- This topic has 24 hozzászólás, 6 résztvevő, and was last updated 15 years, 9 months telt el by
admin.
-
SzerzőBejegyzés
-
2009-08-24-16:33 #2194035kisbetu wrote:Ráutaló magatartás, hogy telefonon megrendeled. Rögzítik is, hogy ne tagadhasd le.
Szerződés az, ne félj.
Kétségtelen, hogy szerződés, csupán itt a megtévesztés esete is fennál, a hiányos tájékoztatás miatt. Nem ?
2009-08-24-16:33 #2194036kisbetu wrote:Ráutaló magatartás, hogy telefonon megrendeled. Rögzítik is, hogy ne tagadhasd le.Szerződés az, ne félj.
Kétségtelen, hogy szerződés, csupán itt a megtévesztés esete is fennál, a hiányos tájékoztatás miatt. Nem ?
2009-08-24-16:47 #2194037Nem tudom.
Az biztos, hogy én semmiféle tájékoztatást nem kaptam róla.És ezért nem is használom.
2009-08-24-16:47 #2194038Nem tudom.
Az biztos, hogy én semmiféle tájékoztatást nem kaptam róla.És ezért nem is használom.
2009-08-24-18:10 #2194039Tony Magic wrote:Kétségtelen, hogy szerződés, csupán itt a megtévesztés esete is fennál, a hiányos tájékoztatás miatt. Nem ?A megoldás egyszerű: Felhívod a legközelebbi fogyasztóvédelmet, elmondod a bánatod és kivizsgálják. Ha akarod égy ők is ezt javasolják, akkor megteszed a feljeneltést. Semmibe nem kerül.
2009-08-24-18:10 #2194040Tony Magic wrote:Kétségtelen, hogy szerződés, csupán itt a megtévesztés esete is fennál, a hiányos tájékoztatás miatt. Nem ?A megoldás egyszerű: Felhívod a legközelebbi fogyasztóvédelmet, elmondod a bánatod és kivizsgálják. Ha akarod égy ők is ezt javasolják, akkor megteszed a feljeneltést. Semmibe nem kerül.
2009-08-24-20:07 #2194041v3cŧ0r wrote:Tony Magic wrote:Kétségtelen, hogy szerződés, csupán itt a megtévesztés esete is fennál, a hiányos tájékoztatás miatt. Nem ?A megoldás egyszerű: Felhívod a legközelebbi fogyasztóvédelmet, elmondod a bánatod és kivizsgálják. Ha akarod égy ők is ezt javasolják, akkor megteszed a feljeneltést. Semmibe nem kerül.
Köszönöm szépen, azt hiszem ez marad a megoldás.
2009-08-24-20:07 #2194042v3cŧ0r wrote:Tony Magic wrote:Kétségtelen, hogy szerződés, csupán itt a megtévesztés esete is fennál, a hiányos tájékoztatás miatt. Nem ?A megoldás egyszerű: Felhívod a legközelebbi fogyasztóvédelmet, elmondod a bánatod és kivizsgálják. Ha akarod égy ők is ezt javasolják, akkor megteszed a feljeneltést. Semmibe nem kerül.
Köszönöm szépen, azt hiszem ez marad a megoldás.
2009-08-24-23:12 #2194043Dehogy kozvetett karokozas. A biro gyakorlat valoszinuleg igy szol: „korulbelul sejtetted, hogy megis mennyit beszeltel, hiszen a forgalmat te bonyolitod”
Szerzodes – lehet, hogy Hirdetmeny formajaban van valahol. Ha Te nem tudsz rola, nem az o saruk.
Mivel most nem fogok a tema utan olvasni az oldalukon, igy latatlanban azt mondom, hogy a hianyos tajekoztatas sem fog megallni szerintem, max a hianyos tajekozodas.
A 3 napos sms kiprobas jatek meg nem „arra apellalas, hogy el fogod felejteni lemondani” jogilag, hanem a polgari jogi gyakorlat ismeri a hallgatolagos beleegyezest, ott az forog fenn.
Irom mindezt ejjel negyed 2-kor, garancia a mondanivalomra ergo semmi 😉2009-08-24-23:12 #2194044Dehogy kozvetett karokozas. A biro gyakorlat valoszinuleg igy szol: „korulbelul sejtetted, hogy megis mennyit beszeltel, hiszen a forgalmat te bonyolitod”
Szerzodes – lehet, hogy Hirdetmeny formajaban van valahol. Ha Te nem tudsz rola, nem az o saruk.
Mivel most nem fogok a tema utan olvasni az oldalukon, igy latatlanban azt mondom, hogy a hianyos tajekoztatas sem fog megallni szerintem, max a hianyos tajekozodas.
A 3 napos sms kiprobas jatek meg nem „arra apellalas, hogy el fogod felejteni lemondani” jogilag, hanem a polgari jogi gyakorlat ismeri a hallgatolagos beleegyezest, ott az forog fenn.
Irom mindezt ejjel negyed 2-kor, garancia a mondanivalomra ergo semmi 😉 -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
legutóbbi hsz