- This topic has 89 hozzászólás, 18 résztvevő, and was last updated 17 years, 4 months telt el by
admin.
-
SzerzőBejegyzés
-
2005-11-21-10:21 #20362592005-11-21-10:40 #2036260azsem wrote:2005-11-21-14:34 #2036261
amorphis, így is szar?
2005-11-21-14:57 #2036262egyébként meg ugyebár 100FPS feletti értékek felett is láthatóak különbségek, bár ezt nem szokták elhinni, de ha van igazi gyilkológép ismerõsöd akkor kérdezd csak meg tõle.
Hát valószínûleg azért, mert amikor egy pillanatra beszaggat, az rövidebb mint 1 mp-ig tart, és arra a másodpercre azért még hozza a mondjuk 60 fps-t, de attól még észrevehetõen megakad.
ha az árnyékokat bekapcsolom iszonyatosan belassul a gáma.
Ez bizony így van, ugyanis a doom3 motorban Shadow Volume-t használnak, ami nem hardware gyorsított ellentétben a shadowmappinf módszerrel, tehát a procit zabálja. Amúgy ezért olyan lowpoly a doom3/quake4, ha a képeken játék közben nem is látszik, a screenshotokon sztem eléggé kijön…
2005-11-21-15:09 #2036263kovi wrote:valószínûleg az ati driver, bár ennek száz egyéb oka is lehetPróbáltam a legutóbbi két ati driverrel is, ugyan az. A többi game hibátlanul fut (Q3,AA,ET) Ja és multiplalyer módban nem sikerült kiakasztani, ezért nem értem.
Most sajna nem tudok próbálni semmit, mert az uj mandriva a legujabb xorg-ot használja, ahhoz meg nincs még ati driver 😡2005-11-21-15:18 #2036264egyébként meg ugyebár 100FPS feletti értékek felett is láthatóak különbségek, bár ezt nem szokták elhinni, de ha van igazi gyilkológép ismerõsöd akkor kérdezd csak meg tõle.
Hát valószínûleg azért, mert amikor egy pillanatra beszaggat, az rövidebb mint 1 mp-ig tart, és arra a másodpercre azért még hozza a mondjuk 60 fps-t, de attól még észrevehetõen megakad.
folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220 :rolleyes:
jzombi wrote:ha az árnyékokat bekapcsolom iszonyatosan belassul a gáma.
Ez bizony így van, ugyanis a doom3 motorban Shadow Volume-t használnak, ami nem hardware gyorsított ellentétben a shadowmappinf módszerrel, tehát a procit zabálja. Amúgy ezért olyan lowpoly a doom3/quake4, ha a képeken játék közben nem is látszik, a screenshotokon sztem eléggé kijön…
továbbra is csak azt mondom, hogy amd64 és gt6600 nVidia. mozgás közben faszányos, nálam ez a lényeg.
2005-11-21-15:21 #2036265folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220 rolleyes
DukeNukem3d, dosemuval felment 226-ra :poketoungeb:
2005-11-21-15:27 #2036266jzombi wrote:folyamatos 60fps és folymatos 100fps között is látok különbséget, pedig eddigi életemben csak kétszer rázott meg 220 rolleyes
DukeNukem3d, dosemuval felment 226-ra :poketoungeb:
ne erõlködj vele, a forrása nyitott így van belõle natív linuxos verzió, nem kell semmilyen emu
2005-11-21-19:06 #2036267„ne erõlködj vele, a forrása nyitott így van belõle natív linuxos verzió, nem kell semmilyen emu”
Igaz, akkor lehet, hogy még a 300as álomhatárt is überelném :).2005-11-22-10:03 #2036268bocs, ugy tunik megis majdnem vegigvittem.)
igen, igy is az..
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz