Task-management szoftver kerestetik

Kezdőlap Fórumok Vegyes gondok Task-management szoftver kerestetik

5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #2155089
    Névtelen

      Közben keresgéltem. A megfelelő kifejezés a „Issue tracking system”. 🙂 (Bár az „Issue” nem feltétlenül találó.)

      Valami olyasmi kéne, mint a SimpleTicket. (Ruby on Rails miatt kilőve, jó lenne ha php/mysql alatt futna.)

      #2155090
      Névtelen

        Közben keresgéltem. A megfelelő kifejezés a „Issue tracking system”. 🙂 (Bár az „Issue” nem feltétlenül találó.)

        Valami olyasmi kéne, mint a SimpleTicket. (Ruby on Rails miatt kilőve, jó lenne ha php/mysql alatt futna.)

        #2155091
        Névtelen

          Próbálgattam közben többet is, eddig a Trac tűnik a célnak legjobban megfelelőnek. Igaz ezt sem konkrétan erre találták ki, + van benn egy rakat fölösleges feature, de működik.

          #2155092
          Névtelen

            Próbálgattam közben többet is, eddig a Trac tűnik a célnak legjobban megfelelőnek. Igaz ezt sem konkrétan erre találták ki, + van benn egy rakat fölösleges feature, de működik.

            #1887911
            csaba
            Felhasználó

              Helló!

              Bocs a címben lévő bullshit-gyanús kifejezésért, de nem jutott eszembe jobb (ha van valakinek javaslata, átírom).

              Egy olyan programot keresek, amivel a feladataimat / munkámat tudnám rendszerezni.

              Van egy CRM rendszerünk, amibe a hibabejelentések kerülnek bele, meg még 1000 mást tud, amire nekem baromira nincs szükségem. Ezenkívül van rengeteg feladatom, ami nem kerül be a rendszerbe, így eddig papír alapon jegyeztem le a dolgokat, ettől a rossz sokásomtól szeretnék megszabadulni.

              Ezeket a feladatokat szeretném összegyűjteni, hogy státusz és dátum alapján könnyen átlátható legyen.

              Elvárásaim lennének a szoftverrel kapcsolatban:

              – Szerver-kliens üzemmód. Értem ezalatt, hogy valahol fusson egy szerver, és arra tudjak rákapcsolódni egy kliens segítségével bárhonnan (a legjobb lenne, ha menne webes felületen + lenne hozzá egy „rendes gui-s” program is).

              – Lehessen dátum, státusz és prioritás szerint listázni a feladatokat.

              – Nem „team”-et (bullshit rulz) irányítok, tehát csak a saját dolgaimat szeretném kezelni vele, nem kell 20000 +feature hozzá.

              – A feladatokhoz lehessen státuszinfót vezetni. Tehát ha valamelyik feladatot elkezdtem megoldani, akkor tudjak hozzáírni, hogy mit csináltam, mikor, és a státuszán mi változott („folyamatban”, „megoldva”, stb.)

              – A szerver része mindenképp fusson linuxon.

              Keresgéltem ezügyben a neten, de eddig nem találtam megfelelőt, kb. minden ezzel a témával foglalkozó program  csapatmunkára,  pénzügyek vezetésére vagy/és szoftverfejlesztésre van kitalálva.

              Ha valaki használ ilyet, van bármilyen tapasztalata van e téren, ne tartsa magában! 🙂

            5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
            • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.