- This topic has 89 hozzászólás, 18 résztvevő, and was last updated 17 years, 8 months telt el by
admin.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-02-07-10:27 #2036319pomm wrote:Hogyan telepítetted a quake4-et?
Leszedtem a linuxos telepítöt(1.4.2-es versio) és a win-es cdről felmásoltam hiányzó pk4-es file-kat.
2008-02-07-10:29 #2036320Futtass root-ként egy ldconfig-ot, hátha…
2008-02-07-10:52 #2036321uzsolt wrote:Futtass root-ként egy ldconfig-ot, hátha…Nem csinál semmit erre a parancsra.
Debian:/home/pusztito# ldconfig
Debian:/home/pusztito#2008-02-07-11:51 #2036322de csinált 🙂
Amúgy nem lehet megadni a telepítőnek, hol keresse a fájlt?2008-02-07-11:58 #2036323A megoldás itt van:
./quake4.x86
Debian lenny amd64
(amennyiben ezek az infók helyénvalók…)
2008-02-07-16:26 #2036324Ja, nem is figyeltem a Distop-ot…
2008-02-07-22:37 #2036325vizsla wrote:A megoldás itt van:./quake4.x86
Debian lenny amd64
(amennyiben ezek az infók helyénvalók…)
Az Infó „helyénvaló” . Probáltam ./quake4 -et is de úgyan az a helyzet. 🙁
Van egyébb ötlet?
2008-02-07-22:40 #2036326Megpróbáltam a ./quake4smp.x86 -ot ott más a gond, de hasonló.
Code:pusztito@Debian:/usr/local/games/quake4$ ./quake4smp.x86
./quake4smp.x86: error while loading shared libraries: libX11.so.6: cannot open shared object file: No such file or directoryEzz is megvan.
Code:Debian:/home/pusztito# ldconfig -v|grep libX11
libX11.so.6 -> libX11.so.6.2.02008-02-08-08:02 #2036327Hali !
Sikerült megoldanom a problémát. A megoldás a ia32-libs telepítése. Útána újra kell telepíteni a játékot és a ./quake4-smp vel mehet is a játék.
2009-12-04-19:57 #1881268mivel a linuxos bináris még hagy kívánni valót maga után, néhány gyorssegítség annak akit érdekel:
-a hang elsõre elég szarnak tûnik, horror jelleggel hibázik és recseg. akinek ilyen nyûgje van, az nézze meg a rendszerében a libasound állományokat: mivel a bináris úgy készült, hogy a compile rendszerben libasound.so.2 volt a legmagasabb verziószámú aktív állomány (valójában egy szimlink), így a homeodban létrejött .quake4/q4base/Quake4Config.cfg állományban a seta s_* után a libasound.so.2 hivatkozást át kell írnod a rendszeredben lévõ openal – nek megfelelõre, legegyszerûbb módon pl. libasound.so.0 – ra, és így meggyógyul a hang.
-továbbá a konfigban nem kerül bejegyzésre a videókártyádon lévõ ram mennyisége, így a hibátlan és gyors textúrázáshoz módosítsd a videoram=0 paramétert is a kártyádnak megfelelõre.
-ha valaki még összefut olyan problémákkal amit meg tudott oldani, az ne szégyellje lécci, írja le mi volt az és hogyan segített rajta, mert elég sokan panaszkodnak erre-arra.
köszi
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

legutóbbi hsz