T-mobile családbarát kedvezmény

Kezdőlap Fórumok Offtopic T-mobile családbarát kedvezmény

5 bejegyzés megtekintése - 21-25 / 25
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2194045
    l_lorincz
    Felhasználó
      Tony Magic wrote:
      v3cŧ0r wrote:
      Kizárólag a szerződés átolvasása után lehetne ebben nyilatkozni. Bármilyen találgatás felesleges.

      Nincsen szerződés, mert az ügyfélszolgálat telefonon kapcsolja be. Természetesen erről tájékoztatást nem kapsz.

      Elméletileg, de sajnos csak elméletileg mindenről kellene ÍRÁSOS tájékoztatást kapni. A szolgáltatók sokszor nagyon sokszor nem tesznek eleget a jogszabályoknak és ha a fogyasztót kár éri emiatt, akkor persze beijesztik, hogy kikapcsolják a szolgáltatást meg ilyenek. Sajnos a fogyasztók nagy része is beszari meg nincs tisztában a jogszabályi háttérrel.
      Én most készülök feljelenteni a pannont, mert nem kaptam semmilyen tájékoztatást sem írásost semmi mást és emiatt lett egy 15.000-es számlám. Itt a fórumon már leírtam valahol, hogy hová kell fordulni ez ügyben.
      Meg van.

      Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
      1525 Bp. Pf: 75
      http://www.hfjk.nhh.hu
      hjfk@nhh.hu

      Van egy fogyasztóvédelmis ismerősöm és tőle szoktam hozni egy-két fogyasztóvédelmis újságot. Brutál amik le vannak írva benne. Iszonyat, hogy át tudják verni a fogyasztókat a cégek. Érdemes elolvasni ha valaki hozzá tud jutni.

      #2194046
      l_lorincz
      Felhasználó
        Tony Magic wrote:
        v3cŧ0r wrote:
        Kizárólag a szerződés átolvasása után lehetne ebben nyilatkozni. Bármilyen találgatás felesleges.

        Nincsen szerződés, mert az ügyfélszolgálat telefonon kapcsolja be. Természetesen erről tájékoztatást nem kapsz.

        Elméletileg, de sajnos csak elméletileg mindenről kellene ÍRÁSOS tájékoztatást kapni. A szolgáltatók sokszor nagyon sokszor nem tesznek eleget a jogszabályoknak és ha a fogyasztót kár éri emiatt, akkor persze beijesztik, hogy kikapcsolják a szolgáltatást meg ilyenek. Sajnos a fogyasztók nagy része is beszari meg nincs tisztában a jogszabályi háttérrel.
        Én most készülök feljelenteni a pannont, mert nem kaptam semmilyen tájékoztatást sem írásost semmi mást és emiatt lett egy 15.000-es számlám. Itt a fórumon már leírtam valahol, hogy hová kell fordulni ez ügyben.
        Meg van.

        Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
        1525 Bp. Pf: 75
        http://www.hfjk.nhh.hu
        hjfk@nhh.hu

        Van egy fogyasztóvédelmis ismerősöm és tőle szoktam hozni egy-két fogyasztóvédelmis újságot. Brutál amik le vannak írva benne. Iszonyat, hogy át tudják verni a fogyasztókat a cégek. Érdemes elolvasni ha valaki hozzá tud jutni.

        #2194047
        admin
        Adminisztrátor

          A Pannon szolgáltatásaival különösen vigyázni kell. Én nyertem velük szemben egy eljárást, de ha nem vagyok szakmabeli akkor simán lehúznak 45.000Ft-ra + a szerződés bontással járó összeggel ami kb 80.000 lett volna.

          #2194048
          admin
          Adminisztrátor

            A Pannon szolgáltatásaival különösen vigyázni kell. Én nyertem velük szemben egy eljárást, de ha nem vagyok szakmabeli akkor simán lehúznak 45.000Ft-ra + a szerződés bontással járó összeggel ami kb 80.000 lett volna.

            #1889201
            csaba
            Felhasználó

              Azt tapasztaltam, hogy egy családbarát kedvezmény igénybevételénél ha dominó kártya és egy előfizető között él a kedvezmény, akkor a dominókártyás letudja kérdezni, hogy mennyi időt beszélhet le még a 100 órából, de az előfizetőnek erre nincsen lehetősége.
              Abból indulok ki, hogy aki nem méri és írja rendszeresen, hogy mennyi ideig beszélget, akkor a 100 óra letelte után nem lesz tudomása arról, hogy ő már nem a kedvezményt használja, hanem teljes áron fizeti a percdíjat, hiszen túllépte a 100 órát. Ez ilyenkor nem közvetett károkozás? Nekem hasonlít ebben a formában ahhoz, amikor felajánlanak 3 napra díjmentes sms küldési szolgáltatást kipróbálásra és arra apellálnak, hogy Te elfelejted lemondani és onnantól mintegy előfizeted a szolgáltatást. Természetesen nem ugyan az a helyzet, ám a feledékenységre játszhatnak azzal, hogy vagy nincs módod éppen írni a lebeszélt idődet,vagy csupán elfelejted. Kár azzal jönni, hogy a 100 órát nem lehet lebeszélni olyan könnyen, ám hidd el, van akinek sikerül  🙂

              Mi erről a véleményetek, a szolgáltató eljárása minden tekintetben korrekt azáltal, hogy az előfizetőnek nincsen joga megtudni hol tart a 100 órában, csak a dominósnak?

            5 bejegyzés megtekintése - 21-25 / 25
            • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.