Szaggat, de mégse?

Kezdőlap Fórumok Játékok Szaggat, de mégse?

4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2083831
    zoltan22
    Felhasználó

      Az, hogy gxlgears 100%-on eszik egy magot, teljesen normalis.
      En olyat lattam, hogy az Unreal Tournament 1-2s-es „szuntet” vett egy amd procival + nvidia videokartyaval szerelt gepen (windows allatt). Hogy miert, fogalmam sincs.

      #2083832
      retaliator44
      Felhasználó

        Útközben meglett a megoldás. Egy superkaramba téma volt a ludas. Onnan jöttem rá, hogy nagyjából 1 mp-enként szaggatott be. Gondoltam valami 1 sec-enként frissíti magát. Programok kilőve, mi fut még? A system monitor téma! Kilőttem, és megy. Azért köszönöm.

        #2083833
        admin
        Adminisztrátor

          ilyen akkor szokott problémát okozni amikor van a theme alatt egy python script vagy egyéb program ami nincs megfelelően paraméterezve vagy az hibás és esetleg ciklusba kerülve megeszi a gépet….próbálj egy másik témát és kiderül

          #1885206
          csaba
          Felhasználó

            Hát igen. Egy ideje amikor bármilyen 3D-s játékot indítok, a következő a helyzet: simán fut a játék, de minden 2-3 másodpercben egy-egy pillanatra megáll. És ezt minden olyan játék produkálja, ahol folyamatos mozgást kéne látni (xmoto, planetpenguinracer…). Gyanítom hogy az ATI driverrel van valami, mert azt frissítgettem mostanában… tudnátok valamit javasolni?

            Szerk.: mondok nagyobbat: már a glxgears-en is észreveszem.
            Szerk2.: amint látom, a glxgears 100%-ot eszik a cpu-ból, nem tudom, ez mennyire normális (legalábbis az egyik magból, hál’istennek 2 van).

            fglrxinfo:
            display: :0.0  screen: 0
            OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
            OpenGL renderer string: Radeon X1600 Series Generic
            OpenGL version string: 2.0.6234 (8.32.5)
            Tehát elvileg 3D van.

            Előre is köszönöm.

          4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
          • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.