SearchAndRescue hiba

Kezdőlap Fórumok SuSE Linux SuSE kezdõ SearchAndRescue hiba

4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #1915409
    gabaman
    Felhasználó

      Nézd meg a /var/log/XFree.0.log -ot, mert vmi a glx körül nem okés. Pl. feltetted az nvidia drivert, de nem irtad át a Driver „nv” -t „nvidia”-ra. Próbáld meg futtatni a glxinfo-t is.

      #1915410
      Macao
      Felhasználó

        glxinfo
        name of display: :0.0
        display: :0 screen: 0
        direct rendering: Yes
        server glx vendor string: NVIDIA Corporation
        server glx version string: 1.3
        server glx extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
        GLX_SGIX_pbuffer
        client glx vendor string: NVIDIA Corporation
        client glx version string: 1.3
        client glx extensions:
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,
        GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,
        GLX_SGIX_swap_group, GLX_SGIX_swap_barrier, GLX_SGIX_fbconfig,
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_NV_float_buffer
        GLX extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,
        GLX_SGIX_pbuffer, GLX_ARB_get_proc_address
        OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation
        OpenGL renderer string: GeForce2 MX/AGP/SSE
        OpenGL version string: 1.4.0 NVIDIA 44.96
        OpenGL extensions:
        GL_ARB_imaging, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_point_parameters,
        GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
        GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
        GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
        GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_buffer_object,
        GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_window_pos, GL_S3_s3tc, GL_EXT_abgr,
        GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_minmax,
        GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
        GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_draw_range_elements,
        GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_pixels,
        GL_EXT_paletted_texture, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_rescale_normal,
        GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
        GL_EXT_shared_texture_palette, GL_EXT_stencil_wrap,
        GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
        GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_add,
        GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3,
        GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_lod,
        GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_vertex_array,
        GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square,
        GL_NV_fence, GL_NV_fog_distance, GL_NV_light_max_exponent,
        GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite,
        GL_NV_register_combiners, GL_NV_texgen_reflection,
        GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_rectangle,
        GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program,
        GL_NV_vertex_program1_1, GL_NVX_ycrcb, GL_SGIS_generate_mipmap,
        GL_SGIS_multitexture, GL_SGIS_texture_lod
        glu version: 1.3
        glu extensions:
        GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess

        visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav
        id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat


        0x21 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
        0x22 16 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
        0x23 16 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
        0x24 16 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
        0x25 16 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
        0x26 16 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 16 0 16 16 16 16 0 0 None
        0x27 16 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
        0x28 16 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 0 0 0 16 16 16 16 0 0 None
        bilbo@linux:~]

        Ez nem sokat mond nekem.Sajnos. Az „nv”-t átírtam, egyébként minden más 3D szépen megy.
        A logfájlban nem volt „EE” marked. Köszi a gyors választ!

        #1915411
        Macao
        Felhasználó

          Természetesen nem a rendszerben volt a hiba. Lecseréltem a GeForce MX200 kártyát egy GeForce Ti3-ra. Miden tökéletesen mûködik.
          Ennyi.

          #1871106
          csaba
          Felhasználó

            Sajnos nem tudom elindítani.

            „Unable to find a suitable X Visual.

            Please verify that you have an X Visual suitable for OpenGL rendering
            by running „xdpyinfo”. Also note that defining multiple Visuals
            may confuse the selection of a proper Visual (in which case try defining
            only one Visual.”

            Nem baj,ha nem tudom meg miért nem megy, csak azt mondja meg valaki, mit kell csinálnom, hogy menjen!?

            Macao

          4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
          • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.