out.h’, which is also in package uclibc-devdpkg-deb: subprocess paste killed by signal (Törött csõvezeték)”
szedd le a uclibc-devdpkg-deb csomagot, majd probald ujra;
de elobb apt-cache show nezd meg mi ez;„Törött csõvezeték”
annyira lol, amikor mindent magyaritsunk, mertazjolezsma!„nem, nem emléxel rosszul… az összes devet eltöröltem, kivéve 1-et, ami magával húzta volna az mplayert…”
tegyed forrasbol mplayert; azt ugy szabadna csak;„más. a racer is -majdnem- ugyanazt csinálja, mint a quake3… (nem mindig száll el)”
atnezted amit belinkeltem? mert a single_thread dolog vszinuleg segiteni fog;
esetleg: kernel + nvidiat hogy telepitetted; kene egy libnek a linkelesi listaja (‘ldd binaris’), de nem tudom fejbol anevet, mert egy ideje nincs nvidia driver (minek?); szoval azt keresd, ami az xert felel;megavn!
ldd /usr/X11R6/lib/modules/extensions/libglx.so*
lasd faqm;2004-06-12-21:34 #1912982„és itt van a dpkg -l futási eredménye… hátha kiszúrtok vmit…”
uhuhoz ennyire nem ertek, de par kozmetikazasi tipp:
rc = leszedted, de fen van meg configja, ez lehet bajj, ezert –purge old meg adott csomagokat;
iU = apt-get clean
iC = apt-get -f install ?2004-06-14-08:58 #1912983Nemrég áttértem az archaikus MDK 9.1-rõl Uhu 1.1.1-re…
Azóta a Quake3nak nincs hangja 🙁(1:1-ben átraktam a /home/games kvtárt a másik HDD /home/games -ébe, szal ugyanott van elvileg)
Ez a hangra vonatkozó konzol-kimenet:
sound initialization
Could not mmap dma buffer PROT_WRITE|PROT_READ
trying mmap PROT_WRITE (with associated better compatibility / less performance code)
/dev/dsp: Input/output error
Could not mmap /dev/dspValaki tud segíteni mi lehet a baj? (hangkártya: nvidia soundstorm alaplapi, az Uhu felismerte, ALSA+OSS output az XMMS-ben megy)
2004-06-14-09:12 #1912984Nemrég áttértem az archaikus MDK 9.1-rõl Uhu 1.1.1-re…
Azóta a Quake3nak nincs hangja 🙁(1:1-ben átraktam a /home/games kvtárt a másik HDD /home/games -ébe, szal ugyanott van elvileg)
Ez a hangra vonatkozó konzol-kimenet:
sound initialization
Could not mmap dma buffer PROT_WRITE|PROT_READ
trying mmap PROT_WRITE (with associated better compatibility / less performance code)
/dev/dsp: Input/output error
Could not mmap /dev/dspValaki tud segíteni mi lehet a baj? (hangkártya: nvidia soundstorm alaplapi, az Uhu felismerte, ALSA+OSS output az XMMS-ben megy)
lõdd le az ablakkezelõd összes hangját, és zárj be minden olyan alkalmazást, ami hangot használhat..
2004-06-14-09:40 #1912985artsd 644-es jogú már a telepítés óta (mert ha fut, semmi másnak nincs hangja)…
Ezen kívül MINDEN hanogos progit kilõttem, és XTermbõl indítottam, és így se ment… :((2004-06-14-18:46 #1912986artsd?
inkabb lodd le, nem mindig szerencses ilyenkor;masreszt ‘fuser -v /dev/dsp’ = tenlyeg nem hasznalja semmi;
/dev/dsp nalam 0777
2004-06-14-19:06 #1912987az artsd nem futtatható, de killall-oltam a biztonság kedvéért (eredmény: no process killed 🙂 )
0777-re állítottam a /dev/dsp-t is
sõt, még rootként is megpróbáltam futtatni…
eredmény ugyanaz amit 1sõre leírtam……..
🙁
(a fuser -v /dev/dsp semmit nem ír, szal nem használja semmi…)2009-12-04-19:55 #1870709Itt lehetne partikat szervezni!
Tudtok jelenleg is mukodo magyar szerverekrol? -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz