- This topic has 216 hozzászólás, 24 résztvevő, and was last updated 17 years, 9 months telt el by
kayapo.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-09-20-20:48 #2132803
Velcome on board Vladi! 🙂
2007-09-20-20:48 #2132804Velcome on board Vladi! 🙂
2007-09-21-04:43 #2132805Nem az, hogy kikapták, csak belekényszerítettek vmibe….
Eltekintve a a fizikai paraméterektől, az egész úgy indult, hogy a tonlány emelgette a sávszélességet..
Ott félévet fiezettem előre 2002 óta. Januárban már 4 mega felett jött, aztán februárban 8 mega lett…ez omolott tíz nap után össze. Innen indult a kálvária, mert első nekifutásra ( akkor még nem tudtam, hogy ez egy standard, lerázó szöveg náluk ) közölték, hogy sajnos a vonali paraméterek nem alkalmasak a 8 megára. Mondtam, hogy jó, semmi baj, akkor legyen 4 mega. Mi lesz a különbözettel, amit kifizettem? Mondták, semmi baj, ha akarom lenetezem vagy vissza is fizetik. Eddig volt szép.
Ugyanis nekem kellett volna szerződést módosítanom, hogy egy vonalnál, ami – szerintük – nem bírja a 8 megát, hogy ne 8 megás csomagot fizessek.
Tudom, hogy jogilag rendben, de menjenek a fenébe, amikor én nem választhatok az között, hogy kevesebb havidíj vagy gyorsabb net. Ha nem megy a gyorsabb net, még akkor is nekem kell könyörögnöm…
Még ezzel is meg lettem volna…Ekkor kiderül, hogy elég régi előfizető vagyok ( sicc, az ilyen már nem kell, csak az újabbaknak nyalunk… ) és az én szerződésem bizonyos része ( számlázási mód ) már nem választható, így a félévre előre történő számlázás helyett válasszam a havonta utólagos számlázást.
Mondtam, jó, akkor én nem kapok lehetőséget választani a pénz vagy sebesség játékukban, nem tesznek lejjebb akkor sem, ha rajtam kívülálló okok miatt nem bírja a vonal a sebességet, de kiszámlázzák a pénzt. Ha kérem, hogy ne tegyék és tegyenek lejjebb, akkor meg nem fizethetek úgy ahogy eddig tettem. Tulajdonképpen akármit teszek, akkor engem mindenképpen azért ér kellemetlenség, mert a tonlány úgy emel sávszélességet, hogy nem ellenőrzi, alkalmasak-e rá a vonalak. Magyarul t-rehány!
Akkor kezdtem kötni az ebet a karóhoz. Akkor sebességproblémát szeretnék bejelenteni. U8-as csomagot fizettem és U4-ben vagyok, tessék megoldani. A bürokrácia megindult és felfedeztem, hogy van olyan is t-offline. Innentől – leszámítva egy hetet – többet voltam offline, mint online. Az egy hét egy magán akció volt, ahol simán feljebb rakott egy t-com-os. Érdekes, stabilan ment a 8 mega…
Innen meg azért kezdtem még jobban ragaszkodni a 8 megához, mert felb…szta az agyam, hogy simán hülyének vettek és valószínűleg vmi apró hiba miatt szívok, amihez nem elég felvenni a telefont, hanem ki is kell jönni!
Egyszer bepróbálkoztak a „helyszíni-kiszállás-lesz-fizeted-ha-még-sincs-hiba” dumával… Mondtam jöjjenek, a modem után vállalom a felelőséget, lehet méregetni. Soha nem jöttek! Kétszer is kértem.
Eldurvult a helyzet, lekötöttek ( szerződés alatt, kifizetett számlával ). Annyira hülyék voltak ( én nem tudtam, hogy fizikailag leköttett egy barom ), hogy felvették hibának, hogy nem megy a net. Komolyan! Aztán bizonygatták, hogy van ip-m (?) és minden redben, nálam van a hiba. A t-comosokat felhívtam, hogy gond van az adsl-mel… Kérdezték: „
Milyen ADSL? Ezen a számon nincs adsl. A tonlány kérte a leszerelését!”
🙂
Amikor újból visszahívtam őket, sejthetitek, hogy nem voltam szalonképes ( ekkor már 8k volt az 1234-es hívások számlája 1.5 hónap alatt, úgy hogy max 20 percet tudtam összesen beszélni, amúgy zenét hallgattam )Ezután puncsoltak, ígérgettek – persze azt sem tartották be…
Azért húzattam új telefont, mert így kérhettem a vonal bemérését ( U8-ra ) illetve nem jöhettek azzal, hogy az oszlop – ház között vacak régi kábel van, amit nem cserélnek ki. Így ki kellett cserélniük azt is.
Na ebből lejött, hogy az U8 elment a régin is, csak jól átcsesztek, hogy nem csak a t-offline, hanem a t-com is ludas volt ( helyszíni szemlék nem voltak – max papíron ) és az cseszett fel, hogy újra bepróbálták….Így jutottam eddig a topicig…
Dióhéjban 🙂
Bocsi, kicsit hosszú lett, bár sok dolog így is kimaradt…2007-09-21-04:43 #2132806Nem az, hogy kikapták, csak belekényszerítettek vmibe….
Eltekintve a a fizikai paraméterektől, az egész úgy indult, hogy a tonlány emelgette a sávszélességet..
Ott félévet fiezettem előre 2002 óta. Januárban már 4 mega felett jött, aztán februárban 8 mega lett…ez omolott tíz nap után össze. Innen indult a kálvária, mert első nekifutásra ( akkor még nem tudtam, hogy ez egy standard, lerázó szöveg náluk ) közölték, hogy sajnos a vonali paraméterek nem alkalmasak a 8 megára. Mondtam, hogy jó, semmi baj, akkor legyen 4 mega. Mi lesz a különbözettel, amit kifizettem? Mondták, semmi baj, ha akarom lenetezem vagy vissza is fizetik. Eddig volt szép.
Ugyanis nekem kellett volna szerződést módosítanom, hogy egy vonalnál, ami – szerintük – nem bírja a 8 megát, hogy ne 8 megás csomagot fizessek.
Tudom, hogy jogilag rendben, de menjenek a fenébe, amikor én nem választhatok az között, hogy kevesebb havidíj vagy gyorsabb net. Ha nem megy a gyorsabb net, még akkor is nekem kell könyörögnöm…
Még ezzel is meg lettem volna…Ekkor kiderül, hogy elég régi előfizető vagyok ( sicc, az ilyen már nem kell, csak az újabbaknak nyalunk… ) és az én szerződésem bizonyos része ( számlázási mód ) már nem választható, így a félévre előre történő számlázás helyett válasszam a havonta utólagos számlázást.
Mondtam, jó, akkor én nem kapok lehetőséget választani a pénz vagy sebesség játékukban, nem tesznek lejjebb akkor sem, ha rajtam kívülálló okok miatt nem bírja a vonal a sebességet, de kiszámlázzák a pénzt. Ha kérem, hogy ne tegyék és tegyenek lejjebb, akkor meg nem fizethetek úgy ahogy eddig tettem. Tulajdonképpen akármit teszek, akkor engem mindenképpen azért ér kellemetlenség, mert a tonlány úgy emel sávszélességet, hogy nem ellenőrzi, alkalmasak-e rá a vonalak. Magyarul t-rehány!
Akkor kezdtem kötni az ebet a karóhoz. Akkor sebességproblémát szeretnék bejelenteni. U8-as csomagot fizettem és U4-ben vagyok, tessék megoldani. A bürokrácia megindult és felfedeztem, hogy van olyan is t-offline. Innentől – leszámítva egy hetet – többet voltam offline, mint online. Az egy hét egy magán akció volt, ahol simán feljebb rakott egy t-com-os. Érdekes, stabilan ment a 8 mega…
Innen meg azért kezdtem még jobban ragaszkodni a 8 megához, mert felb…szta az agyam, hogy simán hülyének vettek és valószínűleg vmi apró hiba miatt szívok, amihez nem elég felvenni a telefont, hanem ki is kell jönni!
Egyszer bepróbálkoztak a „helyszíni-kiszállás-lesz-fizeted-ha-még-sincs-hiba” dumával… Mondtam jöjjenek, a modem után vállalom a felelőséget, lehet méregetni. Soha nem jöttek! Kétszer is kértem.
Eldurvult a helyzet, lekötöttek ( szerződés alatt, kifizetett számlával ). Annyira hülyék voltak ( én nem tudtam, hogy fizikailag leköttett egy barom ), hogy felvették hibának, hogy nem megy a net. Komolyan! Aztán bizonygatták, hogy van ip-m (?) és minden redben, nálam van a hiba. A t-comosokat felhívtam, hogy gond van az adsl-mel… Kérdezték: „
Milyen ADSL? Ezen a számon nincs adsl. A tonlány kérte a leszerelését!”
🙂
Amikor újból visszahívtam őket, sejthetitek, hogy nem voltam szalonképes ( ekkor már 8k volt az 1234-es hívások számlája 1.5 hónap alatt, úgy hogy max 20 percet tudtam összesen beszélni, amúgy zenét hallgattam )Ezután puncsoltak, ígérgettek – persze azt sem tartották be…
Azért húzattam új telefont, mert így kérhettem a vonal bemérését ( U8-ra ) illetve nem jöhettek azzal, hogy az oszlop – ház között vacak régi kábel van, amit nem cserélnek ki. Így ki kellett cserélniük azt is.
Na ebből lejött, hogy az U8 elment a régin is, csak jól átcsesztek, hogy nem csak a t-offline, hanem a t-com is ludas volt ( helyszíni szemlék nem voltak – max papíron ) és az cseszett fel, hogy újra bepróbálták….Így jutottam eddig a topicig…
Dióhéjban 🙂
Bocsi, kicsit hosszú lett, bár sok dolog így is kimaradt…2007-09-21-20:57 #2132807Semmi gond. Ez eszméletlen. Ismét azt tudom mondani, amit már tettem, hogy a legnagyobb baj, a hozzád hasonló kvalitású emberek hiánya.
Még ezer ilyen ügyfél és nem tudnak mit tenni, ezért üsd a vasat és ne hagyd őket lélegzethez jutni.
Tudom, ez így durva, mivel a cipő mindenkinél máshogyan szorít és inkább lelkesíteni, mint izgatni szeretnélek, amit sejtem nem értesz félre te sem. 🙂2007-09-21-20:57 #2132808Semmi gond. Ez eszméletlen. Ismét azt tudom mondani, amit már tettem, hogy a legnagyobb baj, a hozzád hasonló kvalitású emberek hiánya.
Még ezer ilyen ügyfél és nem tudnak mit tenni, ezért üsd a vasat és ne hagyd őket lélegzethez jutni.
Tudom, ez így durva, mivel a cipő mindenkinél máshogyan szorít és inkább lelkesíteni, mint izgatni szeretnélek, amit sejtem nem értesz félre te sem. 🙂2007-09-22-09:28 #2132809Ahogy Samuel L. Jackson mondta a Ponyvaregényben:
-„…igyekszem, gringo, hidd’ el igyekszem…” 🙂2007-09-22-09:28 #2132810Ahogy Samuel L. Jackson mondta a Ponyvaregényben:
-„…igyekszem, gringo, hidd’ el igyekszem…” 🙂2007-09-22-22:51 #2132811„Ahogy Samuel L. Jackson mondta a Ponyvaregényben:
-„…igyekszem, gringo, hidd’ el igyekszem…”„
Na ez nálam telitalálat volt pomm. :)))))
2007-09-22-22:51 #2132812„Ahogy Samuel L. Jackson mondta a Ponyvaregényben:
-„…igyekszem, gringo, hidd’ el igyekszem…”„
Na ez nálam telitalálat volt pomm. :)))))
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz