Quake3 + Egér + Suse9.0

Kezdőlap Fórumok Játékok Quake3 + Egér + Suse9.0

8 bejegyzés megtekintése - 11-18 / 18
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1932346
    hf60
    Felhasználó

      Srácok!
      A kvékhármat honnan lehet leszedni? Kell hozzá a billes kvék is?
      Apropó egér!
      Ha nem megy akkor még billenytûkkel lehet vezérelni?

      #1932347
      rednek
      Felhasználó

        Sziasztok. Szeretnék megkérdezni, hogy lehet a Quake III-at felinstallálni SuSE 9.0-ás alá?

        #1932348
        kovi
        Felhasználó

          jessz…

          suse alá: igen lehet.
          ui ha nem megy az egér akkor van megoldás.

          jatekport.linuxuser.hu
          jpproject.linuxuser.hu

          #1932349
          kovi
          Felhasználó

            Kis könnyítés: az egér esetén (látom ezen aztán nagyon szültök) az indítás után létrejött /home/$prefix/.q3 mappában a config állományban lévõ ‘use dga’ paramétert kell megváltoztatni.

            #1932350
            rednek
            Felhasználó
              #1932351
              razoli
              Felhasználó
                #1932352
                rednek
                Felhasználó

                  köszi

                  #1872988
                  csaba
                  Felhasználó

                    Hi!

                    Remélem nem volt még téma. Ha volt, akkor bocsi, de én nem találtam meg.
                    Szóval quake3. Teljesen jól telepszik meg mûxik, meg minden. Egy apró bibi: az egér kurzor a bal felsõ sarokban pihen és semmi pénzért nem moccan.

                    Az egér USB-s, és X-alatt minden más programban normálisan mûxik.

                    Azért nem tudom mi a teendõ, mert már vagy 10-szer felraktam a quake3-at Mandrake, Redhat, Uhu és SuSE különbözõ verziói alá korábban, de ilyen probléma még soha nem volt vele.

                    Ha valaki tudja miért szórakozik az egér, please szóljon!

                    Itt egy konzol, hátha segít (szerintem látszólag minden rendben):
                    Q3 1.32 linux-i386 Oct 7 2002


                    FS_Startup


                    Current search path:
                    /home/darg/.q3a/baseq3
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak8.pk3 (9 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak7.pk3 (4 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak6.pk3 (64 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak5.pk3 (7 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak4.pk3 (272 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak3.pk3 (4 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak2.pk3 (148 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/pak1.pk3 (26 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3/PAK0.PK3 (3539 files)
                    /usr/local/games/quake3/baseq3
                    ./quake3.x86/baseq3


                    4073 files in pk3 files
                    execing default.cfg
                    execing q3config.cfg
                    couldn’t exec autoexec.cfg
                    Hunk_Clear: reset the hunk ok


                    Input Initialization


                    Joystick is not active.



                    Client Initialization



                    Initializing Renderer —-



                    Client Initialization Complete



                    R_Init


                    …loading libGL.so.1: Initializing OpenGL display
                    …setting mode 3: 640 480
                    Using XFree86-VidModeExtension Version 2.2
                    XF86DGA Mouse (Version 2.0) initialized
                    XFree86-VidModeExtension Activated at 640×480
                    Using 4/4/4 Color bits, 24 depth, 0 stencil display.
                    GL_RENDERER: GeForce4 Ti 4600/AGP/SSE2
                    Initializing OpenGL extensions
                    …ignoring GL_S3_s3tc
                    …ignoring GL_EXT_texture_env_add
                    …using GL_ARB_multitexture
                    …using GL_EXT_compiled_vertex_array
                    XF86 Gamma extension initialized

                    GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
                    GL_RENDERER: GeForce4 Ti 4600/AGP/SSE2
                    GL_VERSION: 1.4.1 NVIDIA 53.36
                    GL_EXTENSIONS: GL_ARB_depth_texture GL_ARB_imaging GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_HP_occlusion_test GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_clamp GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NVX_ycrcb GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum
                    GL_MAX_TEXTURE_SIZE: 4096
                    GL_MAX_ACTIVE_TEXTURES_ARB: 4

                    PIXELFORMAT: color(16-bits) Z(24-bit) stencil(0-bits)
                    MODE: 3, 640 x 480 fullscreen hz:N/A
                    GAMMA: hardware w/ 0 overbright bits
                    CPU:
                    rendering primitives: single glDrawElements
                    texturemode: GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
                    picmip: 1
                    texture bits: 0
                    multitexture: enabled
                    compiled vertex arrays: enabled
                    texenv add: disabled
                    compressed textures: disabled
                    Initializing Shaders
                    …loading ‘scripts/lightningnew.shader’
                    …loading ‘scripts/explode1.shader’
                    …loading ‘scripts/gfx.shader’
                    …loading ‘scripts/tim.shader’
                    …loading ‘scripts/base.shader’
                    …loading ‘scripts/base_button.shader’
                    …loading ‘scripts/base_floor.shader’
                    …loading ‘scripts/base_light.shader’
                    …loading ‘scripts/base_object.shader’
                    …loading ‘scripts/base_support.shader’
                    …loading ‘scripts/base_trim.shader’
                    …loading ‘scripts/base_wall.shader’
                    …loading ‘scripts/common.shader’
                    …loading ‘scripts/ctf.shader’
                    …loading ‘scripts/eerie.shader’
                    …loading ‘scripts/gothic_block.shader’
                    …loading ‘scripts/gothic_floor.shader’
                    …loading ‘scripts/gothic_light.shader’
                    …loading ‘scripts/gothic_trim.shader’
                    …loading ‘scripts/gothic_wall.shader’
                    …loading ‘scripts/hell.shader’
                    …loading ‘scripts/liquid.shader’
                    …loading ‘scripts/menu.shader’
                    …loading ‘scripts/models.shader’
                    …loading ‘scripts/organics.shader’
                    …loading ‘scripts/sfx.shader’
                    …loading ‘scripts/shrine.shader’
                    …loading ‘scripts/skin.shader’
                    …loading ‘scripts/sky.shader’
                    …loading ‘scripts/test.shader’


                    finished R_Init



                    sound initialization




                    Sound Info


                    sound system is muted
                    1 stereo
                    32768 samples
                    16 samplebits
                    1 submission_chunk
                    22050 speed
                    0x45b23000 dma buffer
                    No background file.


                    Sound memory manager started
                    Loading vm file vm/ui.qvm.
                    VM file ui compiled to 594408 bytes of code
                    ui loaded in 1963008 bytes on the hunk
                    35 arenas parsed
                    32 bots parsed
                    — Common Initialization Complete —
                    Opening IP socket: localhost:27960
                    Hostname: valiant.local
                    Alias: valiant
                    IP: 127.0.0.2
                    Started tty console (use +set ttycon 0 to disable)
                    ^5PunkBuster Client: PunkBuster Client (v0.993 | A0) **DISABLED**
                    ^3PunkBuster Server: PunkBuster Server (v0.993 | A0 C0.0) **DISABLED**


                    CL_Shutdown


                    RE_Shutdown( 1 )



                    CL_Shutdown



                    Shutdown tty console

                  8 bejegyzés megtekintése - 11-18 / 18
                  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.