Szopat a T-COM! Ti mit tennétek?

Kezdőlap Fórumok Offtopic Szopat a T-COM! Ti mit tennétek?

10 bejegyzés megtekintése - 31-40 / 217
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2132693
    pomm
    Felhasználó

      Nem a tonlánynál vagyok és nem az ISP hibája, hogy a t-com úgy fejleszt, hogy a meglévő előfizetőktől lopja a sávszélességet, hogy az új előfizetőknek menjen ezerrel a net az első pár hétben….

      #2132694
      pomm
      Felhasználó

        Nem a tonlánynál vagyok és nem az ISP hibája, hogy a t-com úgy fejleszt, hogy a meglévő előfizetőktől lopja a sávszélességet, hogy az új előfizetőknek menjen ezerrel a net az első pár hétben….

        #2132695
        lada2105
        Felhasználó
          VectoR wrote:
          lada2025: „Akinek t-online-os internete van sikeres ember nem lehet”
          Ha ADSL-t használsz akkor mindegy mi a neve,  a szolgáltató minden esetben a „Mat-com”!

          Ezzel nem mondtál újat! 😛
          Tudom. De érdekes, hogy ezek az „alszolgáltatók” normálisabban meg tudják oldani a szolgáltatást, nem?

          #2132696
          lada2105
          Felhasználó
            VectoR wrote:
            lada2025: „Akinek t-online-os internete van sikeres ember nem lehet”
            Ha ADSL-t használsz akkor mindegy mi a neve,  a szolgáltató minden esetben a „Mat-com”!

            Ezzel nem mondtál újat! 😛
            Tudom. De érdekes, hogy ezek az „alszolgáltatók” normálisabban meg tudják oldani a szolgáltatást, nem?

            #2132697
            pomm
            Felhasználó

              A levél tervezet a t-com vezérnek:
              Íme:

              „Tisztelt Igazgató úr!

              Önöknél, telefonon, rendeltem vonalat 2007 májusában ( talán 5.-én vagy 6.-án ) Jól hallható a felvételen ( többször is megismételtem ), hogy akkor és csakis akkor kérem a vonalat, ha az ADSL képes. A kolléganőjük elmondta, hogy ezt majd kivizsgálják nekem, amíg nem írok alá semmit, úgy sincs szerződés.
              Így is lett.
              A kérést követő pár napban felhívott egy kollégájuk helyszíni kiszállás végett. Egyeztettünk. A helyszínen érdeklődtem az ADSL képességről és annak sebességéről, mivel a társasházban található másik telefonvonalon már voltak érdekes és szemforgató jelenségek, amikre itt nem térek ki, de az interneten több fórumban és blogban közzétettem dióhéjban, az akkori meghurcolást a T-ONLINE/T-COM részéről velem szemben.  (például: http://hup.hu/node/44584#comment-430471
              de még  pár fórumon és blogban is szerepel, és tervezem a további megjelentetést is! )
              Visszatérve a témához, a kollégájuk elmondta, hogy a kábelt ( légkábel ) rövid szakaszon cserélni fogja, illetve a ház, ahonnan a kábel jön, időközben külső szigeteléssel leszigetelte a kábelüket , így ahhoz nem fér hozzá, de majd lesz valami. A sebességgel nem lesz probléma ilyen közel a központhoz – mondta.
              Aztán majd 30 napig senki nem jött és a 80-as számot sem voltak hajlandóak felvenni!!! ( Erre panaszt többször tettem a 1412-es számon, eredménytelenül! )
              Végül egy városi vonalon sikerült a helyi ( Tatabánya ) műszak egy vezetőjét elérnem. Ő közölte, hogy már úton van a kollégájuk és beszereli a vonalat.
              Ezt követően a kollégájuk valóban felhívott és közölte, hogy PCM-et fog bekötni.
              Gondolom megérti, hogy ennek nem igazán örültem.
              Amikor visszahívtam azt az urat akivel előtte beszéltem, igen arrogáns és lekezelő stílusban tájékoztatott arról, hogy nála analóg telefonbekötés szerepel, miért nem rendeltem a T-COM-nál internetet.
              Megkérdeztem, hogy különbséget tesznek azokkal az ügyfelekkel, akik a T-COM-nál rendelik az internetet és azokkal, akik más szolgáltatónál? Erre még arrogánsabb hangnemben közölte, hogy ma bekötik a vonalam. Kértem, hogy adjon információt róla, hogy menni fog-e rajta az ADSL. A válasz nem „igen” és nem „nem” volt, hanem egy határozott „azon leszünk”.
              Mikor nem hagytam magam lerázni, közölte, hogy a műszaki kivitelezés a T-COM titkát képezi.
              Ekkor felhívtam az ügyvédemet, hogy valóban létezik-e ilyen ma, Magyarországon, hogy nem kapok információt egy szolgáltatásról és annak minőségéről a létesítést megelőzendően.
              Nos, az ügyvédem felvilágosított, hogy a megvalósítás műszaki megoldása valóban a T-COM titka, de az, hogy azon működni fog-e ( jelenesetben az ADSL ) vagy sem, azt köteles megosztani velem.
              Visszahívtam az arrogáns kollégájukat, és elmondtam, amit az ügyvéd mondott. Ekkor már megadta a kellő tájékoztatást.
              Délutánra megtörtént a kábelcsere és bekötésre került a telefon.
              A szolgáltatóm eközben elkezdte a maga köreit futni.
              Mivel én szóltam, hogy csak akkor kérem az ADSL-t, ha  az 8 Mb/sec-es hozzáférés azaz az U8-as csomag ( a kiszállt műszaki kolléga szerint fizikai akadálya nincs ennek, tesztelni meg csak élő kapcsolattal lehet a pontos sebességet ) így rögtön kaptam ( gyakorlatban pár óra alatt ) felhasználói nevet és jelszót is. Teszteltük ( az T-COM tesztszerverén is ) tökéletes volt a kapcsolat. ( 6.8 – 7.8 Mb/s közötti )
              Én aláírtam és kifizettem 1 évre előre az internetet az ISP-nél, a T-COM-nál már aláírt 2 év, döcögősen, de sikerült.
              Szeptember 10.-én aztán levitték a sebességem 2 mega alá.
              Reklamáltam a sebesség miatt. A szolgáltatóm közölte, hogy sajnos a T-COM rendszere nem fogadja a hibabejelentést, mert szolgáltatás leállás miatt volt egy nappal azelőtt bejelentés és 72 óráig nem lehet kétszer hibát bejelenteni.
              Én ekkor telefonáltam a 1412-re, ahol megnyugtattak, náluk minden rendben, 8 megával megy az internetem, mint eddig és a szolgáltatómnál keressem a hibát.
              ( csatolom a levelezést a szolgáltatóm és a T-COM között, meg sem lepett, hogy nem mondtak igazat a T-COM-sok! )
              A vége az lett, hogy letettek U4-es csomagban ( nem tudom, emlékszik-e pár sorral feljebb ez kizáró tényező volt ).
              Annak idején kértem, hogy amennyiben fizikai akadályok merülnének fel, szóljanak és más úton-módon valósítom meg az internet kapcsolatot.
              Nem szólt senki, nem is volt miért, hiszen stabilan ment.
              Akkor most mi történt?
              Három hónap mézes madzag, majd beleteszünk a fogyasztó képébe? Hiszen itt megtévesztés esete áll fent!
              Mivel kétszer is megtörtén két különböző telefonvonalon is az, hogy szép csendben letekerték a sávszélességet, úgy döntöttem a második esetet nem hagyom szó nélkül. Az eddig okozott kár jelentős, hiszen a kifizetett sebességem nincs sehol és pillanatnyilag fizetek egy teljesen felesleges telefonvonalat is, illetve újra kábeleztethetem majd a lakásom, ha találok másik szolgáltatót ( ugye egyetlen alternatíva a kábel tv lesz, szerencsére az nem T-COM-os! ). A szolgáltató váltás sem lesz folyamatos, egyelőre van felesleges kábelezés és fizetett havidíj a T-COM felé és van egy kifizetett éves számla az ISP felé.
              Tisztelettel megkérdem Öntől, hogy amennyiben valaki igyekszik teljesen korrektül eljárni ( az első esetet lenyelem, a másodiknál teljesen korrektül megvárom a műszaki felmérést és még az ISP is segít tesztelni, hogy elkerüljük azt, amibe most kerültem ), akkor az azt érdemli hogy ilyen módon járjanak el vele szemben?
              Kérdem, hogy ha Ön vesz egy gépjárművet, amivel közlekedik az autópályán 130 km/h sebességgel, majd egyszer csak minden ok nélkül 40km/h lesz az elérhető legnagyobb sebesség, Ön nem reklamálna-e.
              Milyen mód az, hogy amikor tájékoztatást kérek, műszakilag félrevezetnek vagy szándékosan hallgatnak el olyan részleteket, mint az, hogy nem fogják nekem tudni nyújtani folyamatosan, de legalábbis a szerződés végéig, az U8-as csomagot?! Pláne úgy, hogy ez volt a létrejövő szerződés kritériuma.
              Várom válaszát mind a műszaki irányú kérdésemre, mind arra, hogy miért is olyan nehéz a dolga  a fogyasztónak, ha nem a T-COM-nál akar ( dupla áron ) internetet rendelni. Miért nem tájékoztatnak, ha kérem, arról, hogy műszaki akadályok merülhetnek fel? Mi lesz a T-COM-mal kötött két éves szerződésemmel amire – így – semmi szükségem. Mi lesz az egy éves hűségszerződéssel lekötött szolgáltatással az ISP-nél amire – így – ismét nem tartanék igényt. Mi lesz az előre kifizetett egy éves díjjal?

              Tisztelettel:
              Csatay Krisztián
              cím: cím megadva
              e-mail: e-mail megadva
              tel.: szám megadva
              mobil: szám megadva”

              vélemények?

              #2132698
              pomm
              Felhasználó

                A levél tervezet a t-com vezérnek:
                Íme:

                „Tisztelt Igazgató úr!

                Önöknél, telefonon, rendeltem vonalat 2007 májusában ( talán 5.-én vagy 6.-án ) Jól hallható a felvételen ( többször is megismételtem ), hogy akkor és csakis akkor kérem a vonalat, ha az ADSL képes. A kolléganőjük elmondta, hogy ezt majd kivizsgálják nekem, amíg nem írok alá semmit, úgy sincs szerződés.
                Így is lett.
                A kérést követő pár napban felhívott egy kollégájuk helyszíni kiszállás végett. Egyeztettünk. A helyszínen érdeklődtem az ADSL képességről és annak sebességéről, mivel a társasházban található másik telefonvonalon már voltak érdekes és szemforgató jelenségek, amikre itt nem térek ki, de az interneten több fórumban és blogban közzétettem dióhéjban, az akkori meghurcolást a T-ONLINE/T-COM részéről velem szemben.  (például: http://hup.hu/node/44584#comment-430471
                de még  pár fórumon és blogban is szerepel, és tervezem a további megjelentetést is! )
                Visszatérve a témához, a kollégájuk elmondta, hogy a kábelt ( légkábel ) rövid szakaszon cserélni fogja, illetve a ház, ahonnan a kábel jön, időközben külső szigeteléssel leszigetelte a kábelüket , így ahhoz nem fér hozzá, de majd lesz valami. A sebességgel nem lesz probléma ilyen közel a központhoz – mondta.
                Aztán majd 30 napig senki nem jött és a 80-as számot sem voltak hajlandóak felvenni!!! ( Erre panaszt többször tettem a 1412-es számon, eredménytelenül! )
                Végül egy városi vonalon sikerült a helyi ( Tatabánya ) műszak egy vezetőjét elérnem. Ő közölte, hogy már úton van a kollégájuk és beszereli a vonalat.
                Ezt követően a kollégájuk valóban felhívott és közölte, hogy PCM-et fog bekötni.
                Gondolom megérti, hogy ennek nem igazán örültem.
                Amikor visszahívtam azt az urat akivel előtte beszéltem, igen arrogáns és lekezelő stílusban tájékoztatott arról, hogy nála analóg telefonbekötés szerepel, miért nem rendeltem a T-COM-nál internetet.
                Megkérdeztem, hogy különbséget tesznek azokkal az ügyfelekkel, akik a T-COM-nál rendelik az internetet és azokkal, akik más szolgáltatónál? Erre még arrogánsabb hangnemben közölte, hogy ma bekötik a vonalam. Kértem, hogy adjon információt róla, hogy menni fog-e rajta az ADSL. A válasz nem „igen” és nem „nem” volt, hanem egy határozott „azon leszünk”.
                Mikor nem hagytam magam lerázni, közölte, hogy a műszaki kivitelezés a T-COM titkát képezi.
                Ekkor felhívtam az ügyvédemet, hogy valóban létezik-e ilyen ma, Magyarországon, hogy nem kapok információt egy szolgáltatásról és annak minőségéről a létesítést megelőzendően.
                Nos, az ügyvédem felvilágosított, hogy a megvalósítás műszaki megoldása valóban a T-COM titka, de az, hogy azon működni fog-e ( jelenesetben az ADSL ) vagy sem, azt köteles megosztani velem.
                Visszahívtam az arrogáns kollégájukat, és elmondtam, amit az ügyvéd mondott. Ekkor már megadta a kellő tájékoztatást.
                Délutánra megtörtént a kábelcsere és bekötésre került a telefon.
                A szolgáltatóm eközben elkezdte a maga köreit futni.
                Mivel én szóltam, hogy csak akkor kérem az ADSL-t, ha  az 8 Mb/sec-es hozzáférés azaz az U8-as csomag ( a kiszállt műszaki kolléga szerint fizikai akadálya nincs ennek, tesztelni meg csak élő kapcsolattal lehet a pontos sebességet ) így rögtön kaptam ( gyakorlatban pár óra alatt ) felhasználói nevet és jelszót is. Teszteltük ( az T-COM tesztszerverén is ) tökéletes volt a kapcsolat. ( 6.8 – 7.8 Mb/s közötti )
                Én aláírtam és kifizettem 1 évre előre az internetet az ISP-nél, a T-COM-nál már aláírt 2 év, döcögősen, de sikerült.
                Szeptember 10.-én aztán levitték a sebességem 2 mega alá.
                Reklamáltam a sebesség miatt. A szolgáltatóm közölte, hogy sajnos a T-COM rendszere nem fogadja a hibabejelentést, mert szolgáltatás leállás miatt volt egy nappal azelőtt bejelentés és 72 óráig nem lehet kétszer hibát bejelenteni.
                Én ekkor telefonáltam a 1412-re, ahol megnyugtattak, náluk minden rendben, 8 megával megy az internetem, mint eddig és a szolgáltatómnál keressem a hibát.
                ( csatolom a levelezést a szolgáltatóm és a T-COM között, meg sem lepett, hogy nem mondtak igazat a T-COM-sok! )
                A vége az lett, hogy letettek U4-es csomagban ( nem tudom, emlékszik-e pár sorral feljebb ez kizáró tényező volt ).
                Annak idején kértem, hogy amennyiben fizikai akadályok merülnének fel, szóljanak és más úton-módon valósítom meg az internet kapcsolatot.
                Nem szólt senki, nem is volt miért, hiszen stabilan ment.
                Akkor most mi történt?
                Három hónap mézes madzag, majd beleteszünk a fogyasztó képébe? Hiszen itt megtévesztés esete áll fent!
                Mivel kétszer is megtörtén két különböző telefonvonalon is az, hogy szép csendben letekerték a sávszélességet, úgy döntöttem a második esetet nem hagyom szó nélkül. Az eddig okozott kár jelentős, hiszen a kifizetett sebességem nincs sehol és pillanatnyilag fizetek egy teljesen felesleges telefonvonalat is, illetve újra kábeleztethetem majd a lakásom, ha találok másik szolgáltatót ( ugye egyetlen alternatíva a kábel tv lesz, szerencsére az nem T-COM-os! ). A szolgáltató váltás sem lesz folyamatos, egyelőre van felesleges kábelezés és fizetett havidíj a T-COM felé és van egy kifizetett éves számla az ISP felé.
                Tisztelettel megkérdem Öntől, hogy amennyiben valaki igyekszik teljesen korrektül eljárni ( az első esetet lenyelem, a másodiknál teljesen korrektül megvárom a műszaki felmérést és még az ISP is segít tesztelni, hogy elkerüljük azt, amibe most kerültem ), akkor az azt érdemli hogy ilyen módon járjanak el vele szemben?
                Kérdem, hogy ha Ön vesz egy gépjárművet, amivel közlekedik az autópályán 130 km/h sebességgel, majd egyszer csak minden ok nélkül 40km/h lesz az elérhető legnagyobb sebesség, Ön nem reklamálna-e.
                Milyen mód az, hogy amikor tájékoztatást kérek, műszakilag félrevezetnek vagy szándékosan hallgatnak el olyan részleteket, mint az, hogy nem fogják nekem tudni nyújtani folyamatosan, de legalábbis a szerződés végéig, az U8-as csomagot?! Pláne úgy, hogy ez volt a létrejövő szerződés kritériuma.
                Várom válaszát mind a műszaki irányú kérdésemre, mind arra, hogy miért is olyan nehéz a dolga  a fogyasztónak, ha nem a T-COM-nál akar ( dupla áron ) internetet rendelni. Miért nem tájékoztatnak, ha kérem, arról, hogy műszaki akadályok merülhetnek fel? Mi lesz a T-COM-mal kötött két éves szerződésemmel amire – így – semmi szükségem. Mi lesz az egy éves hűségszerződéssel lekötött szolgáltatással az ISP-nél amire – így – ismét nem tartanék igényt. Mi lesz az előre kifizetett egy éves díjjal?

                Tisztelettel:
                Csatay Krisztián
                cím: cím megadva
                e-mail: e-mail megadva
                tel.: szám megadva
                mobil: szám megadva”

                vélemények?

                #2132699
                lada2105
                Felhasználó

                  Elsöre, bár szerintem nem nagy gond, de itt hiányzik egy „t” az uccsó szóból.
                  „Mivel kétszer is megtörtén”

                  Remélem célba talál! 🙂

                  #2132700
                  lada2105
                  Felhasználó

                    Elsöre, bár szerintem nem nagy gond, de itt hiányzik egy „t” az uccsó szóból.
                    „Mivel kétszer is megtörtén”

                    Remélem célba talál! 🙂

                    #2132701
                    susyp
                    Felhasználó

                      Szerintem nagyon jó levelet írtál, kifejezetten élveztem a stílusod! smiley.gif
                      Viszont én megmutatnám az ügyvédemnek. Lehet jó ötlete.

                      #2132702
                      susyp
                      Felhasználó

                        Szerintem nagyon jó levelet írtál, kifejezetten élveztem a stílusod! smiley.gif
                        Viszont én megmutatnám az ügyvédemnek. Lehet jó ötlete.

                      10 bejegyzés megtekintése - 31-40 / 217
                      • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.