Quake4 topik

Kezdőlap Fórumok Játékok Quake4 topik

10 bejegyzés megtekintése - 21-30 / 90
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2036259
    azsem
    Felhasználó
      #2036260
      kovi
      Felhasználó
        azsem wrote:
        #2036261
        kovi
        Felhasználó

          amorphis, így is szar?

          q4uj1.jpg
          q4uj2.jpg
          q4uj3.jpg
          q4uj4.jpg

          #2036262
          jzombi
          Felhasználó

            egyébként meg ugyebár 100FPS feletti értékek felett is láthatóak különbségek, bár ezt nem szokták elhinni, de ha van igazi gyilkológép ismerõsöd akkor kérdezd csak meg tõle.

            Hát valószínûleg azért, mert amikor egy pillanatra beszaggat, az rövidebb mint 1 mp-ig tart, és arra a másodpercre azért még hozza a mondjuk 60 fps-t, de attól még észrevehetõen megakad.

            ha az árnyékokat bekapcsolom iszonyatosan belassul a gáma.

            Ez bizony így van, ugyanis a doom3 motorban Shadow Volume-t használnak, ami nem hardware gyorsított ellentétben a shadowmappinf módszerrel, tehát a procit zabálja. Amúgy ezért olyan lowpoly a doom3/quake4, ha a képeken játék közben nem is látszik, a screenshotokon sztem eléggé kijön…

            #2036263
            azsem
            Felhasználó
              kovi wrote:
              valószínûleg az ati driver, bár ennek száz egyéb oka is lehet

              Próbáltam a legutóbbi két ati driverrel is, ugyan az. A többi game hibátlanul fut (Q3,AA,ET) Ja és multiplalyer módban nem sikerült kiakasztani, ezért nem értem.
              Most sajna nem tudok próbálni semmit, mert az uj mandriva a legujabb xorg-ot használja, ahhoz meg nincs még ati driver 😡

              #2036264
              kovi
              Felhasználó

                egyébként meg ugyebár 100FPS feletti értékek felett is láthatóak különbségek, bár ezt nem szokták elhinni, de ha van igazi gyilkológép ismerõsöd akkor kérdezd csak meg tõle.

                Hát valószínûleg azért, mert amikor egy pillanatra beszaggat, az rövidebb mint 1 mp-ig tart, és arra a másodpercre azért még hozza a mondjuk 60 fps-t, de attól még észrevehetõen megakad.

                folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220  :rolleyes:

                jzombi wrote:

                ha az árnyékokat bekapcsolom iszonyatosan belassul a gáma.

                Ez bizony így van, ugyanis a doom3 motorban Shadow Volume-t használnak, ami nem hardware gyorsított ellentétben a shadowmappinf módszerrel, tehát a procit zabálja. Amúgy ezért olyan lowpoly a doom3/quake4, ha a képeken játék közben nem is látszik, a screenshotokon sztem eléggé kijön…

                továbbra is csak azt mondom, hogy amd64 és gt6600 nVidia. mozgás közben faszányos, nálam ez a lényeg.

                #2036265
                jzombi
                Felhasználó

                  folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220  rolleyes

                  DukeNukem3d, dosemuval felment 226-ra :poketoungeb:

                  #2036266
                  kovi
                  Felhasználó
                    jzombi wrote:

                    folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220  rolleyes

                    DukeNukem3d, dosemuval felment 226-ra :poketoungeb:

                    ne erõlködj vele, a forrása nyitott így van belõle natív linuxos verzió, nem kell semmilyen emu

                    #2036267
                    jzombi
                    Felhasználó

                      „ne erõlködj vele, a forrása nyitott így van belõle natív linuxos verzió, nem kell semmilyen emu”
                      Igaz, akkor lehet, hogy még a 300as álomhatárt is überelném :).

                      #2036268
                      amorphis
                      Felhasználó

                        bocs, ugy tunik megis majdnem vegigvittem.)

                        igen, igy is az..

                      10 bejegyzés megtekintése - 21-30 / 90
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.